Close

Deze website maakt gebruik van cookies voor analyse, gepersonaliseerde inhoud en advertenties. Meer weten.

Klantenbeoordelingen

4.45

8,9/10

Goed
752 beoordelingen

 
 
 
Icon User
5

Uitstekend

14-10-2018

Mijn vrouw had een skiongeluk gehad en VAB heeft alles maar dan ook alles perfect geregeld zoals het moet! Ook alles tot op de laatste cent terug betaald van dokterskosten enz! De medewerkers aan de telefoon zijn ook altijd zeer vriendelijk, ze informeren de eerste dagen ook meermaals per dag hoe de toestand is enz en of ze nog iets kunnen doen voor je.

Icon User
5

Uitstekend

09-10-2018

Vandaag in pan gestaan met auto, batterij stuk.vab heeft een nieuwe geplaats omdat mijn garage mij niet meer wou voorthelpen. Dikke merci voor de goede service vab

Antwoord van VAB

11-10-2018

Bedankt voor jouw fijne reactie! Met de batterijservice van VAB kunnen we jou ook in deze situaties een definitieve oplossing aanbieden.

Icon User
1

Slecht

08-10-2018

Aangaande de VAB-verkeersquiz in uw magazine van oktober vraagstelling 1, beweert u dat men niemand mag laten uitstappen naast deze auto's (1C). Kunt u dit verantwoorden? Stel dit probleem eens voor aan elke taxi-chauffeur die zijn klant voor de deur dient af te zetten ,of aan een familielid die een oude en slecht op de been zijnde grootmoe naar huis moet brengen, Die zullen zich afvragen of je ze wel alle vijf hebt! Er wordt niet geparkeerd, enkel gestopt om passagiers te laten uit of instappen. Dit mag zelfs op een bushalte gebeuren !

Antwoord van VAB

11-10-2018

De verkeersquiz is een leuke manier om de Belgische verkeersregels onder de aandacht te brengen. De algemene regel rond stilstaan en parkeren zegt: Het is verboden een voertuig te laten stilstaan of te parkeren op elke plaats waar het duidelijk een gevaar zou kunnen betekenen voor de andere weggebruikers of waar het onnodig voor hinder zorgt.

Icon User
1

Slecht

08-10-2018

Aangaande de VAB-verkeersquiz in uw magazine van oktober vraagstelling 1, beweert u dat men niemand mag laten uitstappen naast deze auto's (1C). Kunt u dit verantwoorden? Stel dit probleem eens voor aan elke taxi-chauffeur die zijn klant voor de deur dient af te zetten ,of aan een familielid die een oude en slecht op de been zijnde grootmoe naar huis moet brengen, Die zullen zich afvragen of je ze wel alle vijf hebt! Er wordt niet geparkeerd, enkel gestopt om passagiers te laten uit of instappen. Dit mag zelfs op een bushalte gebeuren !

Antwoord van VAB

11-10-2018

De verkeersquiz is een leuke manier om de Belgische verkeersregels onder de aandacht te brengen. De algemene regel rond stilstaan en parkeren zegt: Het is verboden een voertuig te laten stilstaan of te parkeren op elke plaats waar het duidelijk een gevaar zou kunnen betekenen voor de andere weggebruikers of waar het onnodig voor hinder zorgt.

Icon User
5

Uitstekend

03-10-2018

Mijn starten was kapot, samen met VAB-medewerker naar een dichtbij winkel gereden, een nieuwe gekocht en hij heeft hem ter plaatse vervangen. Beter kon ik niet wensen! Merci Frederik!

Antwoord van VAB

11-10-2018

Bedankt Michiel. De kracht van een VAB-wegenwachter is net dat zij vaak het voertuig kunnen herstellen. We zijn blij dat we hier ook bij jou in zijn geslaagd en bezorgen jouw reactie aan Frederik.

Icon User
0.5

Slecht

30-09-2018

Pech op 2,3 km van de Belgische grens, op een zondag. Door VAB goed geholpen aan de tel, binnen het uur werd ik geholpen, maar wat daarna volgde wat pure Kafka: de VAB medewerker stuurt me sms dat ik word opgehaald en volgens mijn contract naar huis gebracht, maar de Nederlandse diensten -die me eerst bijstaan maar dan van idee veranderden- weigerden. Na wachttijd van 1,5uur aan de telefoon word ik gedropt net over de grens in Belgie - overigens enkel op mijn aandringen ergens waar ik kon schuilen voor de regen, de man ging me op een blote parking dumpen -want 'die van VAB moeten het maar oplossen'. Maar ook in Belgie bleek er te weinig volk om me vlot te helpen. Ik had 12u gereden, was doodmoe, dus liet horen dat een vervangwagen niet echt een veilige optie was, kon eventueel een taxi? want een pechverhelper liet me verstaan dat dit regelmatig gebeurt, maar een VAB medewerker weigerde: een taxi kon niet, omdat 'mijn contract dit niet toeliet'. Zowel de (eerste) VAB medewerker aan de tel, als de Nederlandse pechverhelper als de laatste Belgische pechverhelper hadden 'dit not nooit meegemaakt' zegden ze. Wel, ik ook niet. Tot nu was ik zeer tevreden over VAB, maar hier is iets grondig misgelopen.

Antwoord van VAB

04-10-2018

Heel erg bedankt voor uw bericht. Het spijt ons dat VAB je in deze noodsituatie niet op een correcte manier heeft geholpen. We erkennen dat dit niet de juiste manier van werken is en er misverstanden in onze communicatie zijn geweest. We herbekijken dit dossier graag. Neem gerust contact met ons op, als je hier verder op in wil gaan.

Icon User
0.5

Slecht

29-09-2018

VAB is mij overgekomen als een bedrijf zonder integriteit, met een gebrekkige interne communicatie. Dat heeft in mijn geval tot een farçe van een schadeclaim geleid. De strubbelingen die ik naderhand met VAB heb ondervonden, waren van een heel andere grootorde dan de initiële panne die tot het contact geleid heeft. Het heeft ervoor gezorgd dat ik nooit nog een product van VAB heb gekocht. Bij andere aanbieders ben ik doorheen de jaren gelukkig gevrijwaard gebleven van zulke groteske ervaringen.

Antwoord van VAB

04-10-2018

Onze verontschuldigingen voor de negatieve ervaring met onze diensten. Als je hier verder op in wil gaan, kan je steeds bij ons terecht om jouw situatie te laten onderzoeken.

Icon User
0.5

Slecht

26-09-2018

Vorige week, vrijdag, reed in Brasschaat, kruispunt Bredabaan - Borrekenslei, een chauffeur van de RIJSCHOOL,, door het rode licht ! (en het was geen twijfelgeval!) ondertussen was de wagen voor mij al aan het afdraaien in de Borrekenslei en kreeg de volle laag, claxoneren en gesticuleren.

Antwoord van VAB

28-09-2018

Bedankt voor je reactie, Chantal. Jammer te horen dat dit voorval zich heeft voorgedaan. We willen ons hiervoor verontschuldigen omdat dit gedrag niet strookt met de manier waarop we bij VAB werken. Neem gerust telefonisch contact met ons op mocht je hierover meer informatie kwijt willen.

Icon User
5

Uitstekend

25-09-2018

Ik ben vorige zaterdag geholpen en gesleept door Koen nadat de motor rookte. Ben heel dankbaar.Een zeer gedienstige en vriendelijke wegenwachter.Mijn wagen staat al 4 dagen in de Mazda garage en toen ik belde hoorde ik dat er niets gevonden is. Het geeft een zeer onveilig gevoel en ik wou Koen dat laten weten.Ik hoop dat het binnenkort niet weer van hetzelfde is.

Antwoord van VAB

28-09-2018

Heel fijn om te horen dat je tevreden was over de diensten van onze wegenwachter, Koen! Hopelijk kan je intussen weer zorgeloos de baan op. Weet dat je steeds op ons kan rekenen!

Icon User
3

Gemiddeld

14-09-2018

die jongen deed goed zijn werk maar heb w

Icon User
5

Uitstekend

21-09-2018

Vrijdag 14 September 2018, pech in de buurt van Lyon,2 verschillende depannage diensten, een stallingplaats voor de motorhome, een taxi naar de luchthaven, een huurwagen waar we mee naar Belgie teruggekeerd zijn want repareren doen ze niet graag in Frankrijk en uiteindelijk een vrachtwagen die de motorhome gerepatrieerd heeft vanuit Frankrijk tot bij mij thuis op Vrijdag 21 September 2018, allemaal geregeld door VAB medewerkers, waarvoor mijn welgemeende dank. Dat is wat men SERVICE van de bovenste plank kan noemen, nogmaals dank u aan al diegene die dit mogelijk gemaakt hebben.

Icon User
1

Slecht

14-09-2018

Hulp duurde veel te lang

Antwoord van VAB

20-09-2018

Het is niet fijn om lang te moeten wachten. Sorry dat de wachttijd opliep. We proberen zo snel mogelijk hulp ter plaatse te sturen, maar soms kan het langer duren door files, slecht weer of andere omstandigheden

Icon User
2

Matig

14-09-2018

Ik heb 1x beroep moeten doen op de VAB, heb toen 2 uur moeten wachten, ik stond op een gevaarlijke locatie. Toen de mensen van de VAB aankwamen, vriendelijk, behulpzaam, etc..

Antwoord van VAB

20-09-2018

Beste Fons, pechgevallen op een gevaarlijke plaats geven we steeds dringendheid, net omwille van de veiligheid van onze klanten. We vinden het dan ook jammer te horen dat je zo'n 2 uur moest wachten tot een technieker ter plaatse kwam. Het spijt ons erg.

Icon User
1

Slecht

16-09-2018

Ontevreden over de Facturatie dienst ! On terecht facturen opsturen . Ik heb een vervangwagen gekregen met een tank van 3/4 vol en zoals de wegenwachter zij heb ik deze ook met 3/4 terug afgeleverd . En dan sturen ze een factuur om nog bij te tanken . Terwijl ik perfect de wagen gereinigd heb en de 3/4 vol getankt . Ze hebben er geen oren naar ! De wegenwachters zelf leveren perfect werk en zeer tevreden van .

Antwoord van VAB

20-09-2018

Wat jammer dat je een bijkomende factuur moest betalen. Het gebruik van de vervangwagen registreren we zorgvuldig en kleine verschillen rekenen we niet door. Misschien gaat dit over een vergissing. Neem gerust contact met ons op om dit verder uit te klaren.

Icon User
5

Uitstekend

19-09-2018

Altijd vriendelijk, behulpzaam, correct, snelle service

Icon User
5

Uitstekend

18-09-2018

prima service

Icon User
5

Uitstekend

15-09-2018

De paar keren dat ik jullie nodig had, dan ben ik goed geholpen

Icon User
5

Uitstekend

15-09-2018

voldoet aan de verwachtingen

Icon User
5

Uitstekend

15-09-2018

Tot op heden zeer tevreden

Icon User
5

Uitstekend

15-09-2018

Vlug en efficient, vriendelijke medewerkers en wegenwachter

Icon User
4

Goed

14-09-2018

Omdat jullie goed werk keveren

Icon User
5

Uitstekend

14-09-2018

gewoon goed ...dan kan ik niet anders dan een topscore geven

Icon User
5

Uitstekend

14-09-2018

Telkens ik jullie diensten nodig heb gehad hebben jullie mij goed beholpen

Icon User
5

Uitstekend

14-09-2018

Schitterende hulp bij pech toen we van reis terugkwamen met de auto met 6 personen waaronder 2 kleine kinderen. Echt hulp op maat. Geen vervangauto voor 6 pers aanwezig. 2 kleine wagens gekregen om naar huis te rijden

Icon User
5

Uitstekend

14-09-2018

ze doen wat ze beloven

Antwoord van VAB

21-09-2018

Bedankt voor je positieve reactie. Betrouwbaarheid is bij ons een kernbegrip en op deze manier proberen wij dat te realiseren.

Icon User
5

Uitstekend

14-09-2018

Vlug geholpen.

Icon User
5

Uitstekend

14-09-2018

Degelijke en snelle herstelling, of oplossing van het gestelde probleem.

Icon User
4

Goed

14-09-2018

tevreden

Icon User
5

Uitstekend

14-09-2018

Top service...zowel van callcenter als de depaneur

Icon User
5

Uitstekend

14-09-2018

altijd heel goed en vriendelijk geholpen

Icon User
5

Uitstekend

14-09-2018

als het goed is zeggen we het ook

Icon User
5

Uitstekend

14-09-2018

bereikbaarheid - betrouwbaarheid - stiptheid - snelheid - hoffelijkheid

Icon User
5

Uitstekend

14-09-2018

Snelheid en vooral zeer bekwame techniekers

Icon User
4

Goed

14-09-2018

over het algemeen goede reacties

Icon User
4

Goed

14-09-2018

Omdat ik een goede ervaring had bij de laatste interventie van de pechverhelper.

Icon User
5

Uitstekend

14-09-2018

Omdat ik meer dan tevreden ben over hun laatste interventie.

Icon User
5

Uitstekend

14-09-2018

Vlug en vriendelijke hulp onderweg. Ik doe heel veel km's per jaar en ik heb weinig interesse in auto's repareren en ik maak me niet graag vuil. De hulp onderweg word enorm geapprecieerd en waardering is heel groot.

Icon User
4

Goed

14-09-2018

Dienstverlening zeer goed. Enkel graag de fakturen per post of mail (pdf) ipv ‘zoomit’

Icon User
5

Uitstekend

14-09-2018

mijn auto start niet meer en zeer snel ben ik geholpen .

Icon User
4

Goed

14-09-2018

Omdat ik vind dat jullie get goed doen, maar niet perfect! Communicatie tussen klant en jullie partners kan nog verbeterd worden. Zo weet ik graag wat er met mijn wagen gebeurd als die zaterdags wordt opgehaald bij mij en pas op maandagmiddag bij de garagist toekomt!

Antwoord van VAB

21-09-2018

Jouw mooie score doet ons plezier. Communicatie blijft een werkpunt en daaraan werken we voortdurend. Klanten worden niet alleen sneller geholpen door goede communicatie, ook kunnen we op die manier een betere oplossing bieden.

Icon User
5

Uitstekend

14-09-2018

Omdat ik telkens goed en vlug word geholpen bij fiets- of autopech

Icon User
5

Uitstekend

14-09-2018

Gelijk waar of wanneer, steeds werd ik na mijn oproep bij pech zeer snel en zeer goed geholpen!

Icon User
5

Uitstekend

14-09-2018

Geen opmerking tot heden

Icon User
5

Uitstekend

14-09-2018

Goede pechverhelping op snelweg

Icon User
5

Uitstekend

14-09-2018

Service zoals beloofd.

Icon User
4

Goed

14-09-2018

Goede en vlotte service

Icon User
5

Uitstekend

14-09-2018

Steeds goed geholpen geweest.

Icon User
5

Uitstekend

03-09-2018

Begin april stond onze wagen in panne voor de deur. Gebeld met VAB en nog geen 10 min later stond Peter daar om ons te takelen! Heel vlotte en vriendelijke service! Peter levert schitterend werk!

Icon User
1

Slecht

08-08-2018

Ongeval gehad op de E40, VAB gebeld om de wagen te komen takelen. Ze zouden binnen het uur komen, na meer dan 2 uur nog geen takelwagen van VAB te zien. VAB liet eveneens niets meer van zich horen. Heb er zelf voor moeten zorgen dat de geaccidenteerde wagen bij mij thuis kwam te staan!! Vervolgens is VAB bij mij thuis naar de wagen komen kijken om te zien of ik recht had op een vervangwagen. Gezien de wagen niet meer kon rijden had ik inderdaad recht op een vervangwagen, maar die hadden ze natuurlijk niet mee gebracht….. En waarom ze mijn wagen op de E40 niet kwamen takelen, tja ze konden hem beweerdelijk niet vinden. Gezien de wagen van de tegenpartij 2 rijstroken versperde en een kilometerslange file veroorzaakte kan men bezwaarlijk beweren dat men ernaast kon kijken. De politie en de F.A.S.T. takeldienst hadden geen enkel probleem om het ongeval te lokaliseren. Bovendien was de exacte locatie op basis van de kilometerpaal doorgegeven…. En waarom ze mij niet hadden gecontacteerd als ze mijn wagen niet konden vinden, tja ze hadden mijn telefoonnummer niet genoteerd……. Een belachelijk slechte service, te mijden als de pest!

Antwoord van VAB

10-08-2018

Het is jammer te horen dat je niet op ons kon rekenen omdat we jouw gegevens niet correct noteerden. Daarnaast proberen we altijd eerst het voertuig ter plaatse terug mobiel te maken. Daarom hebben we niet standaard een vervangvoertuig bij. In jouw geval hadden we op die manier wel tijd kunnen winnen. Onze verontschuldigingen dat de interventie zo gelopen is. Als je hierop verder wil ingaan, mag je altijd contact met ons opnemen.

Icon User
2

Matig

03-08-2018

Een verwittiging: weet dat aansluiting voor pechverhelping heel rigide over een jaarcontract gaat. Ik heb vb reisbijstand + pechverhelping in pakket nog 6 maanden. Nieuwe wagen gekocht waar pechverhelping inclusief in de garantieformule vervat zit van de producent. Maw pechverhelping VAB niet meer nodig, onmogelijk om dit dure pakket vroegtijdig op te zeggen of aan te passen naar uitsluitend reisbijstand. Vanaf januari heeft VAB alleszins een klant minder.

Antwoord van VAB

06-08-2018

Een lidmaatschap loopt steeds voor een periode van 1 jaar. Dat kan inderdaad niet onderbroken - of vroegtijdig stopgezet worden. Uit ervaring weten we ook dat een gratis bijstand vaak gepaard gaat met beperkingen of uitsluitingen. Wens je toch een alternatief dan kan je via een nummerplaatwijziging de resterende geldigheid overdragen naar een ander voertuig binnen hetzelfde gezin.

Icon User
0.5

Slecht

30-07-2018

Pas na 2 dagen vastzitten in Zwitserland met dochter van 10 maand langs de kant van de weg éindelijk een oplossing geboden. Dat is al erg genoeg! Maar het wordt nog beter: na aan maand nog steeds geen correct voorstel krijgen ivm terugbetaling van al onze kosten die maar blijven oplopen is helemaal ongehoord. We zouden jullie onze vakantie volledig moeten doorrekenen want veel schiet er van onze mooie vakantieherinneringen op deze manier niet meer over! referentie: 2018947 indien er iemand deze zaak eens serieus wil nemen...

Antwoord van VAB

03-08-2018

Klanten snel weer op weg helpen, daar streven we elke dag naar. Dat jullie lang op een oplossing moesten wachten, vinden we dan ook erg jammer. Ook de administratieve afhandeling van jullie dossier verloopt niet optimaal. Hiervoor nemen we vandaag nog persoonlijk contact met u op om tot een oplossing te komen.

Icon User
5

Uitstekend

16-07-2018

goede service. Goede communicatie

Icon User
4

Goed

15-07-2018

Pechhulp is goed

Icon User
4

Goed

14-07-2018

Zeer goed maar wachttijd kan minpuntje vormen

Icon User
5

Uitstekend

14-07-2018

geen klachten

Icon User
5

Uitstekend

12-07-2018

Ik ben van Duitsland en heb in the regio van Brussel pech gehad op een zaterdag in de laat namiddag. Ich heb heel vlug hulp gekregen door een heel vriendelijke en kompetente medewerker van VAB, dewelke het probleem in korte tijd zo heefd opgelosst dat ik de volgende dag zonder problemen terug naar huis, 550 km ver, terug kon rijden. HAARTELIJKE DANK!

Icon User
5

Uitstekend

12-07-2018

Omdat we snel en vriendelijk werden geholpen, ook in het buitenland.

Icon User
5

Uitstekend

11-07-2018

Omdat ik al jaren lid ben, van in de jaren 1960. Gelukkig VAB nog niet dikwijls nodig gehad. De laatste tijd al enige keren, ook aan zee. Perfect geholpen door de technieker, en altijd even vriendelijk. Een goed team zou ik zeggen, vandaar dat ik een 5 geef

Antwoord van VAB

12-07-2018

Bedankt voor de feedback en de mooie score Robert. Leuk om te horen dat je al zo lang een trouw lid bent! We streven altijd naar een optimale dienstverlening vanaf het eerste telefoontje totdat je weer mobiel bent.

Icon User
5

Uitstekend

11-07-2018

Omdat ik telkens zeer tevreden was

Icon User
3

Gemiddeld

10-07-2018

Het heeft te Lang geduurt voor auto in garage was ,en vondt de depaneur niet vrindelijk ben anders gewoon

Antwoord van VAB

11-07-2018

Bedankt voor jouw feedback. Jammer genoeg is het niet altijd mogelijk de wagen meteen naar de garage te brengen. We proberen dit steeds goed in te schatten en je op de hoogte te houden. Daarnaast dragen we klantvriendelijkheid hoog in het vaandel. Het spijt ons dat we je een andere ervaring hebben gegeven.

Icon User
5

Uitstekend

11-07-2018

JUISTE INFORMATIE OMTRENT WACHTTIJD BOVENDIEN ZIJN DE TECHNIEKERS VRIENDELIJK EN GOED OP DE HOOGTE VAN DE PROBLEMEN DIE ZICH TER PLAATSE VOORDOEN.

Icon User
5

Uitstekend

11-07-2018

Alles verliep vlot en snel, zeer vriendelijke mensen.

Icon User
5

Uitstekend

10-07-2018

Steeds geholpen bij problemen in Belgie en in het buitenland.

Icon User
5

Uitstekend

10-07-2018

Omdat ze steeds klaar staan en vriendelijk zijn.

Icon User
5

Uitstekend

10-07-2018

Ik heb alleen ervaring met de pech diensten en die ervaringen zijn alleen maar positief

Icon User
5

Uitstekend

10-07-2018

Omdat we heel tevreden zijn over de tussenkomsten.

Icon User
4

Goed

10-07-2018

Wij zijn tevreden van de service op de weg minder van de de mensen aan de telefoon bij een oproep bij pech

Antwoord van VAB

11-07-2018

Bedankt voor de feedback en de mooie score. Spijtig dat je een minder goede ervaring hebt met het telefonisch contact. We streven ernaar op elk moment de beste service te leveren. Je mag ons altijd contacteren om dit in detail met ons te bespreken.

Icon User
5

Uitstekend

10-07-2018

Omdat ik geen kritiek heb

Icon User
4

Goed

10-07-2018

correcte en vriendelijke hulp

Icon User
5

Uitstekend

10-07-2018

Elke keer dat ik,op VAB een beroep heb gedaan, ben ik goed geholpen.

Icon User
5

Uitstekend

10-07-2018

Snelle service

Icon User
4

Goed

10-07-2018

Nog maar 1 voorval waarop ik kan taxeren. Dat werd in ieder geval vrij snel en vriendelijk verholpen. 4 punten omdat: -3 punten de gewone te verwachten hulp weergeeft. -de kwaliteit van de hulp die ik kreeg toch iets hoger lag dan hetgeen ik verwachtte, dus hoger dan 3. -5 punten de perfectie is, en m.i. altijd alles nog beter en/of sneller kan. Dus lager dan 5.

Icon User
4

Goed

10-07-2018

alles kan nog beter. Laatste keer Jaguar XJS in panne heeft twee dagen geduurd om van Deinze naar Roeselare te voeren. (30km) Moest eerst in Drongen terug afgeladen worden en daar een dag gestaan en dan naar Roeselare. Mogelijke schade bij af en opladen want zeer laag voertuig.

Antwoord van VAB

11-07-2018

Na telefonisch contact bleek er geen schade te zijn aan je voertuig. We behandelen elke wagen steeds met de grootste voorzichtigheid om schade te voorkomen, ongeacht het aantal tussenstops. Het is spijtig dat er door omstandigheden niet meteen een doorsleep naar de garage kon gebeuren. We waarderen jouw toelichting Dirk. Zo blijven we alert voor verbeteringen aan onze service.

Icon User
5

Uitstekend

06-07-2018

Zeer vriendelijke en quick service ,absoluut een aanrader!

Icon User
5

Uitstekend

26-06-2018

Een dikke dankjewel, voor de service, de klantvriendelijkheid, elke oproep bij autopech is steeds snel, door bekwame en vriendelijke vaklui verholpen op de best mogelijke wijze zodat ik steeds mijn reis kon verderzetten, mijn oud wagentje is door jullie met de beste zorgen behandeld. Een extra moeite was nooit te veel! Ook een pluim voor de telefoniste die extra moeite deed omdat ik dacht mijn inschrijvingsbewijs te missen. De wereld zou mooier zijn indien alle bedrijven aan dienstverlening doen zoals VAB dat doet!

Antwoord van VAB

11-07-2018

Bedankt voor jouw mooie score en feedback. We proberen in elke fase van onze dienstverlening de beste service te leveren. Leuk om te horen dat je zo tevreden bent met onze service!

Icon User
5

Uitstekend

12-06-2018

Wachttijd :, 2 uur. Enorm vriendelijke wegenwachter die mij geruststelde en zeer snel geholpen heeft (lekker band) Ik heb lang moeten wachten maar daar kan die man niets aan doen. Testte ook of alle waarschuwingen op dashboard weg waren. Hij bleef ook wachten tot ik veilig in de auto zat want was ook al laat. Dikke pluim, ben uiterevreden!

Icon User
0.5

Slecht

06-06-2018

Onbeschoft, niet klantvriendelijk. Zowel bij de deppanage als achteraf aan de telefoon. Telefoon gewoon neergegooid zelfs. Echt beneden alles!

Antwoord van VAB

11-06-2018

Katrien, bedankt om jouw ervaring te delen. Van onze medewerkers verwachten we een respectvolle en correcte houding in elke situatie. Het spijt ons dat je een andere ervaring had. Als je ons meer details bezorgt, kunnen we dit gericht aanpakken. Neem hiervoor gerust telefonisch contact met ons op.

Icon User
5

Uitstekend

04-06-2018

Zojuist verholpen door VAB met mijn huurwagen (lekke band) . Proficiat aan de hulpdienst, na 25 minuten ter plaatse en na 45 minuten probleem opgelost nogmaals bedankt big job.

Icon User
4.5

Goed

26-05-2018

Na een vooropgestelde wachttijd van anderhalf tot twee uur, na drie kwartier toch geholpen door een vriendelijk en bekwame pech verhelper. Prima service ook de vervangwagen werd thuis geleverd.

Antwoord van VAB

31-05-2018

Bedankt voor je hoge score. De vermelde maximum wachttijd is afhankelijk van diverse factoren en we proberen deze steeds zo kort mogelijk te houden. Soms valt er een factor weg, waardoor we inderdaad sneller ter plaatse kunnen zijn. Omdat ook wij service belangrijk vinden, verzorgen we dit tot in de puntjes. Jouw positieve reactie doet ons daarom veel plezier!

Icon User
5

Uitstekend

21-05-2018

Vab nodig gehad en goed geholpen.

Icon User
5

Uitstekend

17-05-2018

perfecte organisatie voor pechverhelping en prima service met vakkundige en vriendelijke pechverhelpers.

Icon User
1

Slecht

09-05-2018

Omdat ik zeer tevreden ben van jullie bijstand als ik panne had

Icon User
5

Uitstekend

11-05-2018

Altijd zeer correct geholpen zowel in buitenland als binnenland.

Icon User
5

Uitstekend

11-05-2018

Snelle en vakkundige hulp

Icon User
5

Uitstekend

11-05-2018

pechverlening

Icon User
5

Uitstekend

10-05-2018

mijn oproep werd vlug beantwoord door een operator (korte wachttijd). Na 25 min was de technieker al ter plaatse en door mijn juiste melding van het defect had hij al een vervangen mee. Vlugge afhandeling van de paperassen en zo was ik ook nog tijdig op mijn afspraak.

Icon User
5

Uitstekend

10-05-2018

Prima, professionele en snelle bijstand.

Icon User
5

Uitstekend

10-05-2018

Ben in het verleden al enkele malen goed geholpen geweest , steeds vriendelijk . Het is een geruststelling te weten dat er een probleem is , dat je kan bellen en dat er hulp onderweg is .

Icon User
5

Uitstekend

10-05-2018

snelle antwoorden, snelle service, goede herstelling

Icon User
4

Goed

10-05-2018

snelle respons

Icon User
4

Goed

10-05-2018

ik ben goed verder geholpen en er is goed gecommuniceerd

Icon User
5

Uitstekend

10-05-2018

Omdat wij altijd vlot en vriendelijk geholpen werden.

Icon User
4.5

Goed

09-05-2018

Na een vriendelijke ontmoeting, hielp de pechverhelper ons zo snel mogelijk naar een veiligere plaats waar hij de auto rustig kon nakijken. We stonden echter naast de ring in Brussel. Na een korte babbel ging hij aan de slag. Hij keek de wagen echt ZEER grondig na, en deed zelf een kleine testrit om zaken uit te zoeken. Hij dacht ook verder mee met ons wat het probleem zou kunnen geweest zijn. Echter heeft hij deze niet gevonden. Hij vroeg ons ook of hij ons kon afzetten aan een station, omdat de wagen op dat moment onmogelijk tot de eindbestemming kon worden gesleept. Een Top-service en een vriendelijke pechverhelper!!!

Antwoord van VAB

15-05-2018

Wat fijn dat je een top-ervaring had. Bij VAB willen we dat onze klanten écht zorgeloos weer verder kunnen. Daarvoor helpen we je tot het einde. Want iemand helpen werkt aanstekelijk.

Icon User
5

Uitstekend

09-05-2018

Alles verloopt vlot

Icon User
5

Uitstekend

09-05-2018

Alles prima

Icon User
5

Uitstekend

09-05-2018

Ik ben bij startproblemen door een defecte batterij binnen de 15 minuten geholpen na mijn telefonische oproep

Icon User
4

Goed

09-05-2018

Goeie service, maar geen 5 omdat er telefonish een belofte werd gemaakt die niet waargemaakt is.

Antwoord van VAB

15-05-2018

Bedankt voor je hoge score. Dit waarderen we enorm. Jammer dat we onze belofte niet nakwamen. Het spreekt voor zich dat we afspraken maken om deze effectief waar te maken . We willen dan ook jouw betrouwbare partner op de baan blijven.

Icon User
5

Uitstekend

09-05-2018

Vriendelijk en efficiente interventie

Icon User
4

Goed

09-05-2018

Goede servis

Icon User
5

Uitstekend

09-05-2018

stond in panne met de wagen en was snel geholpen , en onlangs banden wissel heel goed en goedkoop

Icon User
5

Uitstekend

09-05-2018

Omdat ik steeds perfect geholpen werd.

Icon User
4

Goed

09-05-2018

Omdat ik tevreden ben van VAB correcte behandeling

Icon User
5

Uitstekend

09-05-2018

Zeer vriendelijk aan telefoon en vrij snel beschikbaar bij problemen. Ik rijd met gehandicaptenscooter en mag geen auto meer rijden !

Icon User
5

Uitstekend

09-05-2018

goeden diensten

Icon User
4

Goed

09-05-2018

Vrij tevreden

Icon User
5

Uitstekend

09-05-2018

Tot nu toe bij elk probleem steeds correct geholpen

Icon User
0.5

Slecht

03-05-2018

We waren vandaag(donderdag 3 mei) in uw filiaal te Vilvoorde(om 17h45...deur was al op slot).Dame kwam al tegen haar zin open doen.We wouden een pakket 20h boeken ( toch 1300€!!)maar werden zelfs niet uitgenodigd te gaan zitten.De dame zei dat we beter op de website konden boeken maar wij wouden dat liever in het filiaal doen.De uren kwamen goed uit voor mijn dochter dus we wouden inschrijven(17h50,filiaal sluit om 18h)maar dame zei met een zucht en heel onbeschoft dat ze geen overuren wou doen waarna we echt ons ongenoegen meedeelden en naar de concurrentie stapten waar we geboekt hebben.Mijn dochter moet hier een maand langer wachten maar de service was top.Waar we zo n slecht onthaal en bediening krijgen willen we niet gaan!!Erg,mijn zoon heeft ook zijn rijbewijs bij jullie afgelegd en dan waren we wel tevreden.Toen ik een vraag stelde werd ook nog op een ironische toon gezegd dat je alleen je voorlopig rijbewijs krijgt als je geen gevaar voor de weg en jezelf bent...echt onbeschoft de manier waarop we behandeld werden.Sanderus ontving ons met de glimlach en om 18u13 was daar alles geboekt.Ik zal zeker aan iedereen die het horen wil zeggen nooit meer naar jullie filiaal te Vilvoorde te gaan!Hier was de medewerkster een gevaar voor jullie firma en de klant.Van de Voorde Inge 0472987358 inge.vandevoorde@hotmail.com

Antwoord van VAB

04-05-2018

Beste Inge, bedankt voor het delen van jullie bevindingen. Dit is inderdaad schokkend en niet de service en houding die we willen uitstralen. Onze excuses voor deze onaangename ervaring. We nemen actie om dit te vermijden in de toekomst en zullen je contacteren om dit verder te bespreken.

Icon User
1

Slecht

26-04-2018

Ik denk één van de slechtste reisbijstandsverzekeringen. Nagenoeg niets ondernomen door VAB om onze terugkeer uit Mexico te regelen, met hulp uit België hebben we alles zelf moeten regelen (verdere betaling hotelkosten 5 nachten, retourticket vliegtuig, vervoer van en naar luchthaven en naar huis). Ons tijdens ons verblijf van het kaste naar de muur gestuurd (steeds verwijzen naar TUI om alles te regelen) en TUI verwees ons naar VAB. Schadedossier eerst niet ontvangen, dan weer wel, etc. Bij afhandeling schadedossier veel kosten deels geweigerd door gebrekkige kennis (misrekening aantal nachten verlengd verblijf, andere wisselkoers aangerekend in nadeel van de klant, beijsstukken vragen voor landen waar dergelijke zaken niet kunnen of ongebruikelijk zijn, bewijsstukken opnieuw vragen die initieel wel in het dossier zaten (weeral de consument aan het lijntje houden en laten wachten met de betaling van de geleden schade, ... maar telkens met het oog om zo weinig mogelijk terug te betalen aan de klant. Kortom : dit is geen waardige reisbijstandsverzekering of althans de naam niet waardig.

Antwoord van VAB

03-05-2018

Klanten ontzorgen en een veilige terugkeer garanderen bij repatriëring vinden we belangrijk. Het spijt ons dat jullie teleurgesteld zijn in onze service. Bij het zoeken naar oplossingen zijn we gebonden aan voorwaarden van het contract. Jammer genoeg was overleg moeilijk door beperkte bereikbaarheid. Voor de verdere terugbetaling wachten wij nog op jullie attesten. We nemen opnieuw contact op om jullie dossier verder op te volgen.

Icon User
3

Gemiddeld

05-04-2018

Betreft aanbod tweedehandswagens. Beste, Ik begrijp niet dat een auto met zelfs meer dan 30.000km op de teller wordt aangeduid met “Nieuw!” De nederlandse taal is nochtans duidelijk. Het is niet omdat u absoluut wil verkopen dat u betekenissen van de taal moet verkrachten. Het loopt in de reclame vaak de spuigaten uit. Waar begint de waarheid en waar eindigt de leugen? “Kopers voor kopers” misschien? Of neemt u het niet zo nauw? Dan betrouw ik uw produkt al helemaal niet meer. Vriendelijke groeten.

Antwoord van VAB

06-04-2018

De vermelding "nieuw" op onze website, bij een wagen met meer dan 30.000 km op de teller, betekent dat deze wagen nieuw is in ons aanbod en staat los van de ouderdom van de wagen. We begrijpen dat deze aanduiding voor interpretatie vatbaar is en zullen hiermee rekening houden bij de vernieuwing van onze website. We vinden het belangrijk om correct en duidelijk te communiceren en waarderen daarom jouw feedback. Bedankt hiervoor!

Icon User
1

Slecht

04-04-2018

Het woord reisbijstand in het bijstandspakket is slechts gebakken lucht.Vab laat ons letterlijk in de kou staan nu we door een sneeuwstorm het schiereiland waar we op vast zitten niet kunnen verlaten.De weg is tot nader order afgesloten.Dus geen hulp, geen tussenkomst nu we op zoek moeten naar ander logies of hulp.Wij dachten dat reisbijstand diende om bij onvoorziene omstandigheden ter hulp te komen.Niet dus.Daar betaal je dan ruim 10 jaar geld voor.

Antwoord van VAB

05-04-2018

VAB streeft er naar haar klanten zo snel mogelijk te ontzorgen en weer op weg te helpen. Uit navraag bij onze alarmcentrale blijkt jammer genoeg dat dit in jullie situatie niet onmiddellijk lukt wegens overmacht. Dit door de weercondities ter plaatse en de afgesloten weg waar ook VAB niet doorgeraakt. We adviseren jullie bij het huidige hotel na te vragen of jullie verblijf kan verlengd worden totdat de toestand zich stabiliseert en het volgende hotel in Finland op de hoogte te brengen van de situatie. We begrijpen zeker en vast dat dit voor jullie een benauwde situatie is en hopen van harte dat alles voor jullie snel in orde komt. Als jullie nog bijkomende vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.

Icon User
5

Uitstekend

24-03-2018

na lucht bijblazen ventiel mee eruit en dus platte band, st niklaas, gabriels benzinestation vab na 30min ter plaatse, band eraf met ingenieus laadbaksysteem, nieuw ventiel gestoken, band terug opgepompt (in de gietende regen) en terug rijden weer : top service, chapeau en altijd zulke vriendelijke servicemen !! beste return on investment abonnement is dat van vab-vtb

Antwoord van VAB

27-03-2018

Een van onze troeven is ons team van goed opgeleide wegenwachters die ter plaatse je probleem oplossen, zowel in weer als wind. Wat tof dat we ook bij jou hierin geslaagd zijn. Je topscore en fijne reactie over onze service waarderen we enorm.

Icon User
1

Slecht

17-03-2018

Na meer dan 30 jaar klant te zijn, hebben we een zeer negatieve ervaring meegemaakt en voelen we ons compleet in de steek gelaten. Zie de klacht die ik hierover geformuleerd heb.

Antwoord van VAB

22-03-2018

Bedankt dat je ons jouw reactie hebt bezorgd. We streven er elke dag naar om onze klanten een positieve ervaring te bezorgen en vinden het jammer dat we hier bij jou niet in geslaagd zijn. We zullen nemen zo snel mogelijk contact met jou opnemen om dit verder in detail te bespreken.

Icon User
3

Gemiddeld

16-03-2018

Goede dienstverlening, maar ik kreeg bij de laatste interventie de indruk dat ik te veel beroep deed op jullie diensten. Ik ga nochtans regelmatig ( volgens voorschrift) naar de garage voor onderhoud.

Antwoord van VAB

22-03-2018

Bedankt voor jouw reactie. Om jouw veiligheid en die van anderen te garanderen is het absoluut belangrijk dat je voertuig goed onderhouden wordt. Wanneer een zelfde probleem zich meermaals voordoet, zullen we jou inderdaad aanraden om dit te laten nakijken in de garage. Daarnaast is het wel onze taak om jou een goede service te garanderen bij elke interventie.

Icon User
4

Goed

19-03-2018

Goede service, hoewel niet alle wegenwachters even vriendelijk zijn.

Icon User
4

Goed

19-03-2018

Omdat ik in het verleden steeds goed geholpen ben in geval van pech onderweg. Alleen kon het soms lang duren voor een pechverhelper ter plaatse was (al kan ik natuurlijk wel begrijpen dat dit afhankelijk is van drukte en verkeer op de baan.)

Icon User
4

Goed

19-03-2018

Altijd paraat bij pech

Icon User
4

Goed

18-03-2018

Zeer goed geholpen, niet lang moeten wachten op de wegenwachter

Icon User
5

Uitstekend

18-03-2018

Altijd goede service gehad mét de nodige uitleg.

Icon User
5

Uitstekend

18-03-2018

Uitstekende service

Icon User
4

Goed

17-03-2018

Buiten dat ik soms twee uur heb moeten wachten vind ik de sevice uitstekend!

Icon User
5

Uitstekend

17-03-2018

Prima service. Bijzonder hulpvaardig en vriendelijk personeel.

Icon User
5

Uitstekend

16-03-2018

Goede service. Altijd vriendelijke mensen aan de telefoon en/of depannagediensten.

Icon User
5

Uitstekend

16-03-2018

Omdat ze doen wat ze zeggen te doen

Icon User
5

Uitstekend

16-03-2018

We hebben verschillende keren beroep gedaan op VAB en steeds vriendelijk, tijdig en correct geholpen geweest.

Icon User
5

Uitstekend

16-03-2018

vlotte en correcte hulpverlening in belgie

Icon User
5

Uitstekend

16-03-2018

Wij werden steeds goed geholpen, zowel bij telefonische vraag als bij pechverhelping. ook telkens vriendelijke mensen.

Icon User
5

Uitstekend

16-03-2018

Bij pech werd ik vrij korte tijd geholpen dr vriendelijke mensen

Icon User
5

Uitstekend

16-03-2018

dik in orde

Icon User
4

Goed

16-03-2018

tevredenheid!

Icon User
5

Uitstekend

16-03-2018

omdat jullie , tot op heden, steeds vlug uit de nood hebben geholpen, zowel in binnen als in buitenland. buiten enkele foutjes liep alles heel vlot.

Icon User
5

Uitstekend

16-03-2018

zeer tevreden geweest bij interventies

Icon User
4

Goed

16-03-2018

Ben over het algemeen tevreden, vooral over de technische kennis van de wegenwachters enkel op menselijk vlak zou beter kunnen.

Icon User
0.5

Slecht

07-03-2018

We gingen ervan uit dat we met de formule met vervangwagen gerust konden zijn dat we uit de nood zouden geholpen zijn. Helaas weigert VAB halsstarrig een vervangwagen (het is de eerste keer in meer dan 5 jaar dat we die nodig hebben). Er is geen enkel begrip voor klanten. Eigenlijk is het een nutteloze verzekering op deze manier. Als je het nodig hebt, dan krijg je geen hulp.

Antwoord van VAB

13-03-2018

Bedankt om ons jouw feedback te bezorgen. Het spreekt voor zich dat wij een vervangwagen voorzien wanneer je dit als optie hebt in jouw contract én onze wegenwachter het voertuig niet opnieuw mobiel krijgt bij onverwachte panne of ongeval. In andere situaties kan het wel zijn dat een vervangwagen uitgesloten is. Neem gerust telefonisch contact met ons op voor een rechtzetting van deze kwestie of bijkomende verduidelijking van jouw situatie. We herstellen graag het vertrouwen in VAB en hopen zo je opnieuw met een gerust voel op weg te kunnen sturen.

Icon User
3

Gemiddeld

04-02-2018

Op zondag 03 februari had ik een lekke band met mijn fiets.De VAB gebeld en vriendelijk aangesproken. De pechdienst was na drie kwartier ter plaatse. Er bleek een nagel in mijn band te zitten. Mijn band werd hersteld. Na vertrek stond ik na 4 km weer met een platte band. Dan maar te voet naar huis. Het was niet ver weg. Wat blijkt nu,het opblaasventiel is beschadigd bij het herstellen.Dus nu een nieuwe binnenband kopen.Mijn vraag is gewoon,komt VAB tussen in de kosten.

Antwoord van VAB

06-02-2018

Wat vervelend dat het opblaasventiel beschadigd is. Het spreekt voor zich dat we onze verantwoordelijkheid opnemen wanneer dit beschadigd werd tijdens de herstelling. Voor een tussenkomst in de kosten mag je altijd persoonlijk contact met ons opnemen en dan helpen we je verder.

Icon User
4

Goed

01-02-2018

omdat er al 2 keer de hulp niet volledig correct verlopen zijn. Maar voor de rest ben ik heel tevreden over de VAB pechverhelping.

Icon User
3

Gemiddeld

19-01-2018

Net iets te veel miscommunicatie

Antwoord van VAB

25-01-2018

Wat een spijtige ervaring. We hadden meer met je moeten aftoetsen om zeker te zijn dat alles goed begrepen was. Onze verontschuldigingen hiervoor. Weet dat we ons elke dag opnieuw inzetten om iedereen zo goed mogelijk verder te helpen, ook in onze communicatie. Jouw feedback helpt hier zeker bij. Bedankt.

Icon User
5

Uitstekend

23-01-2018

Afgelopen zondag perfect geholpen. Vlotte en correcte info aan telefoon. Geen valse beloftes. Geholpen binnen de 20min door een heel vriendelijke vab-man. Ik trok zelfs een foto als reclame, maar die kan ik hier niet kwijt. Bedankt! Johanna.

Icon User
0.5

Slecht

22-01-2018

Verzekering met vervangwagen afgesloten. Na pech werd mij de vervangwagen geweigerd, terwijl mijn pas dit wel aangaf, maar administratiesysteem zei dat ik geen recht had. Kon dit enkel opnemen met administratie-afdeling. Pech was op vrijdag middag na 17:00, niemand meer te bereiken van de afdeling, kon pas maandag weer. Maandag contact gehad, dinsdag pas in orde gebracht. Zou woensdag auto krijgen, waren er geen meer beschikbaar. Woensdag was echter eigen auto gerepareerd. Geen enkele compensatie of excuses ontvangen!

Antwoord van VAB

25-01-2018

Bedankt dat je de tijd genomen hebt om dit toe te lichten. Het zou niet mogen gebeuren; toch sluipt er soms een onregelmatigheid in de database. Gelukkig kunnen we dan rekenen op de alertheid van klanten zoals jij. Onze verontschuldigingen dat we hier niet correct op hebben gereageerd en je niet onmiddellijk een vervangwagen hebben kunnen aanbieden. Dit had niet mogen gebeuren. Je mag ons steeds telefonisch contacteren als je hier verder op in wenst te gaan.

Icon User
5

Uitstekend

20-01-2018

van het eerste telefoongesprek tem het afhalen van de vervangwagen loopt perfect georganiseerd ! maw chapeau voor het telefonisch onthaal, de sms jes die je krijgt en de chauffeurs zijn altijd vriendelijk en correct !

Antwoord van VAB

25-01-2018

Bedankt voor jouw mooie score en feedback. Het is ons doel om in elke fase van onze dienstverlening de beste service te bieden aan onze klanten. Fijn dat we hierin ook bij jou geslaagd zijn.

Icon User
5

Uitstekend

20-01-2018

Perfecte en snelle service

Icon User
5

Uitstekend

19-01-2018

Goede service

Icon User
4

Goed

19-01-2018

Ben heel tevreden over de hulpverlening. (Maar perfectie bestaat niet he ;)

Icon User
5

Uitstekend

19-01-2018

top service

Icon User
5

Uitstekend

19-01-2018

Altijd goed geholpen geweest.

Icon User
5

Uitstekend

19-01-2018

zeer goede correcte service

Icon User
4

Goed

19-01-2018

De service is professioneel vlot en vriendelijk

Icon User
4.5

Goed

30-12-2017

Zeer goede ervaring met VAB voor de annulering van een reis naar Mexico ten gevolge van zware gezondheidsproblemen van mijn echtgenote.

Icon User
5

Uitstekend

28-12-2017

Ik ben zeer tevreden over de service!

Icon User
5

Uitstekend

20-12-2017

goede, correcte service

Icon User
4.5

Goed

15-12-2017

Ik stond onlangs in panne langs de autosnelweg en heb de VAB toen gecontacteerd. Ik heb wel even moeten wachten voordat er iemand bij mij was, maar de wegenwachter die mij geholpen heeft was zeer vriendelijk en behulpzaam!

Icon User
5

Uitstekend

11-12-2017

Omdat ik VAB enkele keren heb nodig gehad en zo vlug mogelijk geholpen werd.

Icon User
4

Goed

30-11-2017

Ik heb tot nu toe slechts éénmaal moeten beroep doen op de VAB. Ik kon niet meer starten; ik werd goed geholpen maar heb wel een tijdje moeten wachten

Icon User
5

Uitstekend

24-11-2017

Omdat we zeer tevreden zijn over VAB

Icon User
3

Gemiddeld

23-11-2017

Pech er telkens door andere firma dan vab, waardoor we toch moeten betalen voor de hulp.

Antwoord van VAB

24-11-2017

Bedankt voor je reactie. Wij proberen steeds in eerste instantie één van onze eigen wegenwachters ter plaatse te sturen. Wanneer de wachttijd dreigt op te lopen of er in de omgeving van jouw pechlocatie geen VAB-wegenwachter beschikbaar is, sturen we een takeldienst in onderaanneming om zo sneller iemand ter plaatse te kunnen sturen. Waarschijnlijk kon het niet anders, maar toch jammer dat we je niet zelf zijn komen helpen. Onze verontschuldigingen daarvoor. Over de extra kosten: Een takeldienst in onderaanneming zou niets anders mogen aanrekenen dan een VAB-wegenwachter. Je mag altijd persoonlijk contact met ons opnemen om dit verder in detail te bespreken.

Icon User
3

Gemiddeld

15-11-2017

jullie zijn goed

Icon User
5

Uitstekend

21-11-2017

wanneer je op reis pech hebt wordt je zo vlug mogelijk geholpen. chapeau

Icon User
4

Goed

20-11-2017

Bij oproep naar VAB wegens pech, spoedig en vriendelijk goed geholpen.

Icon User
5

Uitstekend

20-11-2017

Snelle service bij pech

Icon User
5

Uitstekend

19-11-2017

Ik heb jullie in het voorjaar 1x moeten oproepen (eerste maal) en dat is heel vlot en snel verlopen.

Antwoord van VAB

22-11-2017

Als mobiliteitsclub vinden wij het belangrijk dat iedereen die op reis gaat of zich verplaatst, dit op een veilige manier kan doen en zich geen zorgen hoeft te maken. Dit telt ook voor nieuwe leden. Nogmaals welkom bij VAB!

Icon User
5

Uitstekend

19-11-2017

snelle en correcte service, goede communicatie

Icon User
5

Uitstekend

19-11-2017

Omdat ik al een aantal jaar lid ben en vab al nodig heb gehad en steeds heel tevreden was heel gedienstig en super vriendelijk???

Icon User
5

Uitstekend

19-11-2017

Snelle en vriendelijke service! Aan te raden.

Icon User
4

Goed

18-11-2017

Correct gehandeld

Icon User
4

Goed

18-11-2017

Duidelijke communicatie van de wegenwachter

Antwoord van VAB

22-11-2017

Je koopt als klant niet zomaar een product, je koopt "veiligheid in het verkeer". We proberen dit waar te maken via een goede service en advies op maat. Blij te vernemen dat je dit apprecieert!

Icon User
5

Uitstekend

17-11-2017

steeds vriendelijk, hulpvaardig en technisch zeer goed

Icon User
5

Uitstekend

17-11-2017

.

Icon User
5

Uitstekend

17-11-2017

omdat ik dit jaar maal beroep heb gedaan voor een panne met de auto en 2 maal heel vriendelijk en goed geholpen ben

Antwoord van VAB

20-11-2017

Bedankt voor jouw feedback en mooie score! Vriendelijkheid en oplossingsgerichtheid vinden we belangrijke elementen van een kwalitatieve, klantgerichte dienstverlening. Daarnaast kan je inderdaad op ons rekenen zoveel als je ons nodig hebt! We hanteren geen maximum aantal interventies.

Icon User
5

Uitstekend

17-11-2017

Zeer vriendelijke en behulpzame vlotte hulp bij gelijk welke situatie ( pechverhelping/ reisbijstand )

Icon User
4

Goed

17-11-2017

vlotte snelle service bij problemen

Icon User
4

Goed

16-11-2017

goede service goed tijdschrift

Antwoord van VAB

20-11-2017

Fijn dat je het werk van onze VAB-redactie weet te appreciëren. Wist je dat je het VAB-Magazine ook online kan lezen: https://magazine.vab.be/

Icon User
5

Uitstekend

16-11-2017

Heel tevreden

Icon User
4

Goed

16-11-2017

altijd vriendelijk personeel, op elke vraag een degelijk antwoord, redelijke wachttijden

Icon User
4

Goed

16-11-2017

De service is goed.

Icon User
5

Uitstekend

16-11-2017

komen op het tijdstip dat ze beloven. doen hun werk zeer goed. zijn altijd vriendelijk, wat zeker een pluspunt is.

Icon User
5

Uitstekend

16-11-2017

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening.

Icon User
4

Goed

16-11-2017

Tevreden over de pechverhelping

Icon User
4

Goed

16-11-2017

degelijke voorzieningen en producten, duidelijke informatie, gemakkelijke en snelle toegang tot de hulpverlening, deskundig en klantvriendelijk.

Icon User
5

Uitstekend

16-11-2017

De weinige keren dat ik in panne stond ben ik voortreffelijk geholpen!

Icon User
5

Uitstekend

16-11-2017

omdat alles bij VAB o.k. is

Icon User
3

Gemiddeld

15-11-2017

Goede dienstverlening. De administratieve afwikkeling is ondermaats.

Antwoord van VAB

16-11-2017

Wij streven er iedere dag naar om onze klanten een uitstekende ervaring te bezorgen, ook op administratief vlak. Jammer dat we hier bij jou niet volledig in geslaagd zijn. Je mag altijd persoonlijk contact met ons opnemen om dit verder in detail te bespreken. Je feedback is zeer belangrijk in een continue verbetering van onze dienstverlening.

Icon User
2

Matig

15-11-2017

Snelheid van interventie kan beter. Andere maatschappijen zijn sneller ter plaatse. Dekking andere maatschappij ook beter voor zelfde prijs of minder.

Antwoord van VAB

16-11-2017

Dagelijks streven we naar het beperken van de wachttijd. Meestal lukt dit bij gewone omstandigheden. Mijn excuses dat we hier bij jou niet in zijn geslaagd. Met de VAB-Pechbijstand bieden we een complete pechbijstand in de Benelux, dag en nacht, vanaf je voordeur. Jouw feedback is zeer belangrijk voor ons. Je mag altijd persoonlijk contact met ons opnemen om dit verder in detail te bespreken.

Icon User
3

Gemiddeld

15-11-2017

voor de soms toch wat lange wachttijden

Antwoord van VAB

16-11-2017

Bedankt voor jouw eerlijke reactie. Het beperken van de wachttijd is iets waar we dagdagelijks aan werken. Bij normale omstandigheden slagen we hier meestal ook in. Jammer te vernemen dat we hier bij jou niet in zijn geslaagd. Weet dat we hiervoor continu naar verbetermogelijkheden zoeken.

Icon User
3

Gemiddeld

15-11-2017

Eigenlijk rijd ik niet meer en gebruikt mijn kleinzoon mijn auto

Antwoord van VAB

16-11-2017

Een VAB-Pechbijstand is niet persoonsgebonden. Dit betekent dat het voertuig verzekerd is en elke bestuurder die pech of een ongeval heeft met deze wagen beroep kan doen op bijstand via VAB. Wens je liever het contract volledig op naam van je kleinzoon te zetten? Dit kan je aanvragen via contact@vab.be

Icon User
5

Uitstekend

16-11-2017

bij panne werd ik goed geholpen

Icon User
5

Uitstekend

16-11-2017

Steeds goede service

Icon User
4

Goed

16-11-2017

steeds vlotte afhandeling van vragen of problemen, maar toch net geen 5 op 5 wegens aanrekenen van hoge kosten voor extra's

Antwoord van VAB

16-11-2017

Wat leuk om te lezen dat je onze service op prijs stelt. Over je opmerking: De prijzen van wisselstukken zijn conform de marktprijs (zoals gehanteerd door de meeste merkgarages). Daarnaast heb je als klant tijdens de garantieperiode steeds recht op bijstand bij een defect van het wisselstuk. De kostprijs wordt normaal gezien ook vooraf gecommuniceerd en het spreekt voor zich dat het je vrij staat om al dan niet gebruik te maken van deze dienst. Wens je hier toch nog dieper op in te gaan, neem dan gerust persoonlijk contact met ons op.

Icon User
5

Uitstekend

16-11-2017

toegankelijkheid, vlotte opvolging en communicatie, degelijke service

Icon User
5

Uitstekend

16-11-2017

telkens ik beroep deed op VAB werd ik geholpen naar verwachting

Icon User
5

Uitstekend

16-11-2017

Omdat ik heel tevreden ben met de hulp en de servise

Icon User
5

Uitstekend

16-11-2017

Telkens ik beroep moest doen op jullie diensten kreeg ik een prima service van supervriendelijk personeel

Icon User
5

Uitstekend

16-11-2017

Goede service

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

vlotte service

Icon User
4

Goed

15-11-2017

Gewoon, perfectie bestaat niet.

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

Altijd goed geholpen door de pechverhelpers, zelfs één maal wist die het euvel op te lossen waar de merkgarage dit niet kon.

Antwoord van VAB

16-11-2017

Bedankt voor jouw mooie score en toelichting! Het is fijn te lezen dat de investering in goed opgeleide wegenwachters gewaardeerd wordt.

Icon User
4

Goed

15-11-2017

prima service

Icon User
4

Goed

15-11-2017

is een toffe en goede maatschappij

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

Steeds heel vlot geholpen.

Icon User
4

Goed

15-11-2017

goeie wegenhulpinterventie

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

snelle bediening ,vriendelijk ,en goed

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

Bij laatste interventie alles verlopen volgen telefonisch afspraak

Antwoord van VAB

16-11-2017

En zo hoort het! Eén van de belangrijkste pijlers binnen VAB is betrouwbaarheid. Bedankt voor jouw feedback en mooie score!

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

Vriendelijke behulpzame wegenhelpers die hun vak kennen- wachttijd onder controle

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

Die enkele maal dabt ik op vab beroep heb gedaan werd ik direct geholpen

Icon User
4

Goed

15-11-2017

snel en efficiënt

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

omdat ik tevrede ben

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

Goede service

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

Twee maal op korte tijd geholpen door VAB . Alles in orde .

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

alles prima

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

omdat ik niets negatief kan voorleggen

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

Nog maar 1 keer beroep op gedaan en prima service gekregen

Antwoord van VAB

16-11-2017

Enorm bedankt voor jouw feedback. Op zich is het goed dat je nog niet zoveel beroep hebt moeten doen op ons. Dat wil zeggen dat alles op wieltjes loopt. Als je ons toch eens nodig hebt, weet dat we er dan voor je zijn. Wij helpen je graag weer op weg.

Icon User
4

Goed

15-11-2017

snel correcte service

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

al jaren tevreden met de tussenkomsten

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

steeds goed geholpen

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

Ik ben optimaal tevreden over de service van VAB. De keren dat ik hiervan gebruik gemaakt heb, valt niets negatief over te zeggen.

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

goede depannage service

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

goede service

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

Ik ben bij het vorig pechgeval binnen de 30 min geholpen

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

Ben al enkele jaren abonnee en ben zeer tevreden over de hulp bij pech

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

Vlotte en degelijke hulp

Icon User
4

Goed

15-11-2017

Prima pechverhelping,goede raad. Ook terugbetaling na ziekte in hhet buitenland was met het multipakket geen probleem.

Antwoord van VAB

16-11-2017

Het VAB-Multipakket is inderdaad onze all-in formule. Fijn dat we dit hebben kunnen bevestigen! Enorm bedankt voor deze mooie beoordeling.

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

Snelle service, klantvriendelijk, correct, kordaat

Icon User
4

Goed

15-11-2017

Ik heb een recent beroep moeten doen op de reisverzekering en de afhandeling was correct en vrij vlot

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

Ik werd altijd goed geholpen door vriendelijke mensen, ook al was het laat in de avond!

Antwoord van VAB

16-11-2017

Bedankt voor deze mooie score en toelichting. Op vriendelijkheid staat geen specifiek tijdstip bij VAB. Elke klant is belangrijk voor ons en verdient dezelfde vriendelijke hulpverlening op elk moment van de dag. Fijn dat je dit ook zo ervaren hebt!

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

Zeer tevreden

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

Uitstekende en vriendelijke serviceverlening, VAB haalt altijd het onderste uit de kan op je te helpen.

Antwoord van VAB

16-11-2017

Zoals onze slogan het zegt: VAB weet er wel weg mee!

Icon User
4

Goed

15-11-2017

vindingrijk om automobilist verder te helpen goede service vriendelijk

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

Ik ben nu reeds enkele jaren lid van de VAB en telkens ik met de wagen in problemen was hebben de mensen mij heel goed geholpen.

Icon User
4

Goed

15-11-2017

steeds correct en heel vriendelijk

Icon User
4

Goed

15-11-2017

- snelle service bij autopech in het binnenland - geen score 5 omdat de administratie soms 'verwarrend' over komt en niet altijd alles duidelijk kan terug vinden of plaatsen

Antwoord van VAB

16-11-2017

Jouw eerlijke feedback wordt geapprecieerd. Je mag altijd persoonlijk contact met ons opnemen om dit verder in detail te bespreken. We werken dagelijks verbetervoorstellen uit en jouw feedback kan ons daarbij helpen.

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

steeds snel en ok

Icon User
4

Goed

15-11-2017

Goede dienstverlening.

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

Omdat ik steeds een goede ervaring heb met V.A.B.

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

Wij zijn echt tevreden over de paar keren dat we van jullie hulp kregen.

Icon User
4

Goed

15-11-2017

vriendelijke en vlugge hulp

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

perfekte hulp na ongeval van echtgenote luxemburg perfekte en snelle depannage na panne moto

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

alles altijd prima en snel geregeld

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

Omdat ik altijd zeer professioneel geholpen word.

Icon User
4

Goed

15-11-2017

Onlangs goed verder geholpen bij auto panne door zeer vriendelijke medewerker.

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

Snelle en relevante service. Vriendelijk (!) en begripvol personeel.

Icon User
4

Goed

15-11-2017

Voor de weinige keren dat ik beroep deed op de dienst was het zeer ok buiten de laatste keer waar ik in de namiddag bijna 2uur moest wachten

Antwoord van VAB

16-11-2017

Bedankt voor jouw feedback. Fijn te lezen dat we u in het verleden steeds een goede dienstverlening hebben geboden. Zoals u de laatste keer ondervonden heeft, hebben we niet altijd impact op alle factoren die de wachttijd beïnvloeden. Mijn excuses hiervoor. Weet wel dat we dagelijks werken aan het beperken van deze wachttijden.

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

omdat ik al 2 keer goed geholpen ben

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

Onmiddellijke bediening van de personeelsleden.

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

Snelle depannage en correcte afhandeling

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

perfecte hulp in het buitenland (Duitsland) op KERSTDAG!

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

Hebben ons altijd goed geholpen

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

ben al jaren een tevreden lid

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

snelle dienst verlening

Icon User
4

Goed

15-11-2017

over algemeen tevreden

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

goede hulp bij ongeval

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

Altijd al tevreden geweest

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

snelle reactie

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

Goede hulp bij pechvertelling, vriendelijke medewerkers, goede communicatie.

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

omdat ik heel tevreden ben

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

vriendelijk, snel ter plekke en het probleem is snel achterhaald

Icon User
4

Goed

15-11-2017

Goede hulp en info, vriendelijke bekwame mensen. Soms was de wachttijd wel lang.

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

behulpzaam, snel ter plaatse, mensen met vakkennis

Icon User
4

Goed

15-11-2017

snelle en correcte service, prijs ok

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

Omdat ik geen klachten heb

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

Ik ben reeds +/- 50 jaar lid van VAB, ik heb u nog niet te veel moeten lastig vallen maar wanneer ik u nodig had waart u daar en uw diensten hebben mij steeds zeer goed geholpen !

Antwoord van VAB

16-11-2017

Wat fijn je al zolang als klant te hebben! Bedankt voor al deze jaren en weet dat we er in de toekomst ook nog steeds voor je zijn!

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

snel en goed afgehandeld

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

SNEL EN BEHULPZAAM

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

Ik ben zeer tevreden over de hulp, die ik kreeg toen ik een auto ongeval had in Parijs op 01/10/2017, gewoon fantastisch.

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

All tijd kan men rekenen op een heel goede service

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

Service zeer goed

Icon User
4

Goed

15-11-2017

Bij pech op een redelijke tijd bij het defecte voertuig

Icon User
4

Goed

15-11-2017

tevreden over aanbod en prijszetting

Icon User
4

Goed

15-11-2017

ik ben tevreden

Icon User
4

Goed

15-11-2017

Tot hier toe altijd correct geweest .

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

snelle en deskundige hulp en alles met de glimlach

Icon User
4

Goed

15-11-2017

Goede service bij pech. Administratief enkele probleempjes meegemaakt: *Enkele jaren terug lidmaatschap niet vernieuwd zonder dat wij het ons bewust waren. *Problemen met 'verkeerd' mailadres.

Antwoord van VAB

16-11-2017

Bedankt voor jouw eerlijke feedback. Mensen maken soms foutjes, dat maakt ons menselijk. Belangrijk is dat we deze erkennen en oplossen. Het stemt me blij deze reactie van je te lezen, want dat betekent dat jouw correcte e-mailadres ondertussen goed in het systeem staat, aangezien we je deze uitnodiging tot het delen van je mening via mail hebben verstuurd.

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

Goede service tot op heden

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

Twee keer hulp nodig gehad en die was telkens uitstekend. Snel, goede uitleg en geen onnodige kosten.

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

Bij panne ben je vriendelijk voortgeholpen.

Icon User
4

Goed

15-11-2017

Alles verloopt goed en professioneel

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

Steeds paraat en prima geholpen

Icon User
5

Uitstekend

15-11-2017

Ik heb VAB op al de jaren maar een paar keer nodig gehad, elke keer perfecte tussenkomst

Icon User
4.5

Goed

07-10-2017

Mijn lichten werkten niet meer. De VAB wegwerker heeft mij goed geholpen. Het licht was snel hersteld en de wegenwachter was heel vriendelijk en legde uit wat hij verving. Hij was zeer communicatief en vriendelijk. Zijn naam was Willem.

Antwoord van VAB

16-11-2017

Bedankt voor deze gedetailleerde toelichting. Ik zorg ervoor dat dit tot bij Willem geraakt.

Icon User
5

Uitstekend

06-10-2017

Ik had pech in Spanje met de wagen ,VAB heeft alles geregeld . Ophalen auto , naar dealer brengen ,alles opvolgen , regelen huur wagen ! Echt TOP service ! Nogmaals bedankt VAB !!

Icon User
5

Uitstekend

26-09-2017

Inschrijven ging vlot en duidelijk. Ik werd snel (binnen het halfuur) geholpen. De technieker was een iets oudere en ervaren persoon die zonder veel poespas systematisch en grondig werkte, en bovendien mijn aanwezigheid rustig accepteerde. Het euvel werd gevonden, degelijk hersteld en gecontroleerd. Ik kreeg ook heldere aanwijzingen over symptomen omtrent de geleden panne.

Icon User
5

Uitstekend

24-09-2017

Heb al een paar keer contact gehad met VAB en moet eerlijk toegeven dat de service nog steeds uitmuntend is. De pechverhelper was hier vrij snel en met de lach op zijn gezicht. Was bekwaam en zeer klantvriendelijk. Kortom nog een tevreden klant die zich aansluit bij de andere.

Icon User
5

Uitstekend

03-09-2017

Wegens een panne met de wagen in Engeland, werd onze repatriëring geregeld door VAB. Dit werd op een uitstekende, klantvriendelijke en vlotte manier geregeld. Een zeer goede communicatie over wat, wanneer en hoe. Een zeer goede opvolging met direkte aanpassingen indien nodig.

Icon User
4

Goed

01-09-2017

Heb al meerdere malen beroep op de VAB (pechverhelping) gedaan

Icon User
4

Goed

27-08-2017

in het verleden al goed geholpen geweest (pech en reisbijstand), nu een tijdje geleden

Icon User
3

Gemiddeld

17-08-2017

ik heb er nog niet echt gebruik van moeten maken

Antwoord van VAB

24-08-2017

Enorm bedankt voor je feedback. Weet dat we er voor je zijn wanneer je ons toch nodig moest hebben!

Icon User
3

Gemiddeld

18-08-2017

Bij onze laatste telefonische oproep hadden we geen goede ervaring met de operator

Antwoord van VAB

24-08-2017

Bedankt voor je feedback en score. Je feedback is zeer belangrijk voor ons en helpt ons bij het verbeteren van onze dienstverlening. Het spijt me te vernemen dat je ervaring met onze alarmcentrale minder prettig was. Wens je hier graag dieper op in te gaan, dan mag je altijd onze klantenservice contacteren. Zo kunnen we samen met jou bekijken hoe we deze beleving kunnen verbeteren.

Icon User
4

Goed

23-08-2017

Steeds zeer professionerl geholpen maar soms toch een lange wachttijd

Antwoord van VAB

24-08-2017

Bedankt om je feedback met ons te delen Wij doen steeds ons uiterste best om de wachttijd zo beperkt mogelijk te houden. Ik vind het erg jammer dat we daar bij jou niet in geslaagd zijn. Mijn verontschuldigingen hiervoor.

Icon User
4

Goed

20-08-2017

goede service

Icon User
5

Uitstekend

20-08-2017

Prima service

Icon User
5

Uitstekend

20-08-2017

alles verloopt perfect

Icon User
5

Uitstekend

19-08-2017

Uitstekende service, heel bekwame en correcte afhandeling!

Icon User
5

Uitstekend

19-08-2017

nog geen enkel probleem ondervonden

Icon User
5

Uitstekend

19-08-2017

Omdat we goed zijn geholpen in spanje

Icon User
4

Goed

18-08-2017

Hulp bij panne, interessante lektuur

Icon User
5

Uitstekend

18-08-2017

Omdat ik nooit problemen met VAB heb gehad, en met problemen met de auto werd ik steeds goed geholpen

Icon User
4

Goed

18-08-2017

Jarenlange ervaring

Icon User
5

Uitstekend

18-08-2017

nog nooit een negatieve ervaring gehad, al komen we weinig in contact ;-)

Antwoord van VAB

24-08-2017

Enorm bedankt voor je feedback. Op zich is het goed dat je nog niet zoveel beroep hebt moeten doen op ons. Dat wil zeggen dat alles op wieltjes loopt. Als je ons toch eens nodig hebt, weet dat we er dan voor je zijn. Wij helpen je graag weer op weg.

Icon User
5

Uitstekend

18-08-2017

omdat ik steeds kan betrouwen op uw diesten

Icon User
4

Goed

18-08-2017

Ik ben zeer tevreden over de VAB

Icon User
5

Uitstekend

18-08-2017

Er werd steeds gedaan wat ik verwachtte.

Icon User
5

Uitstekend

17-08-2017

uitstekende service

Icon User
4

Goed

17-08-2017

Goede en snelle pechverhelping, informatief magazine

Icon User
4

Goed

17-08-2017

Bij pech, snelle hulp

Icon User
4

Goed

17-08-2017

Snelle en adequate hulp bij pech

Icon User
5

Uitstekend

17-08-2017

al een paar keer pech gehad en steeds zeer goed en snel geholpen

Icon User
4

Goed

17-08-2017

Daarom

Icon User
5

Uitstekend

17-08-2017

Ik ben zeer tevreden over hun diensten

Icon User
4

Goed

17-08-2017

omdat ik tevreden ben

Icon User
5

Uitstekend

17-08-2017

Zeer correct geholpen bij autopech

Icon User
4

Goed

17-08-2017

heb nog maar weinig bereop moeten doen op vab maar telkens als ik vab nodig had werd ik uit de nood geholpen.

Icon User
4

Goed

17-08-2017

Nog geen negatieve ervaringen gehad met VAB.

Icon User
5

Uitstekend

17-08-2017

Voor jullie korrektheid, beleefheid en vriendelijkheid bij een oproep en uitvoeing

Icon User
4

Goed

17-08-2017

werden goed geholpen met vervanging batterij

Icon User
4

Goed

17-08-2017

correcte bediening

Icon User
5

Uitstekend

17-08-2017

snelle hulpverlening

Icon User
5

Uitstekend

17-08-2017

zomaar

Icon User
5

Uitstekend

17-08-2017

Omdat ik tevreden ben over de diensten van VAB

Icon User
5

Uitstekend

17-08-2017

alles correct verlopen

Icon User
5

Uitstekend

17-08-2017

Omdat bij hun laatste interventie een ernstig probleem ivm veiligheid werd gedetecteerd en kordaat werd opgetreden = zeer goede gemotiveerde argumenten om de wagen te laten wegslepen en naar mijn garage af te voeren.

Antwoord van VAB

24-08-2017

Bedankt voor je beoordeling. Je hoge score doet ons heel veel plezier. Als mobiliteitsclub vinden wij het belangrijk dat iedereen die zich verplaatst zowel voor professionele als privé doeleinden, dit op een veilige manier kan doen.

Icon User
5

Uitstekend

17-08-2017

Goede service

Icon User
5

Uitstekend

17-08-2017

Omdat ik bij 2 tussenkomsten vlug en goed geholpen werd door de VAB-mannen

Icon User
5

Uitstekend

17-08-2017

goede service

Icon User
5

Uitstekend

17-08-2017

Alles verliep zoals ik het verwacht had,toen ik problemen met de wagen had in Duitsland.

Icon User
5

Uitstekend

17-08-2017

altijd al goed geholpen

Icon User
5

Uitstekend

17-08-2017

Zeer tevreden over de pechbijstand die ik door de jaren heen nodig had.

Icon User
5

Uitstekend

17-08-2017

prachtige dienstverlening in buitenland

Icon User
5

Uitstekend

17-08-2017

Voor de correcte hersteldienst en het verzorgd maandblad.

Icon User
5

Uitstekend

17-08-2017

jullie waren altijd correct

Icon User
4

Goed

17-08-2017

Snel en vriendelijk geholpen

Icon User
5

Uitstekend

17-08-2017

zeer tevreden over fiets en auto bijstand

Icon User
4

Goed

17-08-2017

Heb jullie (gelukkig) nog niet veel nodig gehad in al die jaren lid zijn. Maar is ok.

Icon User
5

Uitstekend

17-08-2017

prima dienstverlening

Icon User
5

Uitstekend

17-08-2017

Snel geholpen

Icon User
5

Uitstekend

17-08-2017

De weinige keren dat ik bijstand nodig had altijd perfect verlopen.

Icon User
5

Uitstekend

17-08-2017

snelle en correcte service

Icon User
5

Uitstekend

17-08-2017

Alles wordt correct volgens de gemaakte afspraken uitgevoerd. Vooral het telefonisch kontakt gedurende de wachtperiode geeft een veilig gevoel. Héél belangrijk in penibele omstandigheden, men voelt zich niet in de steek gelaten. Dit is ook van toepassing bij de fietsbijstand van de VAB

Antwoord van VAB

24-08-2017

Bedankt voor deze reactie. Jouw feedback komt inderdaad overeen met enkele belangrijke waarden van VAB. Veiligheid en beloftes nakomen dragen wij hoog in het vaandel. Ik vind het fijn dat ook u dit zo ervaren heeft.

Icon User
5

Uitstekend

17-08-2017

Meerdere keren problemen gehad met marters. Steeds snel en goed geholpen geweest.

Icon User
5

Uitstekend

17-08-2017

in geval van nood vlug geholpen en correct afgewerkt

Icon User
5

Uitstekend

17-08-2017

Ik heb, tot hiertoe, VAB slechts éénmaal opgeroepen. Wij werden zeer beleeft, joviaal en vakkundig geholpen. De wagen werd afgesleept naar de door ons opgegeven garage. Alhoewel ik de optie vervangwagen niet heb opgenomen in mijn abonnement werd mij toch een vervangwagen aangeboden om : of de garage, of de woonst te vervoegen. Proficiat...

Antwoord van VAB

24-08-2017

Bedankt voor je beoordeling en mooie score. Fijn dat je zo goed kan rekenen op je auto. Laat deze jou morgen toch in de steek, weet dan dat jij altijd op VAB kan rekenen!

Icon User
5

Uitstekend

17-08-2017

goede service

Icon User
4

Goed

17-08-2017

Verbeteren kan altijd

Antwoord van VAB

24-08-2017

Het is fijn dat je de tijd hebt genomen ons een reactie te bezorgen. We proberen elke dag onze dienstverlening te verbeteren en houden graag rekening met jouw feedback. Geef je hier graag meer informatie over, dan mag je dit steeds melden aan onze klantenservice. Wij bekijken graag samen met jou hoe we verder kunnen verbeteren.

Icon User
5

Uitstekend

17-08-2017

ben zeer tevreden over de service, wanneer ik vab oproep werd ik altijd goed geholpen, zijn vriendelijk. Ik en mijn man zijn daarom ook al jaren lid van vab !

Icon User
5

Uitstekend

17-08-2017

Vriendelijkheid en vakbekwaamheid van de interventiemedewerkers

Icon User
5

Uitstekend

17-08-2017

de weinige keren dat ik beroep moest doen op VAB waren zeer positief

Icon User
4

Goed

17-08-2017

goede hulp gekregen

Icon User
5

Uitstekend

17-08-2017

snel geholpen, goede informatie

Icon User
5

Uitstekend

17-08-2017

omwille van de vriendelijke en goede service

Icon User
5

Uitstekend

17-08-2017

Steeds goede service gekregen

Icon User
5

Uitstekend

17-08-2017

test

Icon User
5

Uitstekend

15-08-2017

Formidabel geholpen geweest door Linda van de VAB in Italië

Icon User
2

Matig

04-06-2017

Zeer goede hulp maar prijs wisselstukken zeer duur.

Antwoord van VAB

06-06-2017

Wat leuk om te lezen dat je onze service op prijs stelt. Over je opmerking: De prijzen van de wisselstukken zijn conform de marktprijs die door de meeste merkgarages wordt gehanteerd. Daarnaast heb je als klant tijdens de garantieperiode steeds recht op bijstand bij een defect van het wisselstuk. De kostprijs wordt normaal gezien steeds vooraf gecommuniceerd en het spreekt voor zich dat het je vrij staat om al dan niet gebruik te maken van deze dienst. Wens je hier toch graag verder op in te gaan, mag je altijd onze klantenservice contacteren. Zo kunnen we samen met jou bekijken hoe we deze beleving kunnen verbeteren.-

Icon User
3

Gemiddeld

21-05-2017

Goeie service, maar wel een anderhalf uur moeten wachten.

Antwoord van VAB

06-06-2017

Bedankt om je feedback met ons te delen Over je opmerking: De wachttijd onder controle houden is een oefening waar we dagdagelijks mee bezig zijn, zeker omdat deze sterk afhankelijk is van meerdere factoren (drukte, weersomstandigheden, …). Ik vind het dan ook jammer te moeten vaststellen dat we in jouw situatie hier niet in zijn geslaagd. Mijn verontschuldigingen hiervoor. Ik hoop dat we je vertrouwen hierin bij een volgende interventie kunnen herstellen.

Icon User
4

Goed

12-05-2017

Omdat ik tevreden ben van VAB

Icon User
5

Uitstekend

09-05-2017

Omdat men altijd zo vlug mogelijk komt en zo goed mogelijk helpt

Icon User
4

Goed

08-05-2017

Ik ben hhel tevreden met jullie service in geval van pech voor een kleine vergoeding op jaar basis. Nu ik voorlopig geen auto meer heb, Hou ik mijn lidmaatschap aan voor reisverzekering af te sluiten. De Wagen inspectie in Zwujndrecht is ook goed meegevallen. Een ding wil ik signaleren. Ik was

Antwoord van VAB

10-05-2017

Bedankt voor je score en mooie feedback. Je suggestie is jammer genoeg niet goed doorgekomen. Er is een deel weggevallen "Een ding wil ik signaleren. Ik was ..." Je mag dit eventueel nog doorsturen naar onze klantendienst via contact@vab.be

Icon User
5

Uitstekend

03-05-2017

snelle pechverhelping

Icon User
5

Uitstekend

03-05-2017

De 2 keren dat ik beroep moest doen op VAB kan ik enkel concluderen dat jullie pechverhelping feilloos was. Inclusief de medewerking van de pechverhelper via sms. Was top!

Icon User
5

Uitstekend

02-05-2017

We zijn altijd al goed geholpen geweest bij problemen

Icon User
3

Gemiddeld

01-05-2017

Pechverhelping liep vlot dienstverlening en opvolging van het dossier waren chaotisch

Antwoord van VAB

02-05-2017

Bedankt voor je feedback en score. Je feedback is zeer belangrijk voor ons in een continue verbetering van onze dienstverlening. Het spijt me te vernemen dat je de dossieropvolging als chaotisch hebt ervaren. Wens je hier graag dieper op in te gaan, dan mag je altijd onze klantenservice contacteren. Zo kunnen we samen met jou bekijken hoe we deze beleving kunnen verbeteren.

Icon User
5

Uitstekend

01-05-2017

omdat ik tevreden ben

Icon User
5

Uitstekend

01-05-2017

Zeer goed en snelle dienstverlening bij pech.

Icon User
3

Gemiddeld

01-05-2017

service ok , maar lang wachten

Antwoord van VAB

02-05-2017

Bedankt om je feedback met VAB te delen. Over je opmerking: Wij streven er steeds naar om zo snel mogelijk bij onze klanten ter plaatse te zijn. In de mate van het mogelijke wordt er aan fietspech bovendien voorrang gegeven. Ik vind het dan ook jammer te lezen dat deze inspanningen niet merkbaar waren bij jouw interventie. Je mag er in ieder geval op rekenen dat het onder controle houden van de wachttijd iets is waar wij continu aan werken.

Icon User
5

Uitstekend

30-04-2017

Omdat de service goed is.

Icon User
5

Uitstekend

30-04-2017

Omdat ik altijd zeer goed word geholpen

Icon User
5

Uitstekend

30-04-2017

Omdat ik heel tevreden was van de service van de mecanicien.

Icon User
4

Goed

29-04-2017

daarom

Icon User
5

Uitstekend

29-04-2017

Altijd zeer vriendeijk en van jullie woord

Icon User
4

Goed

28-04-2017

Wegens goede hulp

Icon User
5

Uitstekend

28-04-2017

Heel snel en efficiënt geholpen

Icon User
5

Uitstekend

28-04-2017

Snelle vriendelijke service

Icon User
4

Goed

28-04-2017

goed geholpen maar lang gewacht op hulp

Icon User
5

Uitstekend

28-04-2017

Ik heb u nog maar een keer nodig gehad en dat is vlot en foutloos verlopen. Echt zoals het hoort

Icon User
4

Goed

28-04-2017

Goede service, soms langere wachttijd.

Icon User
5

Uitstekend

28-04-2017

2 maal rap gedepanneerd

Icon User
4

Goed

28-04-2017

correcte info, behoorlijke service

Icon User
5

Uitstekend

28-04-2017

snelle en vriendelijk service

Icon User
4

Goed

28-04-2017

correct en snelle service gehad

Icon User
4

Goed

28-04-2017

snelle service en goede communicatie, inclusief tips

Icon User
5

Uitstekend

28-04-2017

om de correcte service

Icon User
5

Uitstekend

28-04-2017

correcte dienstverlening

Icon User
4

Goed

28-04-2017

gewoon goede dienstverlening

Icon User
4

Goed

28-04-2017

snelle en goede service

Icon User
3

Gemiddeld

28-04-2017

Prima service, maar duur in vergelijking met evenwaardige verzekering.

Antwoord van VAB

02-05-2017

Bedankt voor je beoordeling en feedback. VAB wil haar klanten zonder zorgen de baan opsturen of op reis laten vertrekken en biedt producten aan waarmee je met een gerust hart kan vertrekken. We zijn een bijstandsverlener met sterke waarborgen en proberen hiervoor marktconforme prijzen te hanteren zonder in te boeten op de kwalitatieve dienstverlening.

Icon User
5

Uitstekend

28-04-2017

Alles,perfect

Icon User
5

Uitstekend

28-04-2017

Met fietspech - reeds tweemaal - werd ik steeds vlug en correct geholpen.

Icon User
4

Goed

28-04-2017

ik ben tevreden over VAB

Icon User
5

Uitstekend

28-04-2017

Wij zijn correct en vriendelijk geholpen

Icon User
3

Gemiddeld

28-04-2017

Gegeven naar aanleiding van onlangs aangevraagde interventie na een panne met mijn voertuig

Antwoord van VAB

02-05-2017

Bedankt voor je reactie. Wens je hier graag dieper op in te gaan, dan mag je altijd onze klantenservice contacteren. Zo kunnen we samen met jou bekijken hoe we deze beleving kunnen verbeteren.

Icon User
5

Uitstekend

28-04-2017

altijd goeide service

Icon User
4

Goed

28-04-2017

Goed gediend geweest, niet te lang moeten wachten

Icon User
5

Uitstekend

28-04-2017

Snel , goed en beleefd geholpen

Icon User
2

Matig

28-04-2017

Ik heb heel lang moeten wachten

Antwoord van VAB

02-05-2017

Bedankt om je ervaring met VAB te delen. Wij stellen je mening erg op prijs. Over je opmerking: wij streven ernaar iedereen zo snel mogelijk weer op weg te helpen. De wachttijd onder controle houden is een oefening waar we dagdagelijks mee bezig zijn, zeker omdat deze sterk afhankelijk is van meerdere factoren (drukte, weersomstandigheden, …). Daarom vind ik het enorm spijtig dat we in jouw situatie hier niet in zijn geslaagd. Mijn verontschuldigingen hiervoor. Je mag er zeker van zijn dat dit iets is waar we continue aan werken. Ik hoop dat we je vertrouwen hierin bij een volgende interventie kunnen herstellen.

Icon User
5

Uitstekend

28-04-2017

ik ben tevreden

Icon User
3

Gemiddeld

28-04-2017

ik heb meer dan 2 uur moeten wachten op de pechdienst en vind dit te lang

Antwoord van VAB

02-05-2017

Hartelijk dank voor het schrijven van je review. Wij doen steeds ons uiterste best om de wachttijd zo beperkt mogelijk te houden. Ik vind het erg jammer dat we daar bij jou niet in geslaagd zijn. Mijn verontschuldigingen hiervoor. Je gaf aan dat we je hierover mogen terugbellen. Ik zorg ervoor dat de juiste afdeling je hierover contacteert.

Icon User
5

Uitstekend

28-04-2017

omdat ik dat een correcte score vind!

Icon User
3

Gemiddeld

28-04-2017

Ik was tot voor kort zeer tevreden over de service. Laatste keer iets minder door de opdringerige manier tot het aankopen van een nieuwe batterij. (batterij was niet stuk, dus moest niet vervangen worden. Maar werd toch aangeraden van deze te vervangen. Omdat ik mogelijks geen tweede keer meer zou kunnen starten.) Op goed geloof toch maar laten vervangen, maar uiteindelijk veel meer betaald dan in garage.

Antwoord van VAB

02-05-2017

Bedankt voor je feedback. Het plaatsen van een batterij is een vrijblijvende dienstverlening die we aanbieden. Je bent absoluut niet verplicht om hierop in te gaan. Ik vind het dan ook jammer dat we hierin te opdringerig zijn geweest, waarvoor mijn verontschuldigingen. Je mag er zeker van zijn dat we dit als voorbeeld meenemen in de opleiding van onze wegenwachters. Extra over de batterij via VAB: De prijs van de batterij is vergelijkbaar met wat je in een merkgarage zou betalen. De installatie van de batterij zit in de prijs van het lidgeld en we rekenen dus geen extra uurloon aan. Naast de aankoopprijs hebben we eveneens kosten om de batterijen te verdelen over al onze wegenwachters, voorraadkosten (door meer verdeelpunten hebben we een veel hogere voorraad) en gratis vervanging tijdens de garantie bij je thuis. Wij bieden je een garantie van 2 jaar bij aankoop van een nieuwe batterij.

Icon User
5

Uitstekend

28-04-2017

de keren dat ik gebruik heb gemaakt van de diensten, waren snel en goed afgehandeld

Icon User
4

Goed

28-04-2017

Tevreden

Icon User
5

Uitstekend

28-04-2017

spoedige tussenkomst bij pech

Icon User
5

Uitstekend

28-04-2017

vriendelijke en snelle bediening

Icon User
5

Uitstekend

28-04-2017

Goede en snelle service tijdens en na de depannage op de autosnelweg tijdens het spitsuur 's morgens.

Icon User
4

Goed

28-04-2017

eigenlijk wou ik een 5 geven , maar nadat ik een vraag stelde via mail duurde het bijna 14 dagen voor ik antwoord kreeg, intussen was ik wel al terug van vakantie