Contact & service
VAB-Algemeen
Contactinfo
Ma t/m do: 9u00 - 18u00
Vrij: 9u00 - 16u30
Gesloten op feestdagen
Veelgestelde vragen
Hoe kan ik mijn contract beheren?
In 'Mijn VAB' krijg je een duidelijk overzicht van je VAB-aansluitingen. Hier kan je jouw eigen contracten beheren en er aanpassingen in maken.
Meld je hier aan.
Waar vind ik mijn digitale VAB-lidkaart?
Deze staat voor je klaar op ‘Mijn VAB’. Nog geen ‘Mijn VAB’-account? Registreer dan snel en verzilver je voordelen.
Via welke kanalen kan ik mij aansluiten bij VAB?
Op de website van VAB: vab.be
Via de VAB-klantenservice:
Telefonisch: 03 253 61 30
Openingsuren:
maandag tem donderdag van 09u00 tot 18u00
vrijdag van 09u00 tot 16u30
Aan het VAB-onthaal:
Adres: Pastoor Coplaan 100
2070 Zwijndrecht
Openingsuren:
maandag tem vrijdag
van 08u30 tot 17u15
Vanaf wanneer is mijn aansluiting actief?
Opgelet: Je aansluiting wordt alleen geactiveerd na volledige ontvangst van de betaling. Je betaalbewijs geldt als voorlopig aansluitingsbewijs totdat de betaling verwerkt is bij VAB.
Ik heb pech en ben nog niet aangesloten
Ik ben in België
Ook als je nog geen lid bent, kan je beroep doen op VAB. Klik hier voor meer info.
Ik ben in het buitenland
Een Pechverhelping auto/motor Europa moet je ten minste 1 dag voor je vertrek naar het buitenland afsluiten. Je kan geen Pechverhelping meer afsluiten als je al onderweg bent naar je vakantiebestemming of reeds op je bestemming bent aangekomen.
Heb je pech in het buitenland en heb je hiervoor geen contract bij VAB afgesloten, dan neem je best contact op met een plaatselijke depanneur.