Christophe Soete gaf een boeiende en leerrijke uiteenzetting voor het behalen van het begeleidersattest!!
4.35
Goed
2813 beoordelingen
Christophe Soete gaf een boeiende en leerrijke uiteenzetting voor het behalen van het begeleidersattest!!
Anne beveelt VAB aan
2 weken geleden was ik ingeschreven voor een online vormingsmoment. Om 8u45 kon ik niet inloggen in de vergadering van Teams, maar ik kon niemand bereiken voor hulp (ik stuurde een mail om 8u53, want telefonisch was niemand bereikbaar). Dus er wordt verwacht dat men om 8u45 inlogt, maar VAB is pas bereikbaar om 9u? Gezien ik een mail heb verstuurd, is het bewijs dat mijn internetverbinding werkte. De dag ervoor heb ik Teams uitgetest en dit werkte ook perfect. Dus dat was ook het probleem niet. Hier stuurde ik een screenshot van door als bewijs. Nu weigert men mij kosteloos aan een ander vormingsmoment aan te hechten, ik heb alles gedaan wat gevraagd werd, en was er iemand bereikbaar geweest voor 9u had men mij kunnen helpen (de link van de vergadering doorsturen bijvoorbeeld?)
Spijtige ervaring. Reeds meer dan 20 jaar klant en bij een eerste niet tijdige betaling door een nieuw rekening nummer werden mijn tankkaarten zonder verwittiging geblokkeerd. Na een snel contact ivm het nieuw rekeningnummer kon dit niet ongedaan gemaakt worden en daarom moet ik nu opnieuw de aanvraagprocedure doorlopen. Dit getuigd van van starre bureaucratie en weinig klantvriendelijkheid. Heb met spijt dan ook mijn lopende contracten dan maar opgezegd.
Onze zoon had zich ingeschreven voor een moto rijcursus. Door overmacht van VAB kon deze niet doorgaan. Er moest een nieuwe datum worden vastgelegd. Volgens het contract kan je een afspraak 5 dagen op voorhand annuleren maar hij mag deze nieuwe datum niet annuleren omdat het overmacht is geweest door VAB en dan vervalt blijkbaar je recht op annulering. Dit is absoluut niet duidelijk in het contract en ook heel oneerlijk. Bij vragen om uitleg wordt de telefoon gewoon ingelegd (achteraf wordt dan gezegd dat dit niet zo was dus liegen wij blijkbaar). Als ik dan de verantwoordelijke probeer te bereiken via mail of telefonisch dan komt hier totaal geen reactie op. Wij zijn zwaar teleurgesteld in de werking van VAB rijschool Wilrijk en de behandeling van hun klanten.
Pech gehad met onze Kia in Lyon. Via Kia assistente is VAB tussengekomen als pechverhelping. VAB wou ons eerst niet helpen in het buitenland. Tefefoon toegesmeten van de medewerker. Na veel heen en weer gebeld te hebben door onze eigen Kia garage Meise met VAB is er een takelwagen gekomen .We zijn 5 uur verder. Gans de repatriëring naar België was een ramp . - te kleine taxi(bagage moeten achterlaten) dat ons gedropt heeft aan het verkeerde autoverhuurbedrijf in Lyon . Daar zijn wij zelf te voet moeten gaan op zoek naar het juiste autoverhuurbedrijf . -Eens in België terug moeten vernemen dat onze wagen pas 3 weken later zal opgehaald worden door VAB. -vervangwagen na 3 dagen moeten binnenbrengen op de luchthaven van Zaventem . Daar weer misverstand met de taxi . En nu is het wachten tot we telefoon krijgen wanneer onze auto terug in België zal zijn .
Antwoord van VAB
09/04/2024
Beste, Kunt u contact opnemen met ons via contact@vab.be om uw dossier in detail te kunnen bekijken? Wat betreft de huurwagen,uw KIA Assistance biedt u uitsluitend een vervangwagen (formaat en categorie conform contract) voor de terugkeer naar België. Er is geen vevangend voertuig voorzien in uw contract nadat u in België bent terug gekeerd. Als u ons contacteert, kunnen wij verder in detail kijken waar VAB meer had kunnen betekenen. Helaas is een Kia Assistance en VAB gebonden aan stricte procedures en ook budgetten. Met vriendelijke groeten, Team VAB
Nick was een geweldige rij-instructeur met duidelijk veel ervaring. De lessen werden helder en met geduld gegeven. Hij staat 100% achter jou zodat je met een zeker gevoel het examen kan aanvatten. Zeer aan te bevelen!
Hannah beveelt VAB aan
slecht! 3x stuur ik een mail dat ik mijn contract wil opzeggen, 3x krijg ik als reactie dat alles in orde is en verder niets meer moet doen en mijn contract wordt stop gezet op eindvervaldatum. De laatste mail van de VAB was op 27/12/2024 en mijn contract stopt op 15/4/2024. Dus ruim op tijd gemeld en nu sturen ze een mail van "NOREPLY2" met een domiciliëring opdracht dat ze geld van mijn rekening gaan afhalen voor mijn contract terwijl ik het laatste jaar al 3x heb gemeld dat ik mijn contract niet meer wenst te verlengen en 3x laten ze weten dat het in orde is en mijn contract stopt. wat is de bedoeling van de VAB? Toch geld van mijn rekening halen? een mail krijgen van "NOREPLY2" is dit geen phishing mail?
Antwoord van VAB
08/04/2024
Beste heer Schedin, Onze excuses, door de over gang naar een nieuw systeem, hebben wij te maken gehad met enkele kinderziektes. Door een technisch probleem, werd voor bepaalde klanten ook de welkomstkorting meermaals toegekend in plaats van eenmalig. In Augustus 2023 werd uw domiciliëring stopgezet zoals u beloofd was. Ook het contract is stopgezet op einddatum 15/04/2024 zoals u werd bevestigd. Bij het overzetten van de data naar het nieuwe computersysteem, is voor onbekende reden uw contract echter terug geactiveerd waardoor u opnieuw e-mails ontvangt van ons. Ik nam zonet contact op met de klantendienst om te kijken of de nodige stappen zijn ondernomen om het contract definitief stop te zetten. Mijn collega's onderzoeken ook of u recht heeft op een terugbetaling en zullen u hiervoor via e-mail contacteren. WIj bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak en bedanken u voor uw begrip. Indien u in de toekomst wilt terugkeren naar VAB, staat onze deur steeds open voor u!
Super goed verlopen.
Esther beveelt VAB aan
Hallo ,wij hebben een reis en annulatieverzekering bij jullie.In het contract staat dat we een vervangwagen krijgen in Europa. Nu krijgen we een bijkomend factuur om nog bij te betalen voor een vervangwagen in de Benelux.waarom ? Benelux ligt toch in Europa . Waarom dan nog eens hiervoor bij betalen ? Zo wordt het contract wel duurder en duurder. We hadden ook een paar weken geleden een kapotte valies.alles netjes binnen gestuurd ,foto’s,factuur van de koffer enz. We kregen amper 7 euro uit betaald …..want er ging nog de franchise vanaf. Met 7 euro kan ik wel geen nieuwe valies kopen.!!!. Groeten.
Antwoord van VAB
05/04/2024
Beste, Wij betreuren uw teleurstelling. Echter bemerken wij dat de door u opgegeven argumenten, duidelijk zijn opgenomen in onze algemene voorwaarden. U ontvangt deze voorwaarden bij het afsluiten van de verzekering. In de algemene voorwaarden is duidelijk aangegeven dat de optie vervangwagen Europa niet geldt voor Benelux, hiervoor bestaat namelijk een aparte formule, met name 'optie vervangwagen Benelux'. VAB maakt hierin een onderscheid omdat veel klanten hun voertuig uitsluitend in de Benelux gebruiken en geen nood hebben aan een meer uitgebreide dekking voor de geografisch Europa. Voor de bagage, als u hier de algemene voorwaarden volgt: Algemene voorwaarden bagage verzekering - B. Basiswaarborgen - II. Bagageverzekering - B. Hoe wordt de vergoeding berekend - Hier wordt er duidelijk aangetoond hoe de berekening van de tussenkomst wordt berekend aan de hand van de aankoopprijs verminderd met een forfaitaire minwaarde, vastgelegd op 10% per begonnen jaar, te rekenen vanaf de factuurdatum. Er wordt ook duidelijk de vrijstelling maw; de franchise, van €50 vermeldt. Wij nemen de opmerkingen mee ter verbetering van de dienstverlening. VAB bedankt u voor uw begrip.
Vandaag in Heverlee auto moeten laten slepen naar Gent. Uiteindelijk bij aankomst depaneerder stelde die persoon een ander alternatief voor om auto daar te krijgen. Dus service en klantvriendelijkheid gewoon TOP
Tack ronny beveelt VAB aan
VRESELIJKE ervaring bij VAB rijschool in Mechelen Leopoldstraat. De ergste 20 uren ooit, dit was echt een ramp en dit allemaal door rijinstructeur Georges B. Ik had voor het 20 uren pakket gekozen voor rijbewijs B omdat ik alles goed onder de knie wou hebben. Ik had nog nooit eerder manueel gereden dus daarvoor ga je naar een rijschool neem ik aan zoals ieder mens. Deze man werd helemaal hysterisch na mijn TWEEDE les omdat ik nog niet zo goed kon schakelen, hij heeft mij hele gemene dingen gezegd en was uit het niets aan het roepen. Hij zei dat ik niets kon en dat ik niks ging halen en dat ik beter zou stoppen met rijden omdat ik 2x ben stilgevallen op de TWEEDE les. Schandalig en traumatisch noem ik dit. De volgende lessen kwam mijn mama mee vanachter in de auto als mentale steun dus toen had hij niks gezegd maar gaf wel vieze commentaar. De lessen nadien toen ik weer alleen kwam begon hij weer heel boos en onbeleefd te reageren telkens toen ik een kleine fout maakte en ook vieze opmerkingen wat leidde tot een zeer oncomfortabele gevoel tijdens het rijden!! btw hij kwam ook vaak te laat en communiceerde niet deftig. Deze man heeft oprecht agressie problemen maar toont dit alleen bij jongere mensen vooral bij meisjes!!!!!! CONCLUSIE: verspil je geld niet bij deze mensen, ze zijn de moeite en tijd niet waard & als je toch van plan bent bij deze rijschool te boeken dan raad ik je zeker aan niet bij GEORGES B. te boeken aangezien je niets gaat bijleren. VERDIEND GEEN ENKELE STER
Antwoord van VAB
21/03/2024
Beste, Wij vinden het erg dat u een dergelijke ervaring heeft gehad. Kunt u ons contacteren via het contactformulier op onze website zodat wij dit verder kunnen onderzoeken en opnemen met u? Wij bieden alvast onze oprechte excuses aan. Met vriendelijke groeten, Team VAB
Rijschool
Polina beveelt VAB aan
prima service
Cansier Jan beveelt VAB aan
Ik was tevreden
Anoniem beveelt VAB aan
Vreselijke ervaring
werd snel geholpen en waren ook vriedelijk en gaven mij nog extra raad
Anoniem beveelt VAB aan
Er was beloofd om een vervangwagen te brengen tegen 16:00u. 18:03 nog geen nieuws. Zelf teruggebeld en iemand zal mij binnen 1 uur komen ophalen voor vervangingswagen zelf op te halen…zal dan 19u00 zijn. Geen enkele feedback of opvolging…:
Anoniem beveelt VAB aan
Geslaagd voor mijn Theorie examen rijbewijs B ! Dankzij de goede lessen en tips van Filip !
Charlotte beveelt VAB aan
Zeer slechte ervaring!! In juni 2023 pech gehad in Frankrijk hadden een stuk nodig dat uit Duitsland moest komen voor de camper VAB gebeld heb gezegd dat depannage niet kon omdat we 2honden bij hadden en reeds wisten dat de balg voor de luchtvering in Frankrijk niet te vinden was er werd door VAB een garagist gestuurd(van een takel bedrijf) die ons melden dat we naar een garage Poids Lourds moesten heeft ons zelfs niet getakeld )in oktober kregen we van VAB een factuur gestuurd waarin we 145,22€ moesten betalen de takeldienst had aan VAB 1105,22€gefactureerd zonder dat we getakeld werden pechverlening in buitenland word maar voor 800€ exc Btw gedekt dus moesten wij 145,22€ Btw incl betalen!!!!! Nooit meer VAB ik verwittig iedere camper van +3,5ton om zeker niet bij VAB te gaan
Omdat zij mij telkens geholpen hebben.
Anoniem beveelt VAB aan
Over heel de lijn tevreden, vlugge interventie, zoeken naar oplossingen
Anoniem beveelt VAB aan
snel ter plaatse goed geholpen en vriendelijke man
jan Latinne beveelt VAB aan
zowel voor de reisverzekering als voor de pechbijstand ben ik op korte tijd aangesproken en werd er een voorstel uitgewerkt
Ronald beveelt VAB aan
omdat ik vlug, adequaat én vriendelijk ben geholpen
Anoniem beveelt VAB aan
Heel goede oplossing voor het probleem. Vriendelijke pechverhelper
Gina beveelt VAB aan
Alles goed verlopen.
Anoniem beveelt VAB aan
GOEDE EN VRIENDELIJKE BEDIENING
Anoniem beveelt VAB aan
omdat ik tevreden ben over VAB
Anoniem beveelt VAB aan
Alles werd vlot afgehandeld. Er werd een zeer goede opvolging van het schadegeval voorzien. Medewerkers zeer vriendelijk en behulpzaam.
Ann Slock beveelt VAB aan
Snel, vriendelijk, bekwaam
Anoniem beveelt VAB aan
Correct en snel geholpen aan de telefoon. Daarna de sms'en om je op de hoogte te houden op regelmatige tijdstippen.
Anoniem beveelt VAB aan
Vlug geholpen en goede service 👍🏼👍🏼
Anoniem beveelt VAB aan
snel contact
Lut De Cock beveelt VAB aan
Zomaar
Anoniem beveelt VAB aan
telefonisch goed bereikbaar- correcte info wat betreft aankomst van de persoon -technisch zeer onderlegde medewerker- correct advies
Anoniem beveelt VAB aan
Vriendelijk/ probleem oplossend Hele lange wachttijd
Caroline beveelt VAB aan
Eerste gesprek: zeer professioneel, duidelijk, behulpzaam etc. Tweede gesprek: Zeer onvriendelijk, cassant, onbeleefde en tegenstrijdige communicatie tav eerste gesprek. Mijn informatie die ik via de concessiehouder bekwam en de informatie van het eerdere telefoongesprek met een collega werd in twijfel getrokken. Bovendien werd door de voorgestelde manier van oplossing mijn tijdsbesteding alsook deze van de chauffeur plots danig gehypothekeerd. Onnodig over-en-weer gerij en tijdsverlies.
Ik werd enorm goed begeleid door Peter tijdens mijn rijlessen bij VAB. Hij was heel geduldig, kalm en stelde me op mijn gemak. Gaf duidelijk mee waar er aan gewerkt moest worden en wat al goed zat. Gaf ook zeer goede referentiepunten mee bij bv. parkeren en probeerde mij ook andere referentiepunten te geven omdat ik kleiner ben en dus met deze punten niet kon werken. Hij laat je zelf ontdekken tot in hoeverre je capaciteiten zijn en grijpt op tijd in wanneer nodig. Zeker aan te raden!! Ik was ook meteen van de eerste keer geslaagd voor mijn praktijkexamen.
Anoniem beveelt VAB aan
Vlug aanwezig. Heel vriendelijk.
Verfaillie A beveelt VAB aan
Een paar keer beroep gedaan op uw diensten. Snel, vriendelijk,behulpzaam en accuraat.
Anoniem beveelt VAB aan
bij een oproep heel snel voortgeholpen
Anoniem beveelt VAB aan
Bij de interventie verliep alles vlot. Niet te lang moeten wachten. En vriendelijke man.
Anoniem beveelt VAB aan
snelle en goede service
Anoniem beveelt VAB aan
Heel tevreden over de dienstverlening
Anoniem beveelt VAB aan
Stipte uitvoering
Anoniem beveelt VAB aan
stipt en correct
Anoniem beveelt VAB aan
Zeer tevreden over het werk van de wegenwachter
Anoniem beveelt VAB aan
omdat alles correct is verlopen
Anoniem beveelt VAB aan
Omdat alles uiterst goed en snel is verlopen !!
Anoniem beveelt VAB aan
Tevredenheid
Luc..Sanspoux beveelt VAB aan
Opletten met VAB. Als je een contract voor pechverhelping wil stopzetten, moet je dit minimum 2 maanden vooraf doen, anders moet je nog één jaar blijven betalen. Pure afzetterij!!!
Heel vlotte afhandeling van het probleem.
Roland Verduyn beveelt VAB aan
is gewoon in orde en vlot
Anoniem beveelt VAB aan
Vriendelijke en correcte afhandeling van mijn panne
Anoniem beveelt VAB aan
De keren dat we VAB nodig hadden steeds tot volle tevredenheid bediend.
Anoniem beveelt VAB aan
Ze hebbenme direct opgebeld en geholpen. Behalve de pechdienst moet mijn factuur betalen voor 28 febr maar die is niet in ordeen ze reageren niet op mijn 3 mails
MARIE -Paule De Cremer beveelt VAB aan
De dienstverlening was in orde, maar de analyse van het mankement zat fout. Gebrek aan basiskennis van de wagen ?
Anoniem beveelt VAB aan
Zeer correct steeds. Bekwaam vriendelijk personeel…. Al jaren zijn we tevreden klanten… doe zo verder
Anoniem beveelt VAB aan
ZEER SPOEDIG GEHOLPEN DOOR VRIENDELIJKE MENEER
CARLEER JOSE beveelt VAB aan
Goede service en vriendelijk personeel
Phillis beveelt VAB aan
Alles zeer vlot verlopen
Pieter joye beveelt VAB aan
Snel geholpen niettegenstaande verlofdag in Zeeland Nederland
An Gucht Jozef beveelt VAB aan
Toen ik eind december rekende op de diensten van VAB, konden deze niet beter ingewilligd worden. Duidelijke afspraken met de operator. Top pechverhelper. Prima afhandeling
Erik Hoogmartens beveelt VAB aan
snelle en vriendelijke service
Anoniem beveelt VAB aan
Vlotte en vriendelijke dienstverlening.
Anoniem beveelt VAB aan
Op tijd met het nodige materieel, wagen niet rijvaardig en moest opgeladen worden. vriendelijke pechverhelper.
Antoon Pype beveelt VAB aan
geen lange wachttijd bij oproep voor hulp van een wegenwachter en ook snel verder geholpen bij herstelling.
Anoniem beveelt VAB aan
Behulpzaam aan de telefoon,behulpzaam en vriendelijk bij het verhelpen van de problemen aan mijn auto
Anoniem beveelt VAB aan
Goede afspraken omtrent tijdstip hulpverlening
Anoniem beveelt VAB aan
Zo waardevol! Dankzij VAB werd het rijbewijs behaald!
Kristel Smets beveelt VAB aan
Vriendelijke bediening, zeer snel ter plaatse.
Willem beveelt VAB aan
Tevreden maar soms lange wachttijden voor de depaneur er is of langer wachten op een firmadepanage dienst.....
Anoniem beveelt VAB aan
ik kan altijd op hen rekenen en de monteurs zijn zijn vriendelijk.
Alfons Geudens beveelt VAB aan
Een vier in plaats van een vijf omdat er wat scheelde, maar dat werd later weer rechtgezet door een wegenwachter die me aan de deur kwam ophalen.
Erik Van Daele beveelt VAB aan
Uitstekende-service
Anoniem beveelt VAB aan
heel bekwaam
Anoniem beveelt VAB aan
onlangs pech gehad en werd heel vlug geholpen
Anoniem beveelt VAB aan
adequate bijstand, zowel telefonisch bij eerste contact, als bij de verdere afhandeling van de pechverlening
Dirk Balduyck beveelt VAB aan
Niette lang moeten wachten en heel vriendelijke pechverhelper.
Husebø Turid beveelt VAB aan
omdat ik zeer tevreden ben
Anoniem beveelt VAB aan
Super Redders!!! Dikke merci. Prachtige service. Ik ben jarenlang met VAB
Julia beveelt VAB aan
Ik heb mijn Rijbewijs behaald,met dank aan de twee mensen Van Loock Erik en Angnes die mij heel veel geleerd hebben een auto te besturen proficiaat,en aanraders toppers de beste ervaring ooit. Tip gegeven dat je echt moet toepassen in het verkeer,zodat je veilig en vlot kunt rijden TOPPERS.
Roberto Veldbloem beveelt VAB aan
praktische rijschool in Torhout als je ziek bent en niet kan opdagen voor je rijles wordt je beboet met €75 ook al heb je tijdig gebeld (24u) van VAB kant : als de leraar ziek is kan je geen beroep doen op compensatie (staat zo in het contract)
Verschrikkelijk slecht. Na 7 telefoons met telkens interval van bijna een uur heeft het in totaal bijna 8 uur! geduurd alvorens ik geholpen was. Tot twee maal toe melding van gemaakt via mail maar zelfs niet de moeite genomen om te antwoorden…
Niet normaal! de examinator praat de heletijd met de gene die langs me zat, heel vervelend op je examen praktijk voor je te concentreren op iets wat belangrijk is hierdoor ben ik niet geslaagd ik kreeg een mix van gevoelens door al het gepraat
Op Kerstdag fantastisch geholpen door Joni van VAB Melsele. Na een platte band op de autostrade stond hij heel snel en met een grote glimlach bij ons om te helpen. Duidelijke uitleg gekregen, en toffe babbel onderweg naar de garage.
Seie beveelt VAB aan
Vandaag (10/01/2024) diende onze wagen afgesleept te worden ter hoogte van de verkeerswisselaar Zwijnaarde. De wagen is tot stilstand gekomen op de pechstrook en dit door een defect die niet gerelateerd is aan de winterprik. Het duurde 45 minuten vooraleer we iemand aan de lijn kregen. De persoon aan de lijn (Christian) was behulpzaam maar meldde dat er heel lange wachttijden waren, en ondanks het feit dat de wagen op een gevaarlijke plaats stond met hoog risico voor aanrijding, was een snelle interventie niet mogelijk. We kregen de raad om Bfast te bellen via de politie, om op eigen (!) kosten te laten afslepen (700€) Na meer dan 2 uur wachten sinds de eerste poging tot contact kwam de melding dat een alternatieve sleepdienst (niet-VAB) in de buurt was. Dan maar terug de politie verwittigd dat de Bfast sleepdienst te laat zou komen. We staken ons licht op bij anderen wat hun ervaring bij VAB was: blijkbaar zijn de lange wachttijden standaard. Gezien deze ervaring en na 16 jaar klant te zijn bij VAB stappen we over op een andere pechdienst.
Goede service
Bienkens Pierre beveelt VAB aan
vlotte hulp verlening
Anoniem beveelt VAB aan
Pechverhelping fiets, zeer onbeschofte opmerkingen, zeer lange wachttijd (meer dan 2u)
Om 12u ‘s middags gebeld omdat auto in pan staat en nietmeer gestart kan worden. De dame aan de telefoon deelt ons mee dat we tegen 14u iemand kunnen verwachten. Intussentijd krijg ik een sms dat er iemand van “Takeldienst Heylen” (onderaannemer??) binnen de 50 a 60 minuten bij mij zou zijn. Ondertussen konden we pas na meerdere keren zelf naar Takeldienst Heylen te hebben gebeld iemand langskrijgen tegen 16u45. Dus een wachttijd van max 2 uur werd ineens een wachttijd van bijna 5uur!
Omdat ik vriendelijk en supersnel werd geholpen!
Anoniem beveelt VAB aan
Heel slecht. Wagen werd niet binnen de afgesproken tijd afgeleverd in de garage voor herstelling.
Antwoord van VAB
02/01/2024
Jammer dat u dit zo ervaren hebt. Voor een afsleep op langere afstand, dient VAB dit in meerdere etappes uit te voeren. Hierdoor duurt een sleep langer normaal. U kreeg ook reeds een commerciële geste voor de vertraging van de levering
zeer goed en vriendelijk geholpen
Anoniem beveelt VAB aan
Gisteren in panne gevallen om 15u15 op de E40 te Sterrebeek en ben nog net op de pechstrook geraakt via de bijstand van het automerk moest ik contact opnemen met VAB. Gans de uitleg gedaan en toen melde ze mij dat de wachttijd ongeveer 1 uur tot 1.5 uur was maar omwille van de gevaarlijke plaats waar ik stond dat de takelwagen rond 0.5 uur ter plaatse zou zijn. Om 16u52 bijna 2 uur na de melding kreeg ik telefoon van de VAB met de melding dat ze geen takelwagen hadden en dat ik doodleuk maar de 112 moest bellen. Dit is zeer fijn te horen als je al bijna 2 uur buiten op de pechstrook staat in de kou, wind en regen. Ik heb dit dan direct gedaan en binnen de 0.5 uur stond de signalisatiewagen reeds opgesteld en enkele minuten later was de takelwagen ter plaatse. Ik moest dan ook direct deze takelkosten betalen omdat ik de 112 had gebeld. Ik begrijp dit omdat de het laatste takelbedrijf uiteraard moet vergoed worden voor hun werk maar in het andere geval was het gratis via mijn assistance van het automerk. Nog straffer wordt het als ik hoor dat het laatste takelbedrijf dikwijls samen werkt met VAB als ze beperkt in capaciteit zitten. Waarom hebben ze dit dan niet direct gedaan? Zeer teleurgestelde klant om zijn best uitgedrukt.
Binnen vijf kwartier hulpverlening aanwezig en alles keurig opgelost. Half uur voor arriveren werd ik nog eens gebeld. Prima service op die manier!
Wilfried beveelt VAB aan
Snelle interventie
Anoniem beveelt VAB aan
Vriendelijk voortgeholpen door de 2 de wegenwachter die me goede tips gaf. Nadeel is dat ik de 1 ste keer de hele dag heb moeten wachten.
Daniella Rosseau beveelt VAB aan
Snel gereageerd
Anoniem beveelt VAB aan
zeer goede ervaring korte wachttijd,onderlegde mekanieker,vriendelijke man ,geen enkele bemerking PLUIM voor de mekanieket en VAB
defreyne daniel beveelt VAB aan