Wat betreft de lesinstructeurs kan ik geen kwaad woord zeggen, dat verloopt erg goed. De backoffice daarentegen, die is teleurstellend.
Omdat ik een les te laat geannuleerd had, was ik deze 2 uren kwijt. Maar als ze zelf het nalaten om een les te annuleren, wegens ziekte van een lesgever, is er niets aan de hand. Nog niet eens de moeite genomen om de afspraak af te bellen, waardoor we voor niets op de afspraak aanwezig waren.
Commerciële ingesteldheid is ver te zoeken. Ze hebben hun geld gekregen, dat is blijkbaar het enige wat telt.
(Translated by Google)
I can't say anything bad about the instructors, they are going very well. The back office, on the other hand, is disappointing.
Because I canceled a lesson too late, I lost it for 2 hours. But if they themselves fail to cancel a lesson due to the illness of a teacher, there is no problem. We didn't even bother to cancel the appointment, so we showed up for the appointment for nothing.
A commercial attitude is hard to find. They got their money, apparently that's all that matters.