Klantenbeoordelingen

4.35

8,7/10

Goed
2809 beoordelingen

 
 
 
Icon User
0.5

Slecht

02/04/2024

Pech gehad met onze Kia in Lyon. Via Kia assistente is VAB tussengekomen als pechverhelping. VAB wou ons eerst niet helpen in het buitenland. Tefefoon toegesmeten van de medewerker. Na veel heen en weer gebeld te hebben door onze eigen Kia garage Meise met VAB is er een takelwagen gekomen .We zijn 5 uur verder. Gans de repatriëring naar België was een ramp . - te kleine taxi(bagage moeten achterlaten) dat ons gedropt heeft aan het verkeerde autoverhuurbedrijf in Lyon . Daar zijn wij zelf te voet moeten gaan op zoek naar het juiste autoverhuurbedrijf . -Eens in België terug moeten vernemen dat onze wagen pas 3 weken later zal opgehaald worden door VAB. -vervangwagen na 3 dagen moeten binnenbrengen op de luchthaven van Zaventem . Daar weer misverstand met de taxi . En nu is het wachten tot we telefoon krijgen wanneer onze auto terug in België zal zijn .

Antwoord van VAB

09/04/2024

Beste, Kunt u contact opnemen met ons via contact@vab.be om uw dossier in detail te kunnen bekijken? Wat betreft de huurwagen,uw KIA Assistance biedt u uitsluitend een vervangwagen (formaat en categorie conform contract) voor de terugkeer naar België. Er is geen vevangend voertuig voorzien in uw contract nadat u in België bent terug gekeerd. Als u ons contacteert, kunnen wij verder in detail kijken waar VAB meer had kunnen betekenen. Helaas is een Kia Assistance en VAB gebonden aan stricte procedures en ook budgetten. Met vriendelijke groeten, Team VAB

Icon User
5

Uitstekend

26/03/2024

Nick was een geweldige rij-instructeur met duidelijk veel ervaring. De lessen werden helder en met geduld gegeven. Hij staat 100% achter jou zodat je met een zeker gevoel het examen kan aanvatten. Zeer aan te bevelen!

Icon User
0.5

Slecht

17/03/2024

slecht! 3x stuur ik een mail dat ik mijn contract wil opzeggen, 3x krijg ik als reactie dat alles in orde is en verder niets meer moet doen en mijn contract wordt stop gezet op eindvervaldatum. De laatste mail van de VAB was op 27/12/2024 en mijn contract stopt op 15/4/2024. Dus ruim op tijd gemeld en nu sturen ze een mail van "NOREPLY2" met een domiciliëring opdracht dat ze geld van mijn rekening gaan afhalen voor mijn contract terwijl ik het laatste jaar al 3x heb gemeld dat ik mijn contract niet meer wenst te verlengen en 3x laten ze weten dat het in orde is en mijn contract stopt. wat is de bedoeling van de VAB? Toch geld van mijn rekening halen? een mail krijgen van "NOREPLY2" is dit geen phishing mail?

Antwoord van VAB

08/04/2024

Beste heer Schedin, Onze excuses, door de over gang naar een nieuw systeem, hebben wij te maken gehad met enkele kinderziektes. Door een technisch probleem, werd voor bepaalde klanten ook de welkomstkorting meermaals toegekend in plaats van eenmalig. In Augustus 2023 werd uw domiciliëring stopgezet zoals u beloofd was. Ook het contract is stopgezet op einddatum 15/04/2024 zoals u werd bevestigd. Bij het overzetten van de data naar het nieuwe computersysteem, is voor onbekende reden uw contract echter terug geactiveerd waardoor u opnieuw e-mails ontvangt van ons. Ik nam zonet contact op met de klantendienst om te kijken of de nodige stappen zijn ondernomen om het contract definitief stop te zetten. Mijn collega's onderzoeken ook of u recht heeft op een terugbetaling en zullen u hiervoor via e-mail contacteren. WIj bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak en bedanken u voor uw begrip. Indien u in de toekomst wilt terugkeren naar VAB, staat onze deur steeds open voor u!

Icon User
4.5

Goed

29/03/2024

Super goed verlopen.

Icon User
1

Slecht

18/03/2024

Hallo ,wij hebben een reis en annulatieverzekering bij jullie.In het contract staat dat we een vervangwagen krijgen in Europa. Nu krijgen we een bijkomend factuur om nog bij te betalen voor een vervangwagen in de Benelux.waarom ? Benelux ligt toch in Europa . Waarom dan nog eens hiervoor bij betalen ? Zo wordt het contract wel duurder en duurder. We hadden ook een paar weken geleden een kapotte valies.alles netjes binnen gestuurd ,foto’s,factuur van de koffer enz. We kregen amper 7 euro uit betaald …..want er ging nog de franchise vanaf. Met 7 euro kan ik wel geen nieuwe valies kopen.!!!. Groeten.

Antwoord van VAB

05/04/2024

Beste, Wij betreuren uw teleurstelling. Echter bemerken wij dat de door u opgegeven argumenten, duidelijk zijn opgenomen in onze algemene voorwaarden. U ontvangt deze voorwaarden bij het afsluiten van de verzekering. In de algemene voorwaarden is duidelijk aangegeven dat de optie vervangwagen Europa niet geldt voor Benelux, hiervoor bestaat namelijk een aparte formule, met name 'optie vervangwagen Benelux'. VAB maakt hierin een onderscheid omdat veel klanten hun voertuig uitsluitend in de Benelux gebruiken en geen nood hebben aan een meer uitgebreide dekking voor de geografisch Europa. Voor de bagage, als u hier de algemene voorwaarden volgt: Algemene voorwaarden bagage verzekering - B. Basiswaarborgen - II. Bagageverzekering - B. Hoe wordt de vergoeding berekend - Hier wordt er duidelijk aangetoond hoe de berekening van de tussenkomst wordt berekend aan de hand van de aankoopprijs verminderd met een forfaitaire minwaarde, vastgelegd op 10% per begonnen jaar, te rekenen vanaf de factuurdatum. Er wordt ook duidelijk de vrijstelling maw; de franchise, van €50 vermeldt. Wij nemen de opmerkingen mee ter verbetering van de dienstverlening. VAB bedankt u voor uw begrip.

Icon User
5

Uitstekend

21/03/2024

Vandaag in Heverlee auto moeten laten slepen naar Gent. Uiteindelijk bij aankomst depaneerder stelde die persoon een ander alternatief voor om auto daar te krijgen. Dus service en klantvriendelijkheid gewoon TOP

Icon User
0.5

Slecht

15/03/2024

VRESELIJKE ervaring bij VAB rijschool in Mechelen Leopoldstraat. De ergste 20 uren ooit, dit was echt een ramp en dit allemaal door rijinstructeur Georges B. Ik had voor het 20 uren pakket gekozen voor rijbewijs B omdat ik alles goed onder de knie wou hebben. Ik had nog nooit eerder manueel gereden dus daarvoor ga je naar een rijschool neem ik aan zoals ieder mens. Deze man werd helemaal hysterisch na mijn TWEEDE les omdat ik nog niet zo goed kon schakelen, hij heeft mij hele gemene dingen gezegd en was uit het niets aan het roepen. Hij zei dat ik niets kon en dat ik niks ging halen en dat ik beter zou stoppen met rijden omdat ik 2x ben stilgevallen op de TWEEDE les. Schandalig en traumatisch noem ik dit. De volgende lessen kwam mijn mama mee vanachter in de auto als mentale steun dus toen had hij niks gezegd maar gaf wel vieze commentaar. De lessen nadien toen ik weer alleen kwam begon hij weer heel boos en onbeleefd te reageren telkens toen ik een kleine fout maakte en ook vieze opmerkingen wat leidde tot een zeer oncomfortabele gevoel tijdens het rijden!! btw hij kwam ook vaak te laat en communiceerde niet deftig. Deze man heeft oprecht agressie problemen maar toont dit alleen bij jongere mensen vooral bij meisjes!!!!!! CONCLUSIE: verspil je geld niet bij deze mensen, ze zijn de moeite en tijd niet waard & als je toch van plan bent bij deze rijschool te boeken dan raad ik je zeker aan niet bij GEORGES B. te boeken aangezien je niets gaat bijleren. VERDIEND GEEN ENKELE STER

Antwoord van VAB

21/03/2024

Beste, Wij vinden het erg dat u een dergelijke ervaring heeft gehad. Kunt u ons contacteren via het contactformulier op onze website zodat wij dit verder kunnen onderzoeken en opnemen met u? Wij bieden alvast onze oprechte excuses aan. Met vriendelijke groeten, Team VAB

Icon User
5

Uitstekend

18/03/2024

Rijschool

Icon User
5

Uitstekend

15/03/2024

prima service

Icon User
4

Goed

14/03/2024

Ik was tevreden

Icon User
0.5

Slecht

07/03/2024

Vreselijke ervaring

Icon User
5

Uitstekend

11/03/2024

werd snel geholpen en waren ook vriedelijk en gaven mij nog extra raad

Icon User
2

Matig

02/03/2024

Er was beloofd om een vervangwagen te brengen tegen 16:00u. 18:03 nog geen nieuws. Zelf teruggebeld en iemand zal mij binnen 1 uur komen ophalen voor vervangingswagen zelf op te halen…zal dan 19u00 zijn. Geen enkele feedback of opvolging…:

Icon User
5

Uitstekend

06/03/2024

Geslaagd voor mijn Theorie examen rijbewijs B ! Dankzij de goede lessen en tips van Filip !

Icon User
0.5

Slecht

22/02/2024

Zeer slechte ervaring!! In juni 2023 pech gehad in Frankrijk hadden een stuk nodig dat uit Duitsland moest komen voor de camper VAB gebeld heb gezegd dat depannage niet kon omdat we 2honden bij hadden en reeds wisten dat de balg voor de luchtvering in Frankrijk niet te vinden was er werd door VAB een garagist gestuurd(van een takel bedrijf) die ons melden dat we naar een garage Poids Lourds moesten heeft ons zelfs niet getakeld )in oktober kregen we van VAB een factuur gestuurd waarin we 145,22€ moesten betalen de takeldienst had aan VAB 1105,22€gefactureerd zonder dat we getakeld werden pechverlening in buitenland word maar voor 800€ exc Btw gedekt dus moesten wij 145,22€ Btw incl betalen!!!!! Nooit meer VAB ik verwittig iedere camper van +3,5ton om zeker niet bij VAB te gaan

Icon User
5

Uitstekend

06/03/2024

Omdat zij mij telkens geholpen hebben.

Icon User
5

Uitstekend

06/03/2024

Over heel de lijn tevreden, vlugge interventie, zoeken naar oplossingen

Icon User
5

Uitstekend

04/03/2024

snel ter plaatse goed geholpen en vriendelijke man

Icon User
5

Uitstekend

04/03/2024

zowel voor de reisverzekering als voor de pechbijstand ben ik op korte tijd aangesproken en werd er een voorstel uitgewerkt

Icon User
5

Uitstekend

03/03/2024

omdat ik vlug, adequaat én vriendelijk ben geholpen

Icon User
5

Uitstekend

03/03/2024

Heel goede oplossing voor het probleem. Vriendelijke pechverhelper

Icon User
5

Uitstekend

02/03/2024

Alles goed verlopen.

Icon User
4

Goed

02/03/2024

GOEDE EN VRIENDELIJKE BEDIENING

Icon User
5

Uitstekend

02/03/2024

omdat ik tevreden ben over VAB

Icon User
5

Uitstekend

02/03/2024

Alles werd vlot afgehandeld. Er werd een zeer goede opvolging van het schadegeval voorzien. Medewerkers zeer vriendelijk en behulpzaam.

Icon User
5

Uitstekend

01/03/2024

Snel, vriendelijk, bekwaam

Icon User
4

Goed

01/03/2024

Correct en snel geholpen aan de telefoon. Daarna de sms'en om je op de hoogte te houden op regelmatige tijdstippen.

Icon User
5

Uitstekend

01/03/2024

Vlug geholpen en goede service 👍🏼👍🏼

Icon User
4

Goed

01/03/2024

snel contact

Icon User
4

Goed

29/02/2024

Zomaar

Icon User
5

Uitstekend

29/02/2024

telefonisch goed bereikbaar- correcte info wat betreft aankomst van de persoon -technisch zeer onderlegde medewerker- correct advies

Icon User
4

Goed

29/02/2024

Vriendelijk/ probleem oplossend Hele lange wachttijd

Icon User
1

Slecht

22/02/2024

Eerste gesprek: zeer professioneel, duidelijk, behulpzaam etc. Tweede gesprek: Zeer onvriendelijk, cassant, onbeleefde en tegenstrijdige communicatie tav eerste gesprek. Mijn informatie die ik via de concessiehouder bekwam en de informatie van het eerdere telefoongesprek met een collega werd in twijfel getrokken. Bovendien werd door de voorgestelde manier van oplossing mijn tijdsbesteding alsook deze van de chauffeur plots danig gehypothekeerd. Onnodig over-en-weer gerij en tijdsverlies.

Icon User
5

Uitstekend

28/02/2024

Ik werd enorm goed begeleid door Peter tijdens mijn rijlessen bij VAB. Hij was heel geduldig, kalm en stelde me op mijn gemak. Gaf duidelijk mee waar er aan gewerkt moest worden en wat al goed zat. Gaf ook zeer goede referentiepunten mee bij bv. parkeren en probeerde mij ook andere referentiepunten te geven omdat ik kleiner ben en dus met deze punten niet kon werken. Hij laat je zelf ontdekken tot in hoeverre je capaciteiten zijn en grijpt op tijd in wanneer nodig. Zeker aan te raden!! Ik was ook meteen van de eerste keer geslaagd voor mijn praktijkexamen.

Icon User
5

Uitstekend

27/02/2024

Vlug aanwezig. Heel vriendelijk.

Icon User
5

Uitstekend

27/02/2024

Een paar keer beroep gedaan op uw diensten. Snel, vriendelijk,behulpzaam en accuraat.

Icon User
5

Uitstekend

26/02/2024

bij een oproep heel snel voortgeholpen

Icon User
4

Goed

26/02/2024

Bij de interventie verliep alles vlot. Niet te lang moeten wachten. En vriendelijke man.

Icon User
5

Uitstekend

26/02/2024

snelle en goede service

Icon User
4

Goed

24/02/2024

Heel tevreden over de dienstverlening

Icon User
5

Uitstekend

24/02/2024

Stipte uitvoering

Icon User
5

Uitstekend

24/02/2024

stipt en correct

Icon User
4

Goed

23/02/2024

Zeer tevreden over het werk van de wegenwachter

Icon User
5

Uitstekend

23/02/2024

omdat alles correct is verlopen

Icon User
5

Uitstekend

22/02/2024

Omdat alles uiterst goed en snel is verlopen !!

Icon User
5

Uitstekend

21/02/2024

Tevredenheid

Icon User
0.5

Slecht

15/02/2024

Opletten met VAB. Als je een contract voor pechverhelping wil stopzetten, moet je dit minimum 2 maanden vooraf doen, anders moet je nog één jaar blijven betalen. Pure afzetterij!!!

Icon User
5

Uitstekend

21/02/2024

Heel vlotte afhandeling van het probleem.

Icon User
5

Uitstekend

20/02/2024

is gewoon in orde en vlot

Icon User
5

Uitstekend

20/02/2024

Vriendelijke en correcte afhandeling van mijn panne

Icon User
5

Uitstekend

20/02/2024

De keren dat we VAB nodig hadden steeds tot volle tevredenheid bediend.

Icon User
5

Uitstekend

19/02/2024

Ze hebbenme direct opgebeld en geholpen. Behalve de pechdienst moet mijn factuur betalen voor 28 febr maar die is niet in ordeen ze reageren niet op mijn 3 mails

Icon User
3

Gemiddeld

13/02/2024

De dienstverlening was in orde, maar de analyse van het mankement zat fout. Gebrek aan basiskennis van de wagen ?

Icon User
5

Uitstekend

19/02/2024

Zeer correct steeds. Bekwaam vriendelijk personeel…. Al jaren zijn we tevreden klanten… doe zo verder

Icon User
5

Uitstekend

19/02/2024

ZEER SPOEDIG GEHOLPEN DOOR VRIENDELIJKE MENEER

Icon User
5

Uitstekend

19/02/2024

Goede service en vriendelijk personeel

Icon User
5

Uitstekend

18/02/2024

Alles zeer vlot verlopen

Icon User
5

Uitstekend

18/02/2024

Snel geholpen niettegenstaande verlofdag in Zeeland Nederland

Icon User
5

Uitstekend

18/02/2024

Toen ik eind december rekende op de diensten van VAB, konden deze niet beter ingewilligd worden. Duidelijke afspraken met de operator. Top pechverhelper. Prima afhandeling

Icon User
5

Uitstekend

17/02/2024

snelle en vriendelijke service

Icon User
5

Uitstekend

16/02/2024

Vlotte en vriendelijke dienstverlening.

Icon User
5

Uitstekend

15/02/2024

Op tijd met het nodige materieel, wagen niet rijvaardig en moest opgeladen worden. vriendelijke pechverhelper.

Icon User
5

Uitstekend

15/02/2024

geen lange wachttijd bij oproep voor hulp van een wegenwachter en ook snel verder geholpen bij herstelling.

Icon User
5

Uitstekend

15/02/2024

Behulpzaam aan de telefoon,behulpzaam en vriendelijk bij het verhelpen van de problemen aan mijn auto

Icon User
5

Uitstekend

15/02/2024

Goede afspraken omtrent tijdstip hulpverlening

Icon User
5

Uitstekend

13/02/2024

Zo waardevol! Dankzij VAB werd het rijbewijs behaald!

Icon User
5

Uitstekend

13/02/2024

Vriendelijke bediening, zeer snel ter plaatse.

Icon User
4

Goed

13/02/2024

Tevreden maar soms lange wachttijden voor de depaneur er is of langer wachten op een firmadepanage dienst.....

Icon User
5

Uitstekend

12/02/2024

ik kan altijd op hen rekenen en de monteurs zijn zijn vriendelijk.

Icon User
4

Goed

12/02/2024

Een vier in plaats van een vijf omdat er wat scheelde, maar dat werd later weer rechtgezet door een wegenwachter die me aan de deur kwam ophalen.

Icon User
5

Uitstekend

11/02/2024

Uitstekende-service

Icon User
5

Uitstekend

11/02/2024

heel bekwaam

Icon User
5

Uitstekend

10/02/2024

onlangs pech gehad en werd heel vlug geholpen

Icon User
5

Uitstekend

10/02/2024

adequate bijstand, zowel telefonisch bij eerste contact, als bij de verdere afhandeling van de pechverlening

Icon User
5

Uitstekend

10/02/2024

Niette lang moeten wachten en heel vriendelijke pechverhelper.

Icon User
5

Uitstekend

10/02/2024

omdat ik zeer tevreden ben

Icon User
5

Uitstekend

09/02/2024

Super Redders!!! Dikke merci. Prachtige service. Ik ben jarenlang met VAB

Icon User
5

Uitstekend

07/02/2024

Ik heb mijn Rijbewijs behaald,met dank aan de twee mensen Van Loock Erik en Angnes die mij heel veel geleerd hebben een auto te besturen proficiaat,en aanraders toppers de beste ervaring ooit. Tip gegeven dat je echt moet toepassen in het verkeer,zodat je veilig en vlot kunt rijden TOPPERS.

Icon User
2

Matig

25/01/2024

praktische rijschool in Torhout als je ziek bent en niet kan opdagen voor je rijles wordt je beboet met €75 ook al heb je tijdig gebeld (24u) van VAB kant : als de leraar ziek is kan je geen beroep doen op compensatie (staat zo in het contract)

Icon User
0.5

Slecht

19/01/2024

Verschrikkelijk slecht. Na 7 telefoons met telkens interval van bijna een uur heeft het in totaal bijna 8 uur! geduurd alvorens ik geholpen was. Tot twee maal toe melding van gemaakt via mail maar zelfs niet de moeite genomen om te antwoorden…

Icon User
0.5

Slecht

17/01/2024

Niet normaal! de examinator praat de heletijd met de gene die langs me zat, heel vervelend op je examen praktijk voor je te concentreren op iets wat belangrijk is hierdoor ben ik niet geslaagd ik kreeg een mix van gevoelens door al het gepraat

Icon User
5

Uitstekend

17/01/2024

Op Kerstdag fantastisch geholpen door Joni van VAB Melsele. Na een platte band op de autostrade stond hij heel snel en met een grote glimlach bij ons om te helpen. Duidelijke uitleg gekregen, en toffe babbel onderweg naar de garage.

Icon User
0.5

Slecht

10/01/2024

Vandaag (10/01/2024) diende onze wagen afgesleept te worden ter hoogte van de verkeerswisselaar Zwijnaarde. De wagen is tot stilstand gekomen op de pechstrook en dit door een defect die niet gerelateerd is aan de winterprik. Het duurde 45 minuten vooraleer we iemand aan de lijn kregen. De persoon aan de lijn (Christian) was behulpzaam maar meldde dat er heel lange wachttijden waren, en ondanks het feit dat de wagen op een gevaarlijke plaats stond met hoog risico voor aanrijding, was een snelle interventie niet mogelijk. We kregen de raad om Bfast te bellen via de politie, om op eigen (!) kosten te laten afslepen (700€) Na meer dan 2 uur wachten sinds de eerste poging tot contact kwam de melding dat een alternatieve sleepdienst (niet-VAB) in de buurt was. Dan maar terug de politie verwittigd dat de Bfast sleepdienst te laat zou komen. We staken ons licht op bij anderen wat hun ervaring bij VAB was: blijkbaar zijn de lange wachttijden standaard. Gezien deze ervaring en na 16 jaar klant te zijn bij VAB stappen we over op een andere pechdienst.

Icon User
5

Uitstekend

12/01/2024

Goede service

Icon User
5

Uitstekend

03/01/2024

vlotte hulp verlening

Icon User
1.5

Slecht

27/12/2023

Pechverhelping fiets, zeer onbeschofte opmerkingen, zeer lange wachttijd (meer dan 2u)

Icon User
1

Slecht

27/12/2023

Om 12u ‘s middags gebeld omdat auto in pan staat en nietmeer gestart kan worden. De dame aan de telefoon deelt ons mee dat we tegen 14u iemand kunnen verwachten. Intussentijd krijg ik een sms dat er iemand van “Takeldienst Heylen” (onderaannemer??) binnen de 50 a 60 minuten bij mij zou zijn. Ondertussen konden we pas na meerdere keren zelf naar Takeldienst Heylen te hebben gebeld iemand langskrijgen tegen 16u45. Dus een wachttijd van max 2 uur werd ineens een wachttijd van bijna 5uur!

Icon User
5

Uitstekend

02/01/2024

Omdat ik vriendelijk en supersnel werd geholpen!

Icon User
0.5

Slecht

28/12/2023

Heel slecht. Wagen werd niet binnen de afgesproken tijd afgeleverd in de garage voor herstelling.

Antwoord van VAB

02/01/2024

Jammer dat u dit zo ervaren hebt. Voor een afsleep op langere afstand, dient VAB dit in meerdere etappes uit te voeren. Hierdoor duurt een sleep langer normaal. U kreeg ook reeds een commerciële geste voor de vertraging van de levering

Icon User
5

Uitstekend

31/12/2023

zeer goed en vriendelijk geholpen

Icon User
0.5

Slecht

23/12/2023

Gisteren in panne gevallen om 15u15 op de E40 te Sterrebeek en ben nog net op de pechstrook geraakt via de bijstand van het automerk moest ik contact opnemen met VAB. Gans de uitleg gedaan en toen melde ze mij dat de wachttijd ongeveer 1 uur tot 1.5 uur was maar omwille van de gevaarlijke plaats waar ik stond dat de takelwagen rond 0.5 uur ter plaatse zou zijn. Om 16u52 bijna 2 uur na de melding kreeg ik telefoon van de VAB met de melding dat ze geen takelwagen hadden en dat ik doodleuk maar de 112 moest bellen. Dit is zeer fijn te horen als je al bijna 2 uur buiten op de pechstrook staat in de kou, wind en regen. Ik heb dit dan direct gedaan en binnen de 0.5 uur stond de signalisatiewagen reeds opgesteld en enkele minuten later was de takelwagen ter plaatse. Ik moest dan ook direct deze takelkosten betalen omdat ik de 112 had gebeld. Ik begrijp dit omdat de het laatste takelbedrijf uiteraard moet vergoed worden voor hun werk maar in het andere geval was het gratis via mijn assistance van het automerk. Nog straffer wordt het als ik hoor dat het laatste takelbedrijf dikwijls samen werkt met VAB als ze beperkt in capaciteit zitten. Waarom hebben ze dit dan niet direct gedaan? Zeer teleurgestelde klant om zijn best uitgedrukt.

Icon User
5

Uitstekend

29/12/2023

Binnen vijf kwartier hulpverlening aanwezig en alles keurig opgelost. Half uur voor arriveren werd ik nog eens gebeld. Prima service op die manier!

Icon User
5

Uitstekend

28/12/2023

Snelle interventie

Icon User
5

Uitstekend

28/12/2023

Vriendelijk voortgeholpen door de 2 de wegenwachter die me goede tips gaf. Nadeel is dat ik de 1 ste keer de hele dag heb moeten wachten.

Icon User
4

Goed

27/12/2023

Snel gereageerd

Icon User
5

Uitstekend

27/12/2023

zeer goede ervaring korte wachttijd,onderlegde mekanieker,vriendelijke man ,geen enkele bemerking PLUIM voor de mekanieket en VAB

Icon User
4

Goed

27/12/2023

Vriendelijke behulpzame en pragmatische medewerkers.

Icon User
5

Uitstekend

26/12/2023

Vlotte service, het probleem werd opgelost en de afspraak gebeurde zoals vermeld.

Icon User
0.5

Slecht

19/12/2023

Heel slecht 4 u moeten wachten

Icon User
5

Uitstekend

25/12/2023

al enkele keren snel en efficiënt geholpen