Klantenbeoordelingen

4.45

8,9/10

Goed
1288 beoordelingen

 
 
 
Icon User
1

Slecht

14-03-2019

Op basis van mijn laatste ervaring. Ik vroeg om mijn defecte en onherstelbare auto te takelen naar de garage waar ik een nieuwe had besteld, maar dit kon niet, tenzij mits betaling van €144. En dit terwijl mijn lidmaatschap nog maar 3 maanden verstreken was en ik dit niet on hold kon zetten voor de tijd dat ik autoloos ben.

Icon User
3

Gemiddeld

14-03-2019

Wachttijden nogal lang.

Icon User
3

Gemiddeld

14-03-2019

Wel duur ! En sols lang wachten

Icon User
3

Gemiddeld

14-03-2019

Weinig contact gehad

Icon User
5

Uitstekend

21-03-2019

Omdat ik direct geholpen werd toen ik erom vroeg.

Icon User
5

Uitstekend

20-03-2019

Onlangs pech verhelping was prima! Vab groepsaankoop gas en electriciteit verloopt elk jaar vlot!!!! Esso tankkaart 👍🏻 Korrektie informatie Vriendelijke klantendienst aan telefoon... ! En het 'Vlaamse'.......

Icon User
5

Uitstekend

19-03-2019

Geweldige klantenservice ! Correct en vlot ‘

Icon User
5

Uitstekend

19-03-2019

Ik heb gisterenmorgen een interventie van jullie nodig gehad omdat ik een platte band had met mijn e-bike op weg naar het werk. Ik heb dus de eerste keer gebruik gemaakt van jullie diensten en ik moet zeggen CHAPEAU!! De dame die ik aan de lijn had bij mij oproep was supervriendelijk en vooral meelevend. Ik dacht dat het een Ann was. Ik verkreeg een sms waarop ik kon volgen hoe lang het nog zou duren vooraleer er een pechverhelper zou zijn De pechverhelper was er gewoon binnen het half uur EN die man was supervriendelijk en kalm. Daarenboven werd mijn probleem opgelost en kon ik mijn tocht naar het werk verder zetten. Johny was zijn naam. Het mag , wat zeg ik moet, MOET gezegd worden dat ik me als klant heel goed en vooral op mijn gemak voel moest dit in de toekomst nog eens gebeuren, wat ik uiteraard hoop van niet. Ik zeg dit alleszins verder binnen mijn kennissenkring.

Icon User
4

Goed

17-03-2019

Voor de snelheid van het ter plaatse zijn in Belgie en de behulpzaamheid van de wegenwachter.

Icon User
5

Uitstekend

16-03-2019

Grote tevredenheid van de dienstverlening

Icon User
5

Uitstekend

16-03-2019

zeer snelle hulpverlening

Icon User
4

Goed

15-03-2019

2 maal geholpen bij autopanne

Icon User
5

Uitstekend

15-03-2019

Zeer tevreden

Icon User
5

Uitstekend

15-03-2019

Omdat ik bij een lekke band in Sint-Niklaas uiterst snel geholpen werd door een vriendelijke medewerker

Icon User
5

Uitstekend

15-03-2019

nog niet veel nodig gehad maar de keren dat we het wel nodig hadden was de hulp heel goed was niet om over te klagen dank u van harte

Icon User
4

Goed

15-03-2019

Probleem met accu. Zéér professioneel opgelost.

Icon User
5

Uitstekend

15-03-2019

Vriendelijjk, snelle reactie.

Icon User
4

Goed

14-03-2019

????

Icon User
5

Uitstekend

14-03-2019

super service

Icon User
5

Uitstekend

14-03-2019

heel goede service en vriendelijke mensen

Icon User
5

Uitstekend

14-03-2019

Problemen met auto op oudejaarsdag en heel vlug geholpen. Enkele dagen nadien weer vlot geholpen en zeer vriendelijk.

Icon User
5

Uitstekend

14-03-2019

Hulp bij autopech

Icon User
4

Goed

14-03-2019

omdat ik heel tevreden ben .

Icon User
5

Uitstekend

14-03-2019

heel tevreden

Icon User
5

Uitstekend

14-03-2019

De paar keer dat ik om assistentie en transport van mijn defecte wagen belde, werd ik binnen de kortste tijd geholpen.

Icon User
5

Uitstekend

14-03-2019

allesw vlot, vlug en vriendelijk

Icon User
5

Uitstekend

14-03-2019

Tevreden

Icon User
5

Uitstekend

14-03-2019

Was oke zonder franjes

Icon User
4

Goed

14-03-2019

Goede hulpverlening

Icon User
5

Uitstekend

14-03-2019

Snel en vriendelijk en technisch perfect

Icon User
5

Uitstekend

14-03-2019

Goed telefonisch contact, zonder lange wachttijden - Snelle service - Vriendelijk personeel.

Icon User
5

Uitstekend

14-03-2019

Snelle service!!!

Icon User
5

Uitstekend

14-03-2019

Snel geholpen

Icon User
5

Uitstekend

14-03-2019

Ik word altijd heel goed geholpen bij pech. Bijdrage is zijn geld waard. Ik voel me altijd veilig aks ik onderweg ben door mijn lidmaatschap.

Icon User
5

Uitstekend

14-03-2019

snelle en correcte hulp

Icon User
4

Goed

14-03-2019

pechverhelping wa

Icon User
4

Goed

14-03-2019

heel tevreden over de pechverhelping, minder over de klantendienst van de reis-en annulatieverzekering. Ik heb daar al 2 keer onjuiste info gekregen

Icon User
4

Goed

01-03-2019

Ik werd steeds goed geholpen in noodgeval

Icon User
2

Matig

18-02-2019

Wegenwachters kunnen zelfs geen lekke fietsband plakken. Ik heb al verschillende keren voor gehad dat ze niet erns een nieuwe band bij hebben, hoewel ik gezegd had dat ik ern platte band had. Eentje heb ik zelfs een fietsband aangeboden, en toch wou hij de band niet vervangen. Dit is geen nuttige service voir mij.

Icon User
4

Goed

25-02-2019

Op een namiddag gebeld: oranje lamp brandde met aangeven van 'bandenspanning': een man aan de lijn met het antwoord = geen pech, kan niet voor ons. De banden leken vol en men kon in de garage niet bijpompen. Een vriendin belde later voor mij, en legde het probleem uit aan een dame: geen dringende zaak, maar ik stuur 'deze avond' iemand. De avond begint blijkbaar vroeg, want geen uur later was de pechtverhelper aar: hij vond het wel een gevaar, heeft zeer lang gesleuteld en tenslotte 'reset' gedaan,enz... Probleem opgelost en dat alles in de kou en zeeeeeeeeeeeer vriendelijk. Dank jullie welvoor de service.

Antwoord van VAB

27-02-2019

Beste Rita, bedankt voor jouw positieve reactie. Onze wegenwachters proberen steeds om het probleem ter plaatse op te lossen en de klant veilig weer op weg te helpen. We vinden het fijn dat ze hier bij jou in geslaagd zijn.

Icon User
4

Goed

19-02-2019

Betalingen tankkaart verlopen goed, al is het spijtig dat een tankbeurt soms 'blijft hangen' en pas méér dan een maand later van de rekening gehaald wordt. Moeilijk om zo controle te blijven houden. Op vlak van pechverhelping, zeer tevreden over VAB.

Icon User
5

Uitstekend

15-02-2019

Beste, afgelopen kerstmis gingen wij skien, maar tijdens de heenreis kregen wij pech met onze wagen in de buurt van Lyon. Nadat wij onze wagen bij de VW/SEAT garage hadden gestald, bleken er geen techniekers te zijn die onze wagen voor de kerst nog konden repareren. Wij hebben toen in overleg met de VAB een wagen gehuurd om onze reis te vervolgen. Later in de week bleek dat onze wagen niet meer gerepareerd kon worden voor nieuwjaar. Na een vlot overleg werd er voor ons een huurwagen geregeld om na ons skiverlof mee naar huis te keren en onze wagen werd gerepatrieerd naar onze garage in Belgie. Wij hebben hiervoor nooit een rekening gezien. Eenmaal terug gekomen in Belgie heb ik de rekening ingediend van onze 1ste huurwagen die we hadden gehuurd om naar onze vakantiebestemming door reizen. Deze was eigenlijk niet in ons contract inbegrepen, maar we kregen deze toch terugbetaald. DANK U WEL VAB.

Icon User
5

Uitstekend

05-02-2019

Beste, In augustus 2018 heb ik bij jullie een Peugeot RCZ gekocht. Er was een groot olieverbruik met deze, de oplossing die toen is aangeboden overtrof mijn stoutste verwachtingen. Ik kreeg zomaar eventjes een nieuwe motor aangeboden, tevens werd ook nog de koppeling vervangen. Tijdens deze herstelling kreeg ikzelf nog een vervangwagen aangeboden. Nu 6000 km verder geniet ik elke rit van mijn prachtoccasie en de TOPservice die jullie mij hebben aangeboden ! Ik zal in ieder geval het niet nalaten mijn verhaal de verkondigen van de service die jullie geven aan jullie klanten. Mijn hartelijke dank gaat tevens uit naar de personen waar ik rechtstreeks met in contact ben geweest, namelijk Wim & Dirk (Zwijndrecht) en Freddy (Sint-Niklaas) mensen die een hart hebben voor hun job !!! Getekend, een meer dan tevreden klant. Met vriendelijke groeten, Van der Vieren Nico - Hoboken

Icon User
0.5

Slecht

03-02-2019

Eind 2018 heb ik mij ingeschreven voor rijlessen van de VAB. 2 maanden later werden mijn lessen x2 verplaatst en bij de derde keer hebben ze gevraagd om al mijn lessen opnieuw in te plannen. Dat zeggen ze dus na 2 maanden wanneer de lessen normaal gingzn plaatsvinden. Bovendien was de rijschool helemaal niet vriendelijk. Heb uiteindelijk mijn inschrijvingsgeld van 1350 euro teruggevraagd. Ik krijg een papier dat ik 1320 euro terugbetaald ga krijgen. 30 euro betalen voor geen enkele les te hebben kunnen volgen en voor een heel onvriendelijke service vind ik niet aanvaardbaar.

Icon User
5

Uitstekend

02-02-2019

goede service, vriendelijke medewerkers

Icon User
4.5

Goed

30-01-2019

Gesleept. Vandaag geholpen door Joni. Prima service: sterke technische kennis, rustig, aangename babbel en super klantvriendelijk. Top. en bedankt ( ook de 'onzichtbare' medewerkers) Alexander

Antwoord van VAB

04-02-2019

Dag Alexander, leuk te horen dat je tevreden bent met de bijstand die je kreeg. Onze wegenwachters staan voor je klaar en doen steeds hun best om de interventie zo aangenaam mogelijk te laten verlopen.

Icon User
0.5

Slecht

29-01-2019

Heb vorig jaar in Juli een Audi A3 cabrio gekocht bij VAB voor de prijs van 18000 euro, de wagen was gekeurd en volgens de verkoper in TOPSTAAT, door omstandigheden wil ik nu in Jan 2019 deze wagen terug verkopen en wat blijkt , ik krijg er nog met moeite 9000 euro voor, blijkt dat dit een duitse auto is en geen Belgische en die helemaal herspoten werd, hierover heeft de verkoper Dirk met geen woord over gerept, wel over de nieuwe banden en nieuwe ruitenwissers en controle over ikweetniehoeveel punten, op die wijze heeft hij ons in het zak gezet, op tijd van 6 maanden 9000 euro verliezen is toch niet niks!

Antwoord van VAB

07-02-2019

Beste Eddy, invoer uit het buitenland komt vandaag vaker voor door de grote vraag op de Belgische markt naar benzinewagens. Deze wagens ondergaan voor verkoop dezelfde kwaliteitstesten als voertuigen met Belgische oorsprong. Het plaatselijk herspuiten van een voertuig (bijvoorbeeld een motorkap om steeninslagen weg te werken) zorgt juist voor een opwaardering van het tweedehandsvoertuig. Volgens de gangbare tarieven vermoeden wij dat je een te lage overnameprijs hebt aangeboden gekregen. Daarnaast is er ook altijd een verschil in overnamewaarde bij een handelaar in vergelijking met rechtstreekse verkoop naar een particulier. De collega’s van VAB-Tweedehands contacteren jou vandaag nog om je hier verder over te informeren.

Icon User
0.5

Slecht

28-01-2019

Wacht tijd langer dan 2 uur in stad antwerpen. Amai!!!

Antwoord van VAB

01-02-2019

We proberen binnen het uur op de pechlocatie aanwezig te zijn. Dat u langer dan twee uur moest wachten, betreuren we. Soms zijn er externe factoren waardoor de wachttijd oploopt. Hiervoor wensen we ons te verontschuldigen.

Icon User
5

Uitstekend

26-01-2019

vlotte hulp bij pech

Icon User
5

Uitstekend

25-01-2019

snelle service en wordt goed op de hoogte gehouden

Icon User
5

Uitstekend

24-01-2019

Vlotte verbinding, vlugge hulp, supervriendelijk en bekwaam personeel.

Icon User
3

Gemiddeld

16-01-2019

depannage was ze vlug maar de batterij was niet in orde en heeft het niet gevonden????????

Icon User
1

Slecht

16-01-2019

Het is niet hersteld.

Antwoord van VAB

06-02-2019

Beste Rik, zoals telefonisch besproken, hebben we de situatie verder onderzocht. We verontschuldigen ons dat onze service toen niet aan je verwachtingen heeft voldaan vanwege het materiaal dat onze wegenwachter in zijn bezit had. We bedanken je verder voor je begrip en hebben je opmerkingen doorgegeven.

Icon User
1

Slecht

16-01-2019

Ik heb onlangs 3x met VAB in contact gekomen: de vrijdag = ongeduldig en onvriendelijk; de zaterdag(Botermans) wil ik liever niet meer tegenkomen; en de zondag een heel vriendelijk, behulpzame man die reeds 45 jaar bij VAB werkte en nog steeds met dezelfde vriendelijkheid zoals het hoort; daarna heb ik nogmaals op een vrijdag beroep moeten doen en deze mens was vermoeid, verbitterd en had honger en werkte tegen zijn goesting. Dit alles had ik reeds doorgegeven

Antwoord van VAB

06-02-2019

Beste Bernard, naar aanleiding van ons telefoongesprek hebben we je opmerkingen doorgegeven aan de betrokken medewerkers. Zo hopen we je in de toekomst een betere service te garanderen. Alvast bedankt voor je waardevolle feedback.

Icon User
3

Gemiddeld

16-01-2019

3

Icon User
3

Gemiddeld

16-01-2019

Lange wachttijd

Antwoord van VAB

23-01-2019

We doen ons best om binnen het uur aanwezig te zijn op de pechlocatie. Jammer genoeg slagen we hier niet altijd in door drukte of externe omstandigheden. We verontschuldigen ons dat de wachttijd voor jou is opgelopen.

Icon User
3

Gemiddeld

16-01-2019

Waarom hebben jullie die app van VAB onderweg van de markt gehaald ... een handige App als je in panne bent is onmisbaar! Touring heeft 'wel' zo'n App voor de smartphone ...........

Antwoord van VAB

23-01-2019

Beste Daniel, autoconstructeurs bouwen steeds meer de optie in om voertuigen rechtstreeks te verbinden met VAB. Hierdoor werd onze eigen app steeds minder gebruikt waardoor onze onderhoudskosten opliepen. We investeren de vrijgekomen middelen in alternatieve communicatievormen zoals SMS om je beter op de hoogte te kunnen houden over de wachttijd.

Icon User
2

Matig

16-01-2019

De laatste keer dat ik bijstand nodig had van VAB moest ik haast vier uur wachten tot uiteindelijk een garagehouder uit een naburige gemeente werd uitgestuurd.

Antwoord van VAB

23-01-2019

Wanneer onze eigen wegenwachters niet tijdig ter plaatse kunnen zijn, schakelen we een externe takeldienst in. Dit hadden we bij jou sneller moeten doen. We bieden onze verontschuldigingen aan voor de lange wachttijd.

Icon User
1

Slecht

16-01-2019

Over medische kosten gemaakt in het buitenland stuurde ik meerdere mails. Na lange tijd werd me gevraagd mijn rekeningnummer over te maken, maar er werd voor VAB nooit iets op gestort.

Antwoord van VAB

23-01-2019

Als we alle nodige documenten hebben ontvangen, proberen we de terugbetaling zo snel mogelijk uit te voeren. Onze verontschuldigingen voor de vertraging. Neem gerust contact met ons op zodat we dit voor jou in orde kunnen maken.

Icon User
2

Matig

16-01-2019

om 5u12 gebeld om 6u terug gebeld binnen kwartier ging de beloofde hulp komen en om 6u45 is dan eindelijk externe herstel ploeg aangekomen die mij vertelde en mij op zijn GSM liet zien dat hij pas om 6u30 bericht had ontvangen mijn conclusie ge wordt zoet gehouden met leugens.

Antwoord van VAB

23-01-2019

Wanneer onze eigen wegenwachters niet tijdig ter plaatse kunnen zijn, schakelen we een externe takeldienst in. Dit hadden we duidelijk sneller moeten doen. We bieden onze verontschuldigingen aan voor de wachttijd en de foutieve informatie die je kreeg.

Icon User
3

Gemiddeld

16-01-2019

Omdat ik persoonlijk het jammer vind dat het gewone blad voortaan slechts om de 2 maand verschijnt, ik hou niet van digitaal bladen of boeken lezen

Antwoord van VAB

23-01-2019

Dag Wilfried, VAB investeert de vrijgekomen middelen in een verbreding van de communicatie via www.vabmagazine.be en andere digitale media. Dat je niet erg tevreden bent met deze aanpassing, betreuren we. We hopen je toch te plezieren met de inhoud van onze magazine.

Icon User
3

Gemiddeld

16-01-2019

Bij mijn laatste panne, tussen Kerst en Nieuwjaar stond ik in panne op de E34 op brug van het Albertkanaal te Oelegem. Dit lijkt me een unieke plaats in Vlaanderen. Van de telefonist moestuin uit de wagen op zoek gaan naar een km paal. Nadien blijkt dan dat de technieker geen km paal of nummer van de E weg heeft doorgekregen. Alleen Oelegem brug over het Albertkanaal, wat een andere plaats in Oelegem is. De technieker heeft zich perfect van zijn taak gekweten. Dit kan met enige kennis van de waterlopen en E wegen in Vlaanderen veel beter.

Antwoord van VAB

23-01-2019

Dag Raf, Zoals telefonisch vermeld, bieden wij onze verontschuldigingen aan voor de foutieve communicatie van onze medewerker. We stellen je feedback zeker op prijs. Fijn om te horen dat je wel tevreden was van onze wegenwachter ter plaatse. We geven je complimenten aan hem door.

Icon User
3

Gemiddeld

16-01-2019

Sommige techniekers zijn super. Anderen missen goede communicatie. En zijn soms snel weg zonder te overleggen. Waardoor we nadien in moeilijkere situaties gebracht werden.

Antwoord van VAB

23-01-2019

We verwachten van al onze wegenwachters dat ze elke klant een goede service bieden waarbij duidelijke communicatie centraal staat. Contacteer ons gerust als je zo’n situatie tegenkomt. Dan kunnen we hier op bijsturen.

Icon User
2

Matig

16-01-2019

geen idee, vroeger was het beter ...zonder sms

Antwoord van VAB

23-01-2019

Door het SMS-systeem kunnen we je beter op de hoogte houden over de wachttijd tijdens de interventie. Deel zeker jouw ideeën met ons als je hier een alternatieve oplossing voor hebt. Wij appreciëren jouw feedback.

Icon User
5

Uitstekend

22-01-2019

Op een zeer professionele manier geholpen door een super vriendelijke depanneur Frederick!!

Icon User
0.5

Slecht

22-01-2019

5 dagen na panne nog steeds geen correcte opvolging, en betrokken diensten zo goed als onbereikbaar. Onaanvaardbaar!!

Antwoord van VAB

23-01-2019

Bedankt voor jouw feedback. Dit is inderdaad niet hoe het zou moeten verlopen. Bezorg ons gerust jouw contactgegevens, dan nemen wij met jou contact op om je verder te helpen en na te gaan wat er misliep. Op deze manier kunnen wij onze service in de toekomst verbeteren.

Icon User
1

Slecht

16-01-2019

Ik was vroeger heel tevreden, maar met laatste schadegeval voor de annuleringsverzekering wacht ik al maanden op antwoord en vergoeding. Ik stuur VAB iedere maand herinnering dat wij nog steeds wachten, maar laatste paar maanden zelfs geen antwoord meer van VAB.

Antwoord van VAB

22-01-2019

Dag Esther, Bedankt voor het fijne telefoongesprek. Zoals gemeld mag je de terugbetaling snel verwachten. We onderzoeken verder wat er is misgelopen zodat we dit soort vervelende situaties kunnen vermijden. We hopen dat je in de toekomst weer tevreden kan zijn over onze dienstverlening.

Icon User
5

Uitstekend

22-01-2019

Op 12 januari had ik de pech om in Nederland, op de A 27, een lekke band te krijgen. Daar mijn wagen enkel uitgerust is met een reparatieset en ik de schroef in mijn band zag zitten was dit niet het beste middel. Nadat ik de alarmcentrale van VAB gecontacteerd had werd er mij verteld dat ik ongeveer een uur moest wachten op hulp. Na +/- 25 minuten verscheen er een takelwagen met een zéér vriendelijke hulpverlener die ter plaatse mijn wiel demonteerde, de band herstelde en alles terug monteerde. Na 40 minuten kon ik mijn weg verder zetten. Ik wil jullie dan ook danken voor de snelle en goede service.

Icon User
1

Slecht

21-01-2019

Aan de telefoon sturen ze u nu ook al van het kastje naar de muur. Ongelooflijk. Zal voor de zoveelste keer mijn ordernummer geven. Misschien lukt het op dit medium, niet? Order:8000107649 van 1 november 2018. Marnix Vandevijvere.

Antwoord van VAB

24-01-2019

Beste Marnix, voor sommige bestellingen werkt VAB samen met De Persgroep. Ze vertelden ons dat jouw pakket werd teruggestuurd naar hen doordat het 2 weken in het postkantoor is blijven liggen. Ondertussen zou je de bestelling wel hebben ontvangen. Contacteer ons gerust als je nog met andere vragen zit.

Icon User
5

Uitstekend

21-01-2019

Hoewel ik al jullie tevredenheidsmeting heb ingevuld hecht ik eraan om persoonlijk en zeer gemeend mijn appreciatie te uiten voor het werk van jullie wegenwachter die mij vorige vrijdag heeft geholpen met mijn lekke band. Hij heeft daarbij blijk gegeven van een zeer klantgerichte instelling. Hij was niet alleen vriendelijk, maar toonde ook zijn ,bekommernis voor mijn veiligheid, hij hield me steeds goed geïnformeerd, hij was discreet maar merkte wel op – via mijn telefoontjes – dat ik nog afspraken had - hij stelde verschillende oplossingen voor en liet me er tussen kiezen, hij heeft mij ten volle geholpen met de oplossing die ik koos. Ik heb hem natuurlijk bedankt, maar ik vind het belangrijk om jullie dit ook persoonlijk te laten weten.

Icon User
0.5

Slecht

21-01-2019

Voor 14 dagen begaf mijn radio met geïntegreerde gps het volledig. Na contactname met mijn garage en consultatie van meerdere vakmensen vermoeden zij dat dit nog altijd een gevolg is van de batterijwissel die 2uren duurde en waarbij allerlei middelen gebruikt werden om de auto toch maar aan de praat te helpen. Uiteindelijk heeft de depanneur beroep gedaan op een garagist die wel de nodige kennis had( om 22.30 u) De radio en gps werkten die avond niet meer en herstelden zich s anderendaags. Momenteel volledig defect. Kostprijs nieuw 1000 euro. En nu?

Antwoord van VAB

23-01-2019

Beste Henri, We probeerden je te contacteren in verband met deze ervaring. Jammer genoeg konden we je niet bereiken. We zullen dit laten onderzoeken en brengen je zo snel mogelijk op de hoogte. Neem gerust contact met ons op als je ondertussen nog vragen hebt.

Icon User
3

Gemiddeld

16-01-2019

Ik wil een 5 geven voor pechverhelping maar ik geef maar 3 voor de online antwoorden . Een mailtje sturen en nooit een antwoord krijgen

Antwoord van VAB

21-01-2019

Dag Gilbert, We probeerden je vandaag telefonisch te contacteren maar konden je helaas niet bereiken. Spijtig te horen dat je mails niet werden beantwoord. Je mag ons hierover altijd opnieuw contacteren. Zo kunnen we nakijken wat er fout ging en je vragen alsnog beantwoorden.

Icon User
2

Matig

16-01-2019

vab shop is onbetrouwbaar. Levertijd bestelling 5 werkdagen. 2,5 maand verder en nog niets ontvangen. Beantwoorden zelfs mijn mails niet. Denk eraan klacht in te dienen bij de politie voor internetfraude. Pas op ! Dit meen ik.

Antwoord van VAB

24-01-2019

Hallo Marnix, voor sommige bestellingen werkt VAB samen met De Persgroep. Ze vertelden ons dat jouw pakket werd teruggestuurd naar hen doordat het 2 weken in het postkantoor is blijven liggen. Ondertussen zou je de bestelling wel hebben ontvangen. Contacteer ons gerust als je nog met andere vragen zit.

Icon User
3

Gemiddeld

16-01-2019

Te lang moeten wachten van deze keer

Antwoord van VAB

21-01-2019

Jammer te horen dat je lang moest wachten tijdens deze interventie. We streven ernaar om onze klanten zo snel mogelijk hulp te bieden maar slagen hier niet altijd in door drukte of andere omstandigheden. We bieden hiervoor onze oprechte verontschuldigingen aan.

Icon User
3

Gemiddeld

16-01-2019

service was goed ,maar om 9u gebeld en maar in de laate namiddag iemand gezien

Antwoord van VAB

21-01-2019

Bedankt voor jouw feedback en alvast onze verontschuldigingen voor de wachttijd. Dit was zeker geen prettige ervaring voor je, maar het verrast ons wel omdat we ernaar streven steeds binnen het uur ter plaatse te zijn. Je mag ons altijd contacteren om dit verder te laten onderzoeken.

Icon User
3

Gemiddeld

16-01-2019

laatste keer met bandenprobleem nogal snel afgewimpeld geweest

Antwoord van VAB

21-01-2019

Wat jammer dat je dit gevoel hebt overgehouden aan onze dienstverlening. Je mag gerust contact met ons opnemen zodat we dit verder kunnen uitzoeken.

Icon User
3

Gemiddeld

16-01-2019

Tegenwoordig geen VAB wegenwachters meer in het weekend en 's avonds laat. Service is absoluut minder. Graag terug de VAB wegenwachters aub. Waarom zijn deze eigenlijk vervangen ?

Antwoord van VAB

21-01-2019

Bedankt voor je reactie. Onze VAB-wegenwachters zijn ook ’s avonds en in het weekend actief. We proberen onze eigen medewerkers zoveel mogelijk in te zetten. Om de wachttijd te beperken doen we soms beroep op een externe takeldienst. Dit jaar investeren we verder in het aanwerven van nieuwe wegenwachters zodat we onze klanten steeds een kwaliteitsvolle VAB-service kunnen garanderen.

Icon User
2

Matig

16-01-2019

Als ik vab bel stuurt men geen wegenwachter(reeds 2x) maar een depannagewagen met personeel wat 1 week in dienst is en nog niet weet hoe een batterij op te laden.

Antwoord van VAB

21-01-2019

We proberen zo veel mogelijk onze eigen wegenwachters in te zetten. In uitzonderlijke gevallen, bijvoorbeeld bij onverwachte drukte, doen we beroep op een externe takeldienst. We verwachten ook van hen dat ze kwaliteitsvol werk leveren. We betreuren het sterk dat dit bij jou niet het geval was en stellen je feedback op prijs. Je mag altijd contact met ons opnemen zodat we dit verder kunnen uitklaren.

Icon User
3

Gemiddeld

16-01-2019

Omdat we een keer heel lang hebben moeten wachten in de vrieskou

Antwoord van VAB

21-01-2019

Niet fijn dat je lang hebt moeten wachten in de kou. We streven ernaar om binnen het uur op de pechlocatie aanwezig te zijn. Bij drukte slagen we hier soms niet in en wordt er een geschatte wachttijd meegegeven. We verontschuldigen ons voor het ervaren ongemak op dat moment.

Icon User
1

Slecht

16-01-2019

Sinds 1 jaar ervaarde ik tal van tekortkomingen in uw administratieve afhandeling van twee contracten, met directe gevolgen bij voorkomende pech, hetgeen mij zeer weinig vertrouwen geeft in uw organisatie.

Antwoord van VAB

21-01-2019

Onze verontschuldigingen voor de problemen die je hebt ervaren door de administratieve afhandeling van je contracten. We begrijpen dat dit frustrerend is en dit is zeker niet de bedoeling. Als je nog problemen ervaart, neem dan gerust contact met ons op zodat we dit voor je kunnen rechtzetten.

Icon User
4

Goed

19-01-2019

zeer tevreden bij pech onderweg, zelfs in het buitenland

Icon User
5

Uitstekend

19-01-2019

zeer. tevreden

Icon User
5

Uitstekend

18-01-2019

Duidelijke info bij interventie

Icon User
5

Uitstekend

18-01-2019

altijd op tijd , altijd vriendelijk , altijd behulpzaam !

Icon User
5

Uitstekend

18-01-2019

Zeer goed

Icon User
3

Gemiddeld

16-01-2019

lange wachttijd!

Antwoord van VAB

18-01-2019

Dag Julie, Bedankt voor je feedback. We wilden je hierover contacteren maar jammer genoeg konden we je niet bereiken. We proberen steeds binnen het uur ter plaatse te zijn maar we zijn er toen niet in geslaagd. We verontschuldigen ons voor het ervaren ongemak.

Icon User
3

Gemiddeld

16-01-2019

1. De pechverhelping verloopt snel, maar de batterij van mijn wagen bleek defect te zijn, waardoor ik daarna terug niet meer kon starten. De technieker had moeten zeggen dat ik een nieuwe batterij moest halen. 2. Op de vernieuwde website van de tweedehandswagens staat nu (eindelijk) de verkeersbelasting vermeld, maar de BIV nog niet!

Antwoord van VAB

18-01-2019

Dag Hubert, Bedankt om je reactie telefonisch verder toe te lichten. Jammer dat onze wegenwachter je onvoldoende informeerde over de toestand van de batterij. Ik geef je opmerkingen over de website ook door aan de verantwoordelijke medewerkers.

Icon User
3

Gemiddeld

16-01-2019

De service van uw wegenwachters is perfect. Er kunnen wel heel lange wachttijden zijn, en het feit dat een oproep betalend is en flink kan doortellen vind ik niet klantvriendelijk.

Antwoord van VAB

18-01-2019

Dag Marina, Bedankt voor het aangename telefoongesprek van daarnet. Onze verontschuldigingen dat uw oproep niet vlot is verlopen. Wat het betalend nummer betreft, worden 078-lijnen vanaf 13 december 2018 niet meer als speciale nummers beschouwd en maken ze dus deel uit van de bundels die bij telecomoperatoren worden aangeboden. Hierdoor wordt deze kost niet meer extra aangerekend bovenop je abonnement. Heel fijn om te horen dat je verder tevreden bent over de dienstverlening van onze wegenwachters.

Icon User
2

Matig

16-01-2019

Ik heb de wagen van mijn zoon overgenomen, die al meer dan anderhalf jaar in de garage stond en administratief niet meer in orde was. Daar ik de te volgen stappen niet kende, heb ik aan VAB advies gevraagd. En VAB kon mij geen gepast antwoord geven : bij overname van een voertuig tussen ouders en kinderen (of omgekeerd) is geen voorafgaande keuring nodig, maar moet enkel de verzekering de inschrijving op andere naam aanvragen (roos formulier met vignet en vermelding dat het om een overname tussen ouders / kinderen gaat). Dus daarvoor iets mindere score. Maar toen het voertuig administratief in orde was, maar niet rijvaardig omdat de batterij natuurlijk volledig plat (en volgens uw wegenwachter ook door het lange staan defect), heb ik de hulp van VAB ingeroepen. De wegenwachter was zeer competent, heeft het voertuig aan de praat gekregen en heeft me nadien naar de BMW-garage begeleid, omdat de wagen volgens hem onstabiel was en op elk ogenblik weer kon stilvallen. Voor deze interventie en hulp geef ik de hoogst mogelijke score.

Antwoord van VAB

18-01-2019

Dag mevrouw van Lil, Ik bedank je voor het aangename telefoongesprek. We bieden onze verontschuldigingen aan dat je niet meteen de juiste informatie kreeg in verband met de overdracht. Ik geef je opmerkingen door aan onze collega's zodat we de klanten in de toekomst snel de juiste informatie kunnen verschaffen. Fijn om te horen dat je verder heel tevreden was over het handelen van onze wegenwachter.

Icon User
3

Gemiddeld

16-01-2019

Ik had een slecht gevoel. Mijn auto kon niet worden getakeld of ter plaatste terug in orde gezet worden. Ik zou geen auto krijgen omdat dit net in mijn contract zit, maar de chauffeur kon dit dan wel regelen, kosteloos nota bene. Dit leek mij vreemd.

Antwoord van VAB

18-01-2019

Dag Sean, Bedankt voor het telefoongesprek van daarnet. We verontschuldigen ons voor de foutieve communicatie van onze medewerker en zullen de situatie met hem bespreken. Zo kunnen we vermijden dat dit in de toekomst nog voorvalt.

Icon User
1

Slecht

16-01-2019

Onze vraag bij fietspech werd compleet niet goed opgevolgd!!!

Antwoord van VAB

18-01-2019

Beste Katrien, We vinden het jammer dat je geen goed gevoel hebt overgehouden aan de interventie. We probeerden je hierover te contacteren maar konden je helaas niet bereiken. Je kan ons altijd contacteren zodat we je vragen kunnen beantwoorden.

Icon User
2

Matig

16-01-2019

De laatste oproep liep helemaal fout Oproep werd helemaal genegeerd. na mijn opmerking daarover is men nog steeds op zoek naar de oorzaak en kreeg ik nog geen sluitend antwoord

Antwoord van VAB

18-01-2019

Beste Rik, We vinden het jammer dat je geen goede ervaring had. We probeerden je hierover te contacteren maar konden je helaas niet bereiken. Je kan ons altijd contacteren zodat we je vragen kunnen beantwoorden.

Icon User
5

Uitstekend

17-01-2019

goede service

Icon User
4

Goed

17-01-2019

steeds vlotte en correcte service

Icon User
4

Goed

17-01-2019

Correcte en vriendelijke service. Geen 5 omdat de wachttijd een beetje lang was.

Icon User
1

Slecht

16-01-2019

Op 6/12/1 om 18.30u panne op E40 Brussel -Leuven te Kraainem. Na meer dan 2 uur wachten op afrit autostrade om 20.40u. uiteindelijk geholpen door dépannage Karim die geen woord nederlands kon, onwaardig voor een VLAAMSE Automobilistenbond. Zéér ontevreden over service en lange wachttijd !!!

Antwoord van VAB

17-01-2019

Beste mevrouw De Brabandere - Aertgeerts, Ik bedank je voor het telefoongesprek van daarnet. We vinden het jammer dat jouw zoon lang op bijstand moest wachten en dat onze dienstverlening niet aan jullie verwachtingen heeft voldaan. Jullie opmerkingen worden doorgegeven aan de betrokken medewerkers zodat we onze service kunnen verbeteren.

Icon User
4

Goed

17-01-2019

meer dan 2 uren moeten wachten

Icon User
3

Gemiddeld

16-01-2019

Het onthaal per telefoon kon bij mijn eerste oproep veel beter. De telefonist bij VAB zou mijn paniek nog vergroot hebben indien ik die op dat ogenblik had gehad. Bij mijn tweede oproep verliep dit onthaal veel beter en werd de oproep zeer professioneel afgehandeld. Over de wegenwachters niets anders dan een dikke proficiat want ik werd beide keren zeer snel en professioneel geholpen.

Antwoord van VAB

17-01-2019

Dag Claudine, Ik bedank je voor ons telefoongesprek van daarnet. We betreuren het dat de eerste oproep niet vlot is verlopen. We geven je feedback zeker mee aan onze medewerker zodat we hieraan kunnen werken. We zijn blij dat de interventie verder goed ging.

Icon User
4

Goed

17-01-2019

de laatste keer dat wij hulp nodig hadden is alles netjes en correct verlopen.

Icon User
4

Goed

16-01-2019

vriendelijke persoon bij melding persoon aan telefoon snelle interventie supervriendelijke technieker

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Al de keren dat ik beroep heb moeten doen op deze, ben ik vlug en goed geholpen

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Ik ben reeds drie maal op een zeer professionele en vriendelijke manier door jullie pechverhelpers geholpen.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Steeds vlotte en vriendelijke service!

Icon User
4

Goed

16-01-2019

al lang lid, 1x moeten bellen naar Vab - goede en snelle service !

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

vlotte dienstverlening

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

exellent

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Betrouwbaar, snel, klantvriendelijk

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Goede service

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Goede service bij pech!

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Correcte behandeling

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Steeds tevreden geweest van de service

Icon User
4

Goed

16-01-2019

pechverhelping uitstekend!! verder goede communicatie

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Snelle en correcte pechverhelping na lekke band met fiets

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Correcte en snelle service

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Gen klachten

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

zeer tevreden over de tussnkomst van uw hulpverlener

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

altijd zeer stipt en op korte tijd aanwezig!

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Snelle correcte service

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Minpunt was de lange wachttijd (wel gecorrigeerd door waardebon) en de iets mindere service van de man zelf.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

vlugge service en herstelling . Heb zelfs ooit een 10 gegeven

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Werd goed geholpen. De persoon in kwestie heht goed geholpen en ik heb de dag terug Veder kunnen rijden. Een dikke pluim voor deze persoon'

Icon User
4

Goed

16-01-2019

eerste maal een beroep gedaan op fietsbijstand was een mislukking ( begin van het project) later perfecte service

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Heel goede en snelle service

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Vlaams en een goede dienstverlening

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

steeds snelle, degelijke service en zeer goed advies. Top!

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

tweemaal pech gehad met de auto en beroep moeten doen op de pechverhelpers.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Ik heb VAB voor mijn fiets. Twee keer lekke band gehad, telkens zeer goede service. De wachttijd gaat sneller voorbij omdat ik op de hoogte gehouden wordt hoever de wegenwacht nog is, dat maakt het wachten aangenamer. De wegenwachters waren beiden heel goed in hun werk en waren heel klantvriendelijk.

Icon User
4

Goed

16-01-2019

heb de laatste jaren maar 1 keer hulp nodig gehad en alles verliep vlot

Icon User
4

Goed

16-01-2019

tevreden

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Goede en snelle service

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

bij een recent ongeval heb ik beroep op jullie gedaan om mijn moto van thuis naar mijn dealer te vervoeren . Daar het op die moment redelijk druk was ben ik voldoende geinformeerd geweest en zijn er degelijke afspraken gemaakt om mijn beschadigde moto toch tot bij de garage teslepen voor herstelling

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Snelle pechverhelping (op afspraak) nadat ik gebeld had.

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Vlotte afhandeling probleem

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Vlotte en correcte opvolging van een gesignaleerd probleem.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

SNEL EN VAKKUNDIG BELEEFD EN VRIENDELIJK GEHOLPEN

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Ik ben tevreden over vriendellijkheid en ook over de service qua wachtijd

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Tevreden!!!!!!!!!!!

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Vlugge service

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Goede, vlotte service.

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Vrij tevreden over de dienst en opvolging

Icon User
4

Goed

16-01-2019

vlotte afhandeling administratief en praktisch

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

De enkele keren dat ik VAB om hump vroeg werd die snel en correct geboden.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Helemaal tevreden

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Omdat 5 op 5 perfect is en niemand is perfect

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

STEEDS VRIENDELIJK EN GRONDIG GEHOLOPEN

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

De batterij van mijn wagen was plat. De pechverhelper raadde mij aan deze te laten vervangen nadat mijn auto gestart was. Binnen het uur reed ik rond met een nieuwe batterij. Dankuwel.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Tijdig aanwezig. Vriendelijke wegenwachters

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

omdat het met de waarheid strookt

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

omdat de tussenkomsten van VAB altijd heel snel verlopen en je onmiddellijk wordt verder geholpen door zeer deskundige mensen

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Redelijk snelle en correcte service

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Reeds meerdere malen geholpen bij Panne en steeds zeer goede dienstverlening.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

zeer tevreden

Icon User
4

Goed

16-01-2019

de redder in nood

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

ik rijd dagelijks met een elektrische fiets of mtb als je dan pech hebt kan ik steeds op VAB rekenen!!!

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Goede en snelle hulpverlening

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Had lekkenband ondanks enorme drukte toch zeer snel geholpen door de vab wegenwachter bijzondere correcte en zeer bereidwillige technieker

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Goede dienstverlening bij mijn jongste pech

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

vlotte service, snelle bediening

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Vrij snelle pechverhelping

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Ik heb je niet veel nodig doe altijd op tijd onderhoud garage maar n platte band kan ik 'mniet herstellen dat heeft uw wegenwacht wel heel goed gedaan. Alvast bedankt mvg

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

zeer tevreden

Icon User
4

Goed

16-01-2019

omdat de hulp zeer vlug aanwezig was !

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

hele goede hulp en vriendelijk

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

we zijn tevreden over jullie diensten

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Bij panne al twee keer snel en goed geholpen.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Vriendelijke bediening, duidelijke uitleg, leuk magazine!

Icon User
4

Goed

16-01-2019

algemeen positieve ervaring met VAB.

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Steeds goed geholpen

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Nuttige mobiliteitsorganisatie die zich ook milieubewust probeert te profileren.

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Buiten de wachttijden die af en toe wat hoog kunnen oplopen, heb ik enkel goede ervaringen gehad.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

goede eerlijke en snelle service bij interventie

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

zowel in binnen- als buitenland op zeer adequate, vriendelijke en efficiënte geholpen

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Omdat wij bij de laatste interventie snel en goed geholpen werden.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Ben goed en snel geholpen wanneer ik hen nodig had

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Omdat ik tevreden ben van de hulp als ge ze eens nodig,

Icon User
4

Goed

16-01-2019

tevreden

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Ik heb VAB niet dikwijls nodig, maar als ik ze nodig heb, zijn ze er binnen de kortste tijd en verhelpen het probleem op een efficiënte en accurate manier.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Bij elke pech die we hadden heel correct en vooral heel vriendelijk geholpen

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Zeer vlotte behandeling van mijn probleem. Enkel de vervang wagen was niet volgens afspraak daarom 4 sterren.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

steeds goed geholpen

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

pechverhelping : snelle respons, goede depannage, vriendelijke mensen

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Er was altijd snel een oplossing

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

heel goed geholpen, en niet te lang moeten wachten..

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Zeer vlotte service, aangenaam, behulpzaam en zeer vriendelijke VAB-wegenwachter

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Goede en snelle service

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Tevreden

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Zeer tevreden

Icon User
4

Goed

16-01-2019

De laatste maal dat ik de VAB nodig had, kreeg ik een depanneur op bezoek en geen werknemer van de VAB.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

goede service

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Goed geholpen, op tijd geholpen. Alleen maar positieve ervaringen.

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Gewoon goed

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

omdat het zo is

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Vriendelijke en goede service op lastige momenten.

Icon User
4

Goed

16-01-2019

steeds goed geholpen: pechverlening recent zeer OK; vroegere repatriering, ..

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Gewoon tevreden

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Altijd heel correct en vlot geholpen

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

omdat ik reeds een paar keer door jullie diensten geholpen werd, en dit op een correcte manier

Icon User
4

Goed

16-01-2019

goede service

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Ben al een paar keer geholpen geweest , met de fiets dan wel, toch wel lange wachttijden

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

omdat ze ons goed geholpen hebben.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Alles verloopt vlot en correct

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Heel goede dienstverlening maar soms toch een lange wachttijd.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

snelle tussenkomst, goede informatie tijdens tussenkomst, vervangwagen onmiddellijk ter beschikking, defecte wagen onmiddellijk naar garage

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Goede afhandeling van probleem. Vriendelijk bij de oproep en depannage. Mecaniciens met zeer goede vakkennis

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Omdat ik tevreden ben over jullie diensten.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Duidelijke communicatie, snelheid, vriendelijke hulp, ...

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Top service!

Icon User
4

Goed

16-01-2019

zeer tevreden

Icon User
4

Goed

16-01-2019

ben tevreden over de service

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Goed Service.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Al wat gezegd wordt is zo. Positief.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Ben zeer tevreden over jullie diensten en jullie medewerkers!Ook is de link die je ontvangt waar je volgen waanneer ze byna aankomen om te depaneren is zeer handig!

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

goede ervaring bij autopech en geholpen door VAB

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Omdat 5 nogal perfect is

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

alles verloot zoals het hoort

Icon User
4

Goed

16-01-2019

.

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Men heeft me eens een hele dure batterij verkocht,en die moest dan nog ter plaatse contant betaald worden. Voor de rest ben ik héél tevreden.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

ok

Icon User
4

Goed

16-01-2019

heel tevreden maar kan altijd nog beter

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Omdat elke ervaring altijd tip top verloopt.

Icon User
4

Goed

16-01-2019

ik moest een dik uur wachten maar werd nadien goed geholpen

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Altijd tevreden over de service

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Tijdens de depannage van mijn wagen kreeg ik deskundige advies over het probleem van de wagen

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Goedemorgen geholpen bij pech onlangs

Icon User
4

Goed

16-01-2019

De hulpdienst was erg efficiënt.

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Moest de wachttijd korter zijn zou ik een 5 geven.

Icon User
4

Goed

16-01-2019

omdat ik tevreden ben van den dienst

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

omdat de service optimaal is

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Omdat alles correct verliep en ik geen enkel punt van kritiek kan bedenken

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Ben al een aantal jaren lid en heb uw diensten al 2 maal nodig gehad. ben altijd snel en goed geholpen geweest. Vriendelijke pechverhelpers en doen hun best.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Omdat ik al altyd goed geholpen geweest ben door vriendelijk personeel

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Ik ben altijdheel tevreden over jullie mensen en hoe ze helpen. Soms wel wat wachten, maar dat is te begrijpen.

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Vriendelijke technieker

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

alleen positiefs

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Helpen als je ze nodig hebt

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Snelle interventie bij pech, bekwame en vriendelijke techniekers

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Omdat ik zeer tevreden ben

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Prima hulp, vriendelijk

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

snelle tussenkomst en zeer behulpzaam

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

VAB heeft me al twee keer goed geholpen. Uw medewerkers waren telkens zeer vriendelijk.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

ervaring was perfect

Icon User
4

Goed

16-01-2019

gewoon ik krijg hetgeen ik verwacht

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Ik ben steeds snel en vakkundig geholpen geworden.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

hebben in november in panne gestaan en goed opgevangen geweest.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

In de hoop dat '5' uitstekend' wil zggen; omwille van de snelle, vriendelijke en adequate service.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

omdat het terecht is

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Goede communicatie na contact met de pechdienst, goede service van de wegenwachters

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

binnen het halfuur waren jullie daar voor mijn probleem

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

zeer tevreden over de hulpverlening

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Hulpverlener was vrij vlug ter plaatse. Ik werd heel vriendelijk en vlug geholpen.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

ik ben goed geholpen

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Omdat de service correct was , aan de wachttijd kunnen jullie niet veel doen denk ik ( fille's )

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

We hebben éénmaal beroep moeten doen op jullie en dat ging vlot!

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

omdat de pech verhelping zeer vlot is verlopn

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

bij lekke band zeer snel geholpen en begeleid tot bij bandencentrale door een zeer vriendelijke en attente hulpverlener

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Ik ben steeds goed geholpen geweest

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Zeer tevreden over service bij panne die ik had. Zeer vriendelijke vab personeelslid.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

zeer tevreden over de voorbije service bij ons ongeval op 07 november

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Altijd een perfecte service!

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Slechts éénmaal beroep gedaan en dat was picobello

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Service en vriendelijkheid medewerkers. Ook het contact via GSM, bij pech, is een opsteker!

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

De enkele keren dat wij een beroep hebben moeten doen op de vab was alles puik in orde. Vriendelijke dienstverlening.

Icon User
4

Goed

16-01-2019

correcte bijstand bij hulp

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Omdat ik bij elke tussenkomst goede service heb gekregen

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

In het kort: ik ben al zeer lang bij de VAB.Ik heb ze denk ik ;3 keren nodig gehad, waarvan 1 keer in Oostenrijk. Op mijn oproep heb ik zeer vlug antwoord gekregen van VAB.Op korte tijd kwam er hulp van uit Oostenrijkse garage, het euvel was snel opgelost . Na 45 min kon ik terug vertrekken;dit zonder betaling.

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Telefonisch ben ik, zolang ik reeds lid ben, steeds vriendelijk onthaald. Er werd me steeds juiste en pertinente info verschaft. Die ene keer dat ik dan toch pech had, werd ik snel en efficiënt geholpen door een vriendelijke medewerker.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Perfecte service, korte wachttijd

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Vriendelijke en bekwame hulpverleners

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Heel erg tevreden, de mijnheer was uitermate vriendelijk.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

goede en snelle service

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

zeer tevreden

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Verdiend

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

De interventie verloopt vlot en de wachttijd nooit lang , vriendelijke medewerkers , telefoongesprek soms wat minder begripsvol

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

snelle en betrouwbare hulp

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

De enkele keren dat ik een probleem had, werd ik vlot geholpen.

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Steeds goed geholpen.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Zeer tevreden bij pech

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Gewoon , Zomaar,veel hebben nog geen hulp nodig gehad maar toch al een paar keer en altijd perfect afgelopen en geholpen; Wij zijn hier ook met drie auto's in hetzelfde gezin aangesloten

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

steeds snelle en professionele hulp

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Correcte service

Icon User
4

Goed

16-01-2019

tevreden over werking

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

service beantwoordt aan verwachting

Icon User
4

Goed

16-01-2019

goede dienstverlening

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Omdat ik telkens geholpen werd, na mijn oproep!

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Omdat alles redelijk goed is

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Indien nodig altijd staat er hulp,klaar

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Snelle bijstand, zeer vriendelijke en gedienstige pechverhelpers

Icon User
4

Goed

16-01-2019

ok

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Goede service bij depannage. Net geen 5 omwille van iets te lange wachttijd

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Goeie service, vriendelijke helper

Icon User
4

Goed

16-01-2019

KAN ALTIJD BETER

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Onlangs snelle interventie.

Icon User
4

Goed

16-01-2019

omdat ze altijd zeer vlug ter plaatse zijn, goed op tijd ingelicht wordt.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Snelle en goede hulpverlening

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

1x pech gehad en ben vlot verder geholpen.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Waar we ook zijn VAB helpt altijd!

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

prima service

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Snel, goed en vriendelijk

Icon User
4

Goed

16-01-2019

altijd tevreden behalve bij verzekering

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Zeer vriendelijk en vlotte behandeling

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Hebben ons als goed uit de nood geholpen. Geen lange wachttijden.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Je wordt heel snel geholpen

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Ok

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Altijd goed en correct geholpen geweest.

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Tevreden van de diensten

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Altijd mooi binnen het uur op tijd en direct oplossingen geboden.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

zeer tevreden over bewezen diensten

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Snelle, efficiënte hulpverlening bij autopech

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

altijd geholpen

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Altijd perfecte servies als ze bij mij komen

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Steeds snelle en efficiënte hulp en no-nonsense aanpak

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Net pechverhelping achter de rug : super !

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Goed geholpen

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

ik werd vriendelijk en vlug geholpen

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

voor uw essentie en stiptheid

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Goeie informatie via uitmagazine. Bij defect professionele bijstand binnen een redelijke termijn.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

de hulp die wordt geboden voldoet goed

Icon User
4

Goed

16-01-2019

probleem snel opgelost

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Steeds geholpen geweest op correcte en snelle manier. Goede en duidelijke info. Leuk maandblad. Doe zo verder. Top.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Steeds vriendelijk en de correcte service

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Ze hebben me binnen de tijd geholpen die was aan gegeven.

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Helpdesk ok, pech dienst ok Minpunt kosten telefonie

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

vlugge en correcte hulp bij autopech

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

snel, vriendelijk en correct

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

altijd al goed geweest en goede en vriendelijke mensen

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Vlotte, correcte en vriendelijke dienstverlening.

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Dienstverlening was in orde, de tijd tussen telefoontje in interventie kan beter (was 2 uur). Ook was een beetje vervelend dat we nogal ver uit de richting onze vervangwagen moesten oppikken omdat er bijna geen beschikbaar waren.

Icon User
4

Goed

16-01-2019

De persoon aan de telefoon had moeite te begrijpen wat ik zei, nochtans was er niets moeilijk aan. De technieker was uiterst behulpzaam en vriendelijk

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Altijd binnen een aanvaardbare tijd geholpen op een uiterst voorkomende en vriendelijke manier.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

omdat alles ok was

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

korte wachttijd, kon op gsm volgen binnen hoeveel minuten depannage zou aankomen, behulpzaam en vriendelijk personeelwat belangrijk is na een ongeluk.

Icon User
4

Goed

16-01-2019

snelheid en vriendelijkheid

Icon User
4

Goed

16-01-2019

ben nogal tevreden

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Tevreden

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

omdat ik correct en zo snel mogelijk geholpen word

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Altijd correct

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

hulpverlening bij pech

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Vriendelijk

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Relatief snelle hulp (na ongeveer 40'). Zeer vriendelijke man die me deskundig heeft geholpen. Hij heeft de platte band hersteld waardoor ik nadien niet naar de garage moest en ook niet moest rijden met een 'thuiskomer'.

Icon User
4

Goed

16-01-2019

VAB als organisatie is voor mij als een verzekering....je betaalt een lidmaatschap als een verzekeringspremie en spreekt die aan als t nodig is, wat enkele malen gebeurd is. Score geen 5 omdat persoonlijk vind dat lidmaatschap prijzig is, zeker voor een 2e en meerdere voertuigen. Mij houdt prijs tegen om meerdere auto's in te schrijven

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Goede service, vriendelijk

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Omdat wij altijd snel en vriendelijk geholpen worden .

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

goeie service bij pech op de fiets.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Tot nu toe altijd tevreden en goed en vriendelijk geholpen

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Superservice

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Vriendelijk, snelle en goede hulp, wel zeer onvriendelijke schrijven dat er teveel gebruik gemaakt werd van uw dienst.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Snel goedkoop vriendelijk geholpen in de feestdagen.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Goed geholpen

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Steeds goed geholpen

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Steeds adequate hulp gehad

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Niks op aan te merken.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

tevreden voor de dienstverlening en voor de tankkaart ondermeer.

Icon User
4

Goed

16-01-2019

geeft het weer

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Ik ben steeds tot algehele voldoening geholpen door VAB: zowel door de pechverhelpers als door de administratie

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

wij zijn tot hiertoe steeds heel snel en vriendelijk geholpen

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Al jaren lid en alleen maar heel positieve ervaringen met VAB (tweemaal pech in het buitenland met onze MH en telkens heel goed begeleid geweest)

Icon User
4

Goed

16-01-2019

correcte en duidelijke informatie

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

goedeuitleg als je belt

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Vlotte en goede bediening

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Goed

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Snelle en deskundige service

Icon User
4

Goed

16-01-2019

zomaar

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Altijd wordt je goed geholpen en de mecaniciens zijn vriendelijk

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Betrouwbare service

Icon User
4

Goed

16-01-2019

algemene tevredenheid over VAB service, maar niemand is volmaakt, vandaar geef ik nooit of zelden de hoogste kwotering.

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Steeds goed geholpen geweest

Icon User
4

Goed

16-01-2019

prima venootschap

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

zeer goede service

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

vlot contact , vlotte hulp bij pech

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Tevredenheid bij panne

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Vlotte afhandeling

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Professionele dienst/hulpverlening waar nauwelijks iets op aan te merken is. Contracten zouden duidelijker kunnen daarom 4 & geen 5

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Bij pech, een zeer vriendelijke wegenwachter gehad, zeer profesioneel geholpen, en tenslotte met wagen op de plateau vijlig thuis gebracht.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Omdat ik tevreden ben

Icon User
4

Goed

16-01-2019

heb niet te lang moeten wachten. de pechverhelper was heel vriendelijk en kon mij onmiddellijk helpen

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Alles verliep vlot, de telefonische communicatie en ook de depannage

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Omdat ik prima geholpen ben al de 2de keer en door dezelfde.chauffeur een prima kerel

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Zeker goed geholpen bin autopech

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

goede dienstverlening, vriendelijkheid

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Snelle reactie, tweemaal op zondag, technische kennis van de VAB vertegenwoordiger, beleefdheid van deze persoon was top

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Onlangs pechverhelping nodig gehad, alles heel goed geregeld

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

doodeenvoudig als je ze nodig hebt is de wachttijd voor eventuele bijna onbestaande en indien je deze hulpgroep doen ze de eventuele herstelling meer dan voortreffelijke depannage

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

tevreden over de dienstverlening

Icon User
4

Goed

16-01-2019

uitstekende tussenkomst bij bandenpech.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Ben al zeer zeer lang klant bij VAB. Gelukkig nog niet zoveel nodig gehad. Maar die keren dat ze mij zijn komen depaneren altijd heel heel vriendelijke mensen. Zonder één uitzondering. Vandaar score 5

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

algemene tevredenheid

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

ik ben altijd geholpen geweest

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Voortreffelijk geholpen toen ik met de fiets pech had.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Vlug en correct geholpen

Icon User
4

Goed

16-01-2019

De VAB is duidelijk, goed bereikbaar en geeft een leuk blad uit.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Snel en goed geholpen

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

omdat alles verliep zoals verwacht

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Prima service, en geen gedoe als je een vervangwagen nodig hebt. Super!

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Meestal ben ik wel tevreden over deze service maar vorige keer kon het iets beter want kort daarop stond ik terug in panne

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Vlotte en praktische hulp bij pech

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Snelle bijstand (bij fietspech) doch niet altijd correcte inschatting ivm al dan niet te herstellen panne.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

duidelijke afspraak en naleving opgegeven tijdsduur vriendelijke en correcte depanneur

Icon User
4

Goed

16-01-2019

zeer tevreden

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

maak niet zo vaak gebruik van de diensten maar ben telkens zeer goed geholpen

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Ik heb vab nog maar 1 maal nodig gehad en heb betrekkelijk lang moeten wachten zeker 2 uur .