VAB stuurt voortaan digitale betaalopdracht

Op 1 april gingen bij VAB enkele grote vernieuwingen in. We vernieuwden onze producten, we pasten de productnamen aan, en we voegden meer opties toe zodat jij een verzekering kan afsluiten die nóg beter bij jouw noden past. 

Daarnaast kozen we vanaf 1 april ook voluit voor een digitale verwerking van onze contracten. We nemen dus afscheid van papieren communicatie, en houden je vanaf nu zoveel mogelijk via de digitale weg op de hoogte.

Ook als je contract verlengd wordt, ontvang je nu een digitale communicatie. Dit in de vorm van een digitale betaalopdracht.
Je zal deze via 2 wegen ontvangen, kunnen raadplegen en betalen:

Zowel de 'Betaal nu'-link in de mail als in Mijn VAB leiden naar een beveiligde betaalpagina. Hiervoor doen we beroep op de diensten van KBC en Ingenico.

Wil je toch liever een papieren factuur ontvangen? Dan kan je dit aanvragen via contact@vab.be.

Veelgestelde vragen