VAB-Algemeen

Contactinfo

Ma t/m do: 9u00 - 18u00


Vrij: 9u00 - 16u30

Ma t/m vrij: 8u30 - 17u15
Gesloten op feestdagen

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn contract beheren?

In 'Mijn VAB' krijg je een duidelijk overzicht van je VAB-aansluitingen. Hier kan je jouw eigen contracten beheren en er aanpassingen in maken.

 

Meld je hier aan.

Waar vind ik mijn digitale VAB-lidkaart?

Deze staat voor je klaar op ‘Mijn VAB’. Nog geen ‘Mijn VAB’-account? Registreer dan snel en verzilver je voordelen.

Via welke kanalen kan ik mij aansluiten bij VAB?

Op de website van VAB: vab.be

 

Via de VAB-klantenservice:

Telefonisch: 03 253 61 30

Openingsuren:

maandag tem donderdag van 09u00 tot 18u00

vrijdag van 09u00 tot 16u30


Aan het VAB-onthaal:

Adres: Pastoor Coplaan 100

2070 Zwijndrecht

Openingsuren:

maandag tem vrijdag

van 08u30 tot 17u15

 

Vanaf wanneer is mijn aansluiting actief?

Opgelet: Je aansluiting wordt alleen geactiveerd na volledige ontvangst van de betaling. Je betaalbewijs geldt als voorlopig aansluitingsbewijs totdat de betaling verwerkt is bij VAB.

Ik heb pech en ben nog niet aangesloten

Ik ben in België

Ook als je nog geen lid bent, kan je beroep doen op VAB. Klik hier voor meer info.

 

Ik ben in het buitenland

Een Pechverhelping auto/motor Europa moet je ten minste 1 dag voor je vertrek naar het buitenland afsluiten. Je kan geen Pechverhelping meer afsluiten als je al onderweg bent naar je vakantiebestemming of reeds op je bestemming bent aangekomen.

 

Heb je pech in het buitenland en heb je hiervoor geen contract bij VAB afgesloten, dan neem je best contact op met een plaatselijke depanneur.

Contactformulier
Heb je een vraag of suggestie?
Heb je een klacht?
Naar het formulier