Pechverhelping
Hernieuwen? Bel 03 253 61 30

Ontdek andere VAB producten

Waarom je voor een VAB bijstand moet kiezen?

Onze zes unieke troeven

Zo helpt VAB je sneller weer op weg …

Goed opgeleide wegenwachters helpen je ter plaatse.

Moet je voertuig gesleept worden? Onze takelwagens zorgen ervoor!

We houden je via sms op de hoogte. Zo hoef je niet bij je wagen te wachten.

Wat je probleem ook is, wij helpen onze leden altijd.

We helpen je standaard in België, Nederland én Luxemburg.

We brengen je VAB-vervangwagen naar jou en halen hem weer op.

Start vandaag nog

Veelgestelde vragen

  • Wat zijn de grote voordelen van VAB-Pechbijstand?
  • Wat is niet inbegrepen in mijn bijstandsverzekering?
  • Hoe lang moet ik wachten op hulp van VAB?
  • Ik heb pech! Hoe kan ik VAB contacteren?
  • Wat moet ik doen als ik een nieuwe wagen koop?
  • Kan ik ook een bijstandsverzekering voor mijn motor afsluiten?

De VAB-verzekeringsproducten zijn zaakschadeverzekeringen, en hebben voor jaarpolissen een looptijd van 12 maanden, tijdelijke polissen duurtijd van de reis.  Het Belgisch recht is van toepassing. Voor een offerte kan u terecht op onze website.

De verzekeringsrisico’s voor de VAB-verzekeringsproducten worden ondergebracht bij KBC Verzekeringen, NV (maatschappelijke zetel in België, Professor Roger Van Overstraetenplein 2, 3000 Leuven, BE 0403.552.563, toegelaten voor alle takken onder de code 0014).

Voor een klacht over de VAB-producten kan je in eerste instantie wenden tot de VAB-klachtendienst (klachtenbehandeling@vab.be of 03 253 61 40), maar ook tot KBC-Klachtenmanagement (klachten@kbc.be of 0800 620 84 (gratis)) of de Ombudsman van de Verzekeringen (info@ombudsman.as). Je hebt steeds het recht om een gerechtelijke procedure in te leiden voor een Belgische rechtbank.