Dagelijks helpt VAB honderden mensen uit de nood. We helpen echter niet alleen gestrande chauffeurs, we zijn ook de hulplijn als iets fout loopt op vakantie, we begeleiden jonge chauffeurs richting hun rijbewijs, we selecteren kwaliteitstweedehandswagens, kijken auto's na… en zoveel meer! De klant staat centraal, en dat maakt VAB een referentie op de Belgische markt, zowel bij consumenten als bedrijven.
En we inspireren graag, met unieke reisverhalen, bijzondere logeeradressen en de mooiste wandel- en fietsroutes. Al deze informatie en ideeën bereiken onze leden en lezers via verschillende kanalen. In eerste instantie via ons magazine dat tweemaandelijks in de brievenbus valt en een vaste waarde blijft, maar ook via dagelijks wisselende content op onze magazinewebsite en vab.be, de e-newsletters, de VAB Facebook-pagina en via direct mailings.
Zo bereikt VAB en divers doelpubliek, waar we u als mediateam graag wegwijs in maken en zo mee te liften met de sterke uitstraling en het grote bereik dat we samen neerzetten. Link jouw merk ook aan een positief imago, kwaliteit en duurzaamheid.
Welkom bij VAB en VAB-Media!
Doorheen het jaar publiceert VAB-Magazine verschillende pockets rond specifieke thema's. De Zomerpocket is een geniete bijlage bij het VAB-magazine editie juli-augustus en bevat een selectie bestemmingen en events, mooie kortingen en exclusieve aanbiedingen om onze lezers extra van de zomer te laten genieten.
VAB-Magazine is het derde meest gelezen tijdschrift en het meest gelezen mobiliteits-, reis- en automagazine in Vlaanderen. Het verschijnt tweemaandelijks en bereikt met het papieren magazine maar liefst 519.700 lezers per editie.
Efficiënte doelgroepselectie, meetbare resultaten.
Wens je als adverteerder zichtbaarheid tijdens een rechtstreeks contactmoment, wanneer onze klanten uit de nood worden geholpen door de wegenwachter, of bij de VAB-rijschool? Dat kan, met een sampling partnership.