Klantenbeoordelingen

4.45

8,9/10

Goed
1437 beoordelingen

 
 
 
Icon User
4

Goed

21-09-2019

wegens de ervaring

Icon User
5

Uitstekend

20-09-2019

Ik werd altijd binnen de afgesproken tijd geholpen

Icon User
4

Goed

18-09-2019

Goede communicatie en goede service.

Antwoord van VAB

19-09-2019

Beste Robert, bedankt voor je positieve reactie. We vinden goede communicatie dan ook hét recept voor een goede service.

Icon User
5

Uitstekend

17-09-2019

Icon User
5

Uitstekend

17-09-2019

ZEER GOED GEHOLPEN

Icon User
4.5

Goed

17-09-2019

Dit was de 2de maal dat ik hulp nodig had met mijn huidige wagen. Steeds zeer vlug en correct geholpen worden.

Antwoord van VAB

19-09-2019

Beste Rose-Marie, je bericht doet ons enorm plezier. Door snel en efficiënt autopech te verhelpen, willen we ervoor zorgen dat onze klanten weer onmiddellijk op weg kunnen naar hun bestemming.

Icon User
4

Goed

16-09-2019

beperkte ervaring van dienstverlening, maar dan zeer tevreden

Icon User
5

Uitstekend

16-09-2019

Heel tevreden

Icon User
5

Uitstekend

16-09-2019

Een tevreden, geholpen klant

Icon User
4

Goed

16-09-2019

Tevreden

Icon User
5

Uitstekend

15-09-2019

Vlotte bediening en snelle oplossing van het probleem

Icon User
5

Uitstekend

15-09-2019

Slechts 1x hulp nodig gehad, maar de service was wel snel en ok.

Icon User
5

Uitstekend

14-09-2019

Vlotte en professionele hulpverlening zowel aan de telefoon als op het terrein.

Antwoord van VAB

19-09-2019

Beste Samijn, we zetten volop in op opleiding en begeleiding. Alleen zo kunnen we onze klanten een vlotte en professionele hulpverlening garanderen op elk moment in onze service. Bedankt voor je fijne reactie.

Icon User
4

Goed

13-09-2019

Ik ben best tevreden met de afhandeling van mijn probleem maar heb toch kunnen opvangen dat één en ander niet altijd naar wens verloopt. Zo wist de dispatch blijkbaar niet waar er nog vervangwagens waren.

Icon User
5

Uitstekend

13-09-2019

een 10 is beter Denis

Icon User
4

Goed

13-09-2019

ben tevreden

Icon User
5

Uitstekend

13-09-2019

omdat de hulp die ik ooit heb ingeroepen altijd vlekkeloos is ingevuld geweest

Icon User
5

Uitstekend

13-09-2019

ik ben tevreden

Icon User
5

Uitstekend

13-09-2019

goede service

Icon User
5

Uitstekend

13-09-2019

bij mijn pechverhelping was alles tot in de puntjes perfect

Icon User
5

Uitstekend

13-09-2019

steeds tevreden over hulp

Icon User
5

Uitstekend

13-09-2019

Tot nu toe heb ik nog nooit problemen gehad.

Icon User
5

Uitstekend

13-09-2019

Steeds correct alle problemen opgelost

Icon User
5

Uitstekend

13-09-2019

Goede service en volledig aanbod

Icon User
5

Uitstekend

13-09-2019

Perfecte service en altijd vriendelijk personeel

Icon User
5

Uitstekend

13-09-2019

snel, vriendelijk en kennis van zaken.

Icon User
5

Uitstekend

13-09-2019

verschillende moeilijke of vervelende taken opgelost

Icon User
4

Goed

13-09-2019

GEWOONLIJK ZIJN DE INTERVENTIES KORREKT

Icon User
5

Uitstekend

13-09-2019

Dienstverlening bij panne

Icon User
5

Uitstekend

13-09-2019

doodgewoon PERFECT!

Icon User
5

Uitstekend

13-09-2019

perfecte dienstverlening

Icon User
5

Uitstekend

13-09-2019

Een snelle en goede service

Icon User
4

Goed

13-09-2019

ik maak weinig gebruik van VAB. Alleen de pechdienst, hoogst uitzonderlijk en die is fantastisch

Icon User
5

Uitstekend

13-09-2019

Zeer goede service, vriendelijk onthaal en wachttijden zijn beperkt

Icon User
4

Goed

13-09-2019

Snel en adequaat

Icon User
5

Uitstekend

13-09-2019

- interessant VAB magazine met veel informatie over diverse onderwerpen - bij pech steeds bekwame vriendelijke en correcte en stipte hulpverlening

Icon User
5

Uitstekend

13-09-2019

Geen klachten

Icon User
4

Goed

13-09-2019

Tevreden met de geboden bijstand

Icon User
5

Uitstekend

13-09-2019

steeds hulpvaardig personeel en snelle hulp bij pech

Icon User
5

Uitstekend

13-09-2019

Prima en snelle service

Icon User
4

Goed

13-09-2019

We worden telkens vriendelijk onthaald aan de telefoon, en ter plaatse worden de werken goed uitgevoerd door (meestal) vriendelijke helpers.

Icon User
5

Uitstekend

13-09-2019

uitstekend

Icon User
4

Goed

13-09-2019

Pechverhelping recente ervaring

Icon User
5

Uitstekend

13-09-2019

supervriendelijk geholpen

Icon User
5

Uitstekend

13-09-2019

Goede service, vriendelijk personeel .

Icon User
5

Uitstekend

13-09-2019

Snelle afhandeling in geval van problemen

Icon User
5

Uitstekend

31-08-2019

Fantastische rijlessen gehad met Jochen Maes!

Icon User
5

Uitstekend

26-08-2019

Op 16/8 hadden we panne met onze wagen en daardoor gestrand op parking Esso in Drongen. Via Audi Assistance werd VAB ingeschakeld. Na 15minuten was er al een monteur ter plaatse die ons met grote vakbekwaamheid heeft gedepanneerd waardoor we onze rit verder konden zetten. Een echte topper wat mij betreft: gedreven, vriendelijk en bijzonder professioneel!

Antwoord van VAB

27-08-2019

Bedankt voor uw positieve reactie! Onze wegenwachters doen steeds hun uiterste best om de interventie zo aangenaam mogelijk te laten verlopen. Het is fijn te horen dat ze daarin geslaagd zijn.

Icon User
5

Uitstekend

22-08-2019

Wij hadden pech op de terugrit van Spanje naar huis. En dit tijdens de zomervakantie en met 2 kleine kindjes. Als we alles bij elkaar rekenen hadden we 2 uur na de diagnose van de auto al een huurwagen staan. Alles is tot in de puntjes geregeld: taxi, huurwagen, repatriëring van onze auto, vervangwagen,... Een week later stond onze eigen auto terug aan onze thuisgarage. We zijn ontzettend tevreden over VAB! Een dikke pluim voor hun, in het bijzonder voor onze dossierbeheerder Caroline.

Antwoord van VAB

26-08-2019

Beste Sofie, Fijn om te horen dat onze bijstand vlot verlopen is. Een snelle en professionele dienstverlening daar gaan we voor!

Icon User
1

Slecht

21-08-2019

oplichting eerste klasse

Antwoord van VAB

23-08-2019

We verontschuldigen ons nogmaals voor de fout die gebeurde. De informatie die je ontving was niet volledig. We hebben onze procedures nogmaals aangescherpt zodat dergelijke fouten in de toekomst niet opnieuw gebeuren. Vriendelijke groeten, VAB-team.

Icon User
0.5

Slecht

17-08-2019

Om 15 uur gebeld voor pech met de wagen in Duitsland. Met 2 kinderen aan boord. Om 20 uur nog steeds geen vervangwagen bekomen of enige telefoon morgen ontvangen. Zelf meermaals teruggebeld... Ze waren er mee bezig... Schandalig!

Antwoord van VAB

21-08-2019

Beste Yves, dat strookt inderdaad niet met de service die we aan onze klanten willen geven. In het buitenland doen we beroep op huurwagens als vervangwagen. Het spijt ons dat de wachttijd opliep tijdens de zoektocht naar een geschikte huurwagen voor je. We hadden je inderdaad proactief op de hoogte moeten houden.

Icon User
5

Uitstekend

13-08-2019

Snelle en professionele hulp.

Icon User
5

Uitstekend

06-08-2019

Beste, na een zwaar verkeersongeval werden wij door uw wegenwachter zeer vriendelijk en vakkundig geholpen. De man had het autowrak snel getakeld, verzamelde alle losse stukken en zorgde er zelfs voor dat het wegdek weer helemaal vrij van glas was. Hij nam opnieuw contact op met de politie omdat die heel lang op zich liet wachten. We werden begeleid naar de garage van onze keuze, konden daar omwille van het late uur niet meer terecht. Uw wegenwachter nam onze wagen mee naar het VAB-depot en leverde hem de volgende dag netjes af in de garage. Hier is alleen maar lof aan de orde, dank u !

Antwoord van VAB

08-08-2019

Bedankt Peter voor deze mooie woorden. Dat is nu net waar we naar streven! Hopelijk valt de schade na het ongeval mee en waren er geen gewonden.

Icon User
5

Uitstekend

04-08-2019

Pechverhelping in Nederland, Goed geregeld, vriendelijke chauffeur.Naderhand nog telefoon of we goed thuis aangekomen waren.

Icon User
5

Uitstekend

31-07-2019

Fantastische dienstverlening!

Icon User
5

Uitstekend

27-07-2019

efficiënt, duidelijke, vriendelijke hulp

Icon User
5

Uitstekend

26-07-2019

Bij pech werden we steeds snel en efficiënt geholpen.

Icon User
5

Uitstekend

25-07-2019

omdat ik vind dat het verdiend is. Wanneer ik de hulp van het team nodig had is die me correct gegeven binnen de kortst mogelijke tijd. Super

Icon User
1

Slecht

24-07-2019

bij pech lang gewacht en niet echt geholpen (weekend?)

Antwoord van VAB

25-07-2019

We vinden het jammer dat je geen goede ervaring had. Als je dit verder wil bespreken, mag je ons altijd contacteren. Alvast bedankt voor je feedback.

Icon User
5

Uitstekend

24-07-2019

Depannage in Spanje perfect verlopen

Icon User
5

Uitstekend

24-07-2019

Beste ik mail aangaande dossier .... Wij hadden gisteren( op weg naar tomorrowland) pech met een platte band links vooraan. Via Belfius Leasing kreeg ik assistentie van jullie collega. Ik zou graag een pluim willen geven voor jullie dienstverlening en de ongelooflijk vriendelijke assistentie. Als het goed is mag het ook gezegd worden...we hebben dankzij jullie genoten van een geweldige dag!! Groeten Dirk & Sylvie

Icon User
5

Uitstekend

23-07-2019

Correcte opvolging

Icon User
5

Uitstekend

23-07-2019

Goede service

Icon User
5

Uitstekend

23-07-2019

Zeer hulpvaardig

Icon User
5

Uitstekend

23-07-2019

Was altijd in contact gedurende de panne

Icon User
5

Uitstekend

22-07-2019

Professionele hulp bij autopech in het buitenland

Icon User
5

Uitstekend

22-07-2019

Snel ter plaatse geholpen .

Icon User
5

Uitstekend

22-07-2019

Alles liep perfect toen we pech haden met mijn. Auto

Icon User
5

Uitstekend

22-07-2019

Altijd correct geholpen

Icon User
5

Uitstekend

22-07-2019

10 jaar geleden een ongeval met onze mobilhome, onherstelbaar ter plaatse, perfecte service en repatriëring. Een maand geleden een storing in het motormanagement van onze mobilhome, VAB zocht een depannagedienst die de EOBD kon uitlezen en ook alles liet vallen om het euvel te verhelpen. Een slecht contact in de stekker van de turbodruk was de oorzaak. Bedankt VAB voor deze super service!

Icon User
5

Uitstekend

22-07-2019

. t Toen we bijna op onze vakantiebestemming waren en een lekke band hadden werden we door jullie dienst vlot en snel geholpen om een depaneur te krijgen ter plaatse. We waren in het buitenland.

Icon User
5

Uitstekend

22-07-2019

Altijd goed en vriendelijk verder geholpen toen ik in panne stond

Icon User
5

Uitstekend

22-07-2019

Vlot verloop, betrouwbaar, bereikbaar

Icon User
5

Uitstekend

22-07-2019

vlug en correct verder geholpen

Icon User
5

Uitstekend

22-07-2019

Altijd 100 percent service

Icon User
5

Uitstekend

22-07-2019

is perfect

Icon User
5

Uitstekend

22-07-2019

Omdat ik bij panne altijd positieve ervaringen had

Icon User
4

Goed

22-07-2019

Gewoon goed

Icon User
5

Uitstekend

22-07-2019

Direct geholpen

Icon User
5

Uitstekend

22-07-2019

Ik werd steeds goed geholpen via vab

Icon User
5

Uitstekend

22-07-2019

Goede service

Icon User
5

Uitstekend

22-07-2019

Alles snel en super geregeld

Icon User
4

Goed

22-07-2019

Gewoon omdat we tevreden zijn.

Icon User
5

Uitstekend

22-07-2019

Goed geholpen en snel int buitenland

Icon User
4

Goed

22-07-2019

Ben goed geholpen geweest dit jaar maar enkele jaren geleden was het grondig fout gelopen met de verzekering ,pechverhelping , tijdens de wintervakantie.

Icon User
5

Uitstekend

22-07-2019

zeer goede tussenkomst bij reisprobleem.

Icon User
5

Uitstekend

22-07-2019

Vlotte dienstverlening,afhandelen en opvolging interventie door pechverhelping top.

Icon User
5

Uitstekend

22-07-2019

Wij zijn zeer vriendelijk en goed en snel geholpen , zelfs in Spanje Probleem , we konden de laatste kilometers op de peage in Spanje maar 70 meer halen ? Gelukkig was een reset in een Suzuki garage voldoende

Icon User
4

Goed

22-07-2019

Omdat jullie altijd mij goed uit de nood hebben geholpen.

Icon User
4

Goed

22-07-2019

goed ervaring bij de panne van de wagen op Corsica

Icon User
5

Uitstekend

20-07-2019

Ik heb rijles gevolgd bij VAB Borgerhout bij Lambert. Hij is een rij-instructuur eerste klas! Aangename lessen in ontspannen sfeer, steeds goed geluimd, stipt en correct, en hij had aandacht voor de specifieke zaken die ik moeilijk vond. Ik zou hem iedereen aanraden en ik ben hem heel dankbaar :-)

Icon User
5

Uitstekend

10-07-2019

Ik heb 20u rijles gevolgd bij VAB Aalst. Ik had nog geen ervaring achter het stuur maar door de zeer goede begeleiding had ik het rijden snel onder de knie. Tijdens deze lessen heb ik geleerd hoe je je vlot en veilig in het verkeer moet gedragen. Na 9 maand oefenen heb ik een extra les gevolgd waar ik perfect werd voorbereid op mijn praktijk examen. Hierdoor was ik dan ook van de eerste keer geslaagd. Ik raad rijlessen bij VAB zeker en vast aan! Je krijgt waar voor je geld en alles verloopt op een zeer professionele manier!

Icon User
2

Matig

10-07-2019

Tot heden heb ik nooit te klagen gehad over de servies door VAB geleverd. Nu zit ik wel met een bedrogen gevoel, daar ik mijn bijkomend voertuig heb verkocht en de plaat is ingediend ,dacht ik dat ik mijn net opnieuw betaalde aansluiting kon recupereren . Niet dus ik heb dus bijstand voor een onbestaand nummerbord

Antwoord van VAB

12-07-2019

Dag Marc, een bedrogen gevoel willen we je absoluut niet geven. VAB-Pechbijstand is een lidmaatschap voor een volledig jaar en is inderdaad niet terugbetaalbaar. Wel kan je de resterende periode overzetten op een andere nummerplaat of zelfs een andere persoon zodat je bijdrage niet verloren gaat.

Icon User
0.5

Slecht

07-07-2019

Helaas een dame aan de telefoon die geen fatsoenlijk woord Nederlands begreep. Het invoeren van de naam of het kenteken lukte niet. Ze had aangegeven dat de melding was aangemaakt (5814617) 19 min aan de lijn gezeten en dat er iemand zou komen. Maar na een uur niemand nogmaals gebeld en toen was ze zeer onvriendelijk van het is druk en ze komen echt wel. Na nogmaals een half uur te wachten weer gebeld toen was er een andere dame aan de lijn en die zei we gaan zorgen dat ze zsm komen en binnen 15 min stond er iemand naast de auto. De monteur gaf aan de de melding ook pas net was aangemaakt voor hun ongeveer 15 min voor aankomst. Toen was het ook zo verholpen en weer onderweg

Antwoord van VAB

12-07-2019

Bedankt voor jouw feedback. Je dossier werd meteen toegewezen aan een depanneur met een aanrijtijd van 45 minuten, wat niet abnormaal is bij panne in het buitenland. Je ervaring aan de telefoon, samen met de wachttijd, zorgde voor frustratie. Onze verontschuldigingen hiervoor. We bespreken het met de betrokken personen om dit te vermijden in de toekomst.

Icon User
5

Uitstekend

07-07-2019

Mijn band was plat gegaan omdat er een nagel in zat en had gebeld naar Vab en die mensen hebben mij zeer goed geholpen en een half uur later was het probleem opgelost.. zeer goede service, en zeer vriendelijk

Icon User
4

Goed

27-06-2019

Mja... de interventies , daar heb ik nog nooit over hoeven klagen. Maar de wachttijd is soms iets anders, en ook : de wachttijd vooraleer ze je "vinden" in hun bestand, als je voor één keer die lidkaart niet bij hebt. Aan de andere kant, ik ben ook al wel eens binnen het half uur geholpen. Je moet soms geluk hebben zeker ?

Antwoord van VAB

12-07-2019

Beste Peter, fijn dat je tevreden bent van onze technische pechverhelping. Ook aan de telefoon willen we je een optimale dienstverlening bieden. De bijstand is vindbaar op naam, én ook op adres en lidnummer. Onze excuses dat het bij jou niet altijd vlot verliep.

Icon User
5

Uitstekend

25-06-2019

Gewoonweg zalig en dat voor een prikje. Al 2x pech gehad en telkens snel en correct geholpen. Héél vriendelijke monteurs. Ik raad iedereen aan zulke verzekering te nemen !! Snel, stipt en héél betaalbaar ****** sterren waard ! sTeven Bogaerts, Schoten.

Icon User
5

Uitstekend

19-06-2019

alleen maar postieve feedback contact, vervangwagen, depannage onze wagen naar Dendermonde alles was perfect

Icon User
5

Uitstekend

18-06-2019

Door een slordigheid is mijn wagen achteruit gebold vanuit de oprit en aan de andere kant van de weg in de gracht terecht gekomen. Heb onmiddellijk de VAB opgebeld, binnen het kwartier stond een speciale wagen voor de deur en een kwartier later stond de wagen terug op de oprit. Ik heb bewondering voor het prachtige materiaal waardoor dit werk in de kortste tijd was afgehandeld. Maar ook voor de vriendelijkheid en de deskundigheid van de betrokken technicus had ik bewondering. Na het takelen heeft de technicus het onderstel van de wagen (volvo) nog gecontroleerd op eventuele schade en heeft hij ook nog een korte proefrit gemaakt. Betere service is niet denkbaar. Frans Dubois

Antwoord van VAB

16-07-2019

Beste Frans, jouw positieve feedback doet ons veel plezier. Onze klanten snel verder helpen op een professionele en vriendelijke manier, daar staan we voor. We hechten veel belang aan de veiligheid van onze klanten en in het verkeer, daarom doen we altijd de nodige controles om zeker te zijn dat het voertuig in orde is en de bestuurder weer veilig op de baan kan.

Icon User
0.5

Slecht

17-06-2019

Barslecht! Zaterdagmiddag 11.15 u. gebeld om panne te melden in de Noorderkempen. Hun tel.nr. met de 2's bestond niet meer. Wachttijd van 1 tot 1,5 u. werd ruimschoots overschreden: Mag het iéts meer zijn? 2 uur a.u.b.! Dan een kwartier depanneren en een kwartier registreren. Vreselijk lang bandje eer je eindelijk iemand aan de lijn had: "al onze medewerkers zijn bezet". Die bediende kon niet zeggen of er een technieker in de buurt was en hoelang het nog ging duren. Hij had totaal geen contact met depanneur van ander bedrijf(?) Hallo! In deze tijd van satellieten, trackers en moderne media! Een vervoerbedrijf weet perfect waar zijn wagens zijn en of ze bewegen! Na een uur en kwartier teruggebeld: nog geen fatsoenlijke hulp: afwachten! Dan kregen we een sms: nog 25-30 min. en we konden de depanneur volgen op smartphone. Die hadden we niet. Maar de klant kan dus wat het bureau niet kan! De depanneur, wel van VAB, en met het niet meer bestaande tel.nr. op de takelwagen, was niet gebeld maar wist wel dat ik 2 keer naar het bureau gebeld had! VAB hangt met leugens en bedrog aan mekaar! Je hoeft er niet voor te liegen. Dit was in het weekend en het binnenland. Het komt altijd slecht uit om panne te hebben maar het is wel hun job! Ze vonden het nog grappig. Dat bandje met: al onze medewerkers zijn bezet klopte: allebei op het bureau en allebei op de weg? Dat ze onderbemand zijn, is ons probleem niet en dat ze geen moderne apparatuur hebben ook niet. We betalen genoeg lidgeld om goeie service te krijgen! Hoelang zou je in 't buitenland moeten wachten op dezeflde 2 hulpverleners? Bij Touring hoor ik ook vreselijke verhalen. Het is dus kiezen tussen de pest of de cholera! Je kan niet opzeggen want je krijgt je jaargeld niet terug. Je kan hoogstens je abonnement niet vernieuwen. Met de depannage van je automerk zelf of via je verzekering heb ik (gelukkig) nog geen ervaring. Dit was hoe het niet moest. Verwittiging: als je ooit panne krijgt, vermijd dan het weekend of op de middag: lange lunchpauze en kettingbotsing gaan vóór en alle andere uitvluchten!

Antwoord van VAB

27-06-2019

We proberen altijd de wachttijd te beperken en onze klanten zo goed mogelijk te informeren over het verloop van de interventie. Het spijt ons dat we hier bij jou niet in geslaagd zijn. We geven je graag nog de telefoonnummers van onze Bijstandscentrale mee. Sta je in panne of heb je een ongeval in België dan kan je ons steeds bellen op het nummer 078 222 222. Ben je in het buitenland dan kan je ook terecht op het nummer 03 253 65 65. Als je jouw ervaring verder met ons wil bespreken, dan mag je ons hierover contacteren. Jouw feedback helpt ons om onze service in de toekomst te verbeteren.

Icon User
5

Uitstekend

13-06-2019

Vandaag naar dierenarts....met ons 2 honden...ons brunootjen is altijd verlamd geweesten en is nu ziek...mijn behulpzaam om mij te ondersteunen zet ons 2 honden na consultatie terug in de wagen bij het draaien van de kussen de sleutel efkens uit zijn handen heeft gelegd....en de koffer dichtdeed wegens heftige regen....meneer o18 heeft ons uitzonderlijk goed geholpen..MERCIE..OPRECHTE dank....dirk en tine

Icon User
5

Uitstekend

09-06-2019

Ik heb mijn 20 uur gedaan in VAB Vilvoorde en ik heb heel veel bij geleerd en de leerkrachten zijn zeer goed!

Icon User
1

Slecht

06-06-2019

Ik ben al ruime tijd bezig met een aanvullende reisverzekering voor Europa te zoeken via VAB. Maandag kreeg ik telefonisch een prijs van 57€ via hun klantendienst. Ik moest enkel even op hun mail antwoorden en ze zouden het in orde brengen. Ik heb dus meteen gemaild. Woensdag heb ik een herinneringsmailtje gestuurd voor feedback zonder reactie. Donderdag bel ik dan uiteindelijk (omdat ik zaterdag op vakantie vertrek) en zeggen ze me doodleuk dat ik enkel een volledige reisbijstandsverzekering kan nemen van 129€. En ze raden me eerder aan om naar KBC insurance te bellen omdat ze wel een aanvullende verzekering kunnen geven!! Dus qua klantenservice en geloofwaardigheid scoren ze zeer slecht. Ze plaatsen me zo met mijn rug tegen de muur om toch nog snel ergens een dure verzekering te nemen terwijl ik al weken met hen aan het mailen ben...

Antwoord van VAB

12-07-2019

Beste Jente, dit is geen voorbeeld van onze kwalitatieve dienstverlening. Omdat je snel vertrekt lijkt me verdere communicatie via mail niet aangewezen. Kan je ons telefonisch contacteren zodat we dit voor je kunnen uitzoeken en rechtzetten voordat je op vakantie vertrekt?

Icon User
0.5

Slecht

04-06-2019

Gisteravond, onderweg zijnde naar huis, (3 juni 2019), autopech en om 22:40 gebeld voor pechhulp. (Gent, nieuwe wandeling) Om 1:30 (!!!!!!!) dus uiteindelijk midden in de nacht, kwam VAB helpen. Bijna 3 uur gewacht in de auto. Aan de telefoon zei men aanvankelijk dat ik max 90 min zou moeten wachten...tijdens het wachten en na meerdere keren bellen zei de telefonist dat ik altijd een klacht mag indienen.... erg ontgoochelende service!!!!!

Antwoord van VAB

13-06-2019

Onze verontschuldigingen voor de opgelopen wachttijd. Het is niet fijn om 's nachts zo lang te moeten wachten. We hadden je op zijn minst moeten informeren over de bijkomende vertraging. Je doorverwijzen om klacht neer te leggen past ook niet binnen de service die we willen vooropstellen. Als je deze ervaring verder wenst toe te lichten, mag je ons altijd contacteren.

Icon User
5

Uitstekend

03-06-2019

Ik ben pas lid van de VAB en ik moet zeggen uitstekende service dit als gevolg van een pech die ik voorhad . Hartelijk bedankt wegenwachter die mij geholpen heeft 👌

Icon User
5

Uitstekend

03-06-2019

Na een kleine val met ernstige gevolgen in Italië, hadden we contact met onze bijstandsverzekering. Zij hebben het mogelijk gemaakt om op een snelle en efficiënte manier gerepatrieerd te worden. Alles verliep vlot, rustig en met de nodige ondersteuning. Ik werd in contact gebracht met dr Beaucourt zelf, wat een meerwaarde was in de snelheid van kunnen handelen. Ik ben ervan overtuigd dat de repatriëring hierdoor in een stroomversnelling is gekomen; als we op de Italiaanse artsen hadden moeten wachten, was ik denk ik nu nog niet in België geweest, en ik kan U verzekeren dat de hulpverlening in het UZ van Sienna ondermaats was, want je was maar toerist nr zo veel!!!

Icon User
1.5

Slecht

29-05-2019

29/5/2019 Om 19u04 gebeld met autopech langs de autobaan 150km van de grens. Om 20u50 een bericht gekregen dag ze er over 45 min gaan zijn. Not amused als klant van de vab. Zou Touring sneller zijn??

Antwoord van VAB

03-06-2019

Wij zetten ons elke dag opnieuw in om onze klanten zo snel mogelijk verder te helpen maar soms loopt de wachttijd op door onvoorziene omstandigheden. Het spijt ons dat je lang op onze bijstand moest wachten. Neem gerust contact met ons op als je dit verder wil bespreken. Alvast bedankt voor je feedback.

Icon User
5

Uitstekend

28-05-2019

Interventie op 26/05/2019 wegens lekke band. Wegenwachter na 15 min reeds ter plaatse, band onmiddellijk ter plaatse hersteld. Super Service van een zeer vriendelijke wegenwachter !!

Antwoord van VAB

29-05-2019

Beste Luc, fijn dat je tevreden bent over onze bijstand. Een snelle en professionele service daar gaan we voor!

Icon User
5

Uitstekend

25-05-2019

Op 25 mei 2019 schakelproblemen met Kia Picanto, Kia bijstand gebeld, VAB depaneur kwam terplaatse (Depaneur Jef ) en heeft mij op een vriendelijke en professionele manier geholpen. Wagen was terplaatse niet te herstellen, dus vervangwagen was het gevolg. Jef heeft defekte Picanto naar garage gebracht, mij vervolgens naar de vervangwagen gebracht. Ik wil Jef hiervoor hartelijk banken voor zijn vriendelijke en vakkundige hulp.

Icon User
4.5

Goed

15-05-2019

Voor mij is de VAB de beste!!! Ik had ze gebeld, de treinen reden niet, ik was te laat, had de technieker gemist, die is teruggekomen, en stond me op te wachten. Zijn naam was Geert, hij was fris en netjes, met een glimlach en heeft me geholpen. Ik heb twee jaren geleden ook VAB gebeld en had dezelfde ervaring in putje winter in midden van stad Brussel, met alweer een sympathieke technieker Yves. Indien ik een rating kon geven krijgt de VAB vijf sterren van mij. Christine D.N.

Icon User
5

Uitstekend

15-05-2019

Heb eens pech gehad en alles is toen naar wens verlopen. Motorhome werd na pech teruggebracht van Luxemburg naar de door mij gekozen garagist in België. Alles is perfect verlopen.

Icon User
2

Matig

12-05-2019

Tot nu toe nog maar één maar nodig gehad, en is slecht afgelopen met meer schade tot gevolg.

Antwoord van VAB

15-05-2019

Beste Annette, ook via deze weg vinden we het jammer dat jouw eerste ervaring met onze dienstverlening niet fijn was. Ondertussen hebben we je vergoed voor de schade die werd veroorzaakt. Omdat je ons hier opnieuw op wijst, zullen we je vandaag contacteren om na te gaan wat we nog voor je kunnen doen. Weet dat we er alles aan doen om onze klanten een goede service te geven.

Icon User
3

Gemiddeld

10-05-2019

Laatste ervaring was minder positief door een gebrek aan informatie.

Antwoord van VAB

15-05-2019

We doen ons best om onze klanten zo goed mogelijk op de hoogte te houden. Het spijt ons dat jij een andere ervaring had. Contacteer ons gerust als je dit verder met ons wil bespreken.

Icon User
3

Gemiddeld

10-05-2019

Hulp, was goed, maar kwam er pas na een uur.

Antwoord van VAB

15-05-2019

Fijn om te horen dat de pechverhelping goed verlopen is. We vinden het ook jammer voor je dat je lang moest wachten. Zeker als het om een fiets gaat, proberen we de wachttijd te beperken. Sorry dat we er bij jou niet in slaagden.

Icon User
5

Uitstekend

14-05-2019

ben elke keer vriendelijk en prof. geholpen

Antwoord van VAB

16-05-2019

Victor, klanten zoals jij helpen is waar we voor staan en dat willen we ook in de toekomst verderzetten. Bedankt voor jouw leuke reactie.

Icon User
4

Goed

13-05-2019

Tevreden over geleverde service.

Icon User
5

Uitstekend

13-05-2019

Een goede fietspechverhelping

Icon User
5

Uitstekend

10-05-2019

Omdat ik al drie of meer keren uitstekend geholpen werd (het gaat hier om een fietsverzekering)

Icon User
4

Goed

10-05-2019

Omdat ik tevreden ben, met de interventies die er geweest zijn in het verleden.

Icon User
5

Uitstekend

10-05-2019

gewoon omdat elke schakel de beste mensen zijn,beleeft,duidelijk, vakkennis,afhandeling

Icon User
5

Uitstekend

10-05-2019

Omdat ik tevreden ben over de interventies bij mijn tegenslagen.

Icon User
5

Uitstekend

10-05-2019

Omdat ok

Icon User
5

Uitstekend

10-05-2019

steeds geholpen zelfs in het weekend en in het buitenland één telefoontjes alle dekbare hulp is onderweg

Icon User
5

Uitstekend

10-05-2019

Altijd stipt en goed

Icon User
5

Uitstekend

10-05-2019

Omdat er echt niets aan te merken is, integendeel.

Icon User
5

Uitstekend

10-05-2019

Snel en vriendelijk en degelijk

Icon User
5

Uitstekend

10-05-2019

ben in februari op skiverlof in panne gevallen batterij stuk, binnen de twee uur geholpen en dat in Frankrijk. Mijn zoon de laatste dag van het verlof zijn 4 maand oude bmw in panne met repatriering tot gevolg dat was nog straffer.

Icon User
4

Goed

10-05-2019

Goede service

Icon User
4

Goed

10-05-2019

perfectie bestaat niet

Icon User
4

Goed

10-05-2019

Ik heb onlangs gebruik moeten maken van de pechverhelping in het buitenland, dat liep perfect, score 5 Ik heb onlangs contact opgenomen met de klantendienst ivm wijziging verzekerd voertuig, het antwoord kwam erg laat, waardoor ik ondertussen alweer zelf contact opnam telefonisch, score 3, gemiddeld dus 4

Icon User
5

Uitstekend

10-05-2019

De service is perfect

Icon User
5

Uitstekend

10-05-2019

Reeds goed geholpen en snelle bijstand

Icon User
5

Uitstekend

10-05-2019

Ik heb jullie nog maar 1 x nodig gehad voor mijn fiets en alles is zeer correct verlopen: snel, vriendelijk en efficiënt 👍

Icon User
4

Goed

10-05-2019

vriendelijke medewerkers geen 5 - omdat men nooit binnen het afgesproken tijdsbestek ter plekke is. Soms moet je 1,5 tot 2u wachten

Icon User
5

Uitstekend

10-05-2019

UITSTEKENDE SERVICE

Icon User
5

Uitstekend

10-05-2019

Correcte service kan niet beter, top !

Icon User
5

Uitstekend

10-05-2019

Ik heb al een 5 tal keer beroep op VAB moeten doen voor míjn elektrische fiets binnen het half uur was uw VAB medewerker ter plaatse. De link waarop je kan zien hoe lang het nog is is heel gemakkelijk en klopt precies

Icon User
5

Uitstekend

10-05-2019

snelheid, beleefdheid, adequaat geholpen

Icon User
5

Uitstekend

10-05-2019

Werd op een heel vriendelijke manier heel effectief geholpen en ook de wachttijd viel wel mee.

Icon User
5

Uitstekend

10-05-2019

snel geholpen op een professionele manier, zelfs voor de fietsbijstand.

Antwoord van VAB

16-05-2019

Bedankt voor je positieve reactie Ignace. Ook bij een probleem met je fiets willen we graag dat je snel en zorgeloos weer verder kan.

Icon User
4

Goed

10-05-2019

Ik ben tevreden over de service

Icon User
4

Goed

10-05-2019

Redelijk goed geholpen bij panne.

Icon User
5

Uitstekend

02-05-2019

Ik kan Ronny niet voldoende bedanken! Voordat ik die 20h volgde, had ik nog nooit eerder auto gereden. Het leek mij volledig onmogelijk, maar al vanaf mijn eerste 2 uren stelde hij mij gerust en hij moedigde mij altijd aan. Dit gaf mij meer zelfvertrouwen. Zijn geduld en vriendelijkheid maakten de lessen altijd aangenaam. Ik had mij geen betere instructeur gewenst! Dankjewel Ronny! Groetjes Therèse!

Antwoord van VAB

07-05-2019

Beste Therèse, fijn dat we je konden helpen bij het leren autorijden. Wij vinden een goede begeleiding de basis om een goede bestuurder te worden. Ik wens je nog veel succes en ook veel rijplezier.

Icon User
0.5

Slecht

02-05-2019

We hebben een verblijf van 2 maand bij onze zoon in New York achter de rug (3 feb-3 april) Een paar dagen na aankomst heeft mijn echtgenote een probleempje met een tand. We hebben een reisverzekering (enfin, op papier toch) bij VAB. Er werd ons aangeraden om een dossiertje met de tandartskosten bij terugkeer te starten. Het gaat hier over ocharme 145 dollar, maar dit lijkt een maand later blijkbaar een ingewikkeld dossier bij VAB, we horen niks meer. Of toch, gisteren, 6 weken voor de vervaldatum, de factuur voor verlenging in de bus.

Antwoord van VAB

07-05-2019

Beste Rene, onze verontschuldigingen voor de vertraging bij de verwerking van je terugbetalingsaangifte. Ik kan je ondertussen bevestigen dat dit deze week nog wordt afgehandeld. De hernieuwingsbrief versturen we standaard enkele weken voor vervaldatum zodat je tijdig je lidmaatschap kan verlengen.

Icon User
5

Uitstekend

18-04-2019

Uw wegenwachter A52 verdient alle lof zoals hij vriendelijk, dynamisch mijn man hielp wiens Skoda Fabia DIF 728 na maanden stilstand (door ziekenhuisopname) niet meer startte. Nieuwe batterij loste probleem op. Jullie rustige, betrouwbare A52 destresseerde ons (54851653) perfect. Laten jullie hem weten dat hij als technicus en als mens alle lof verdient? Dank.

Icon User
5

Uitstekend

18-04-2019

16 april 2019 stonden we 2 maal in panne met de elektrische bakfiets. 1ste maal s'middags terug op weg geholpen door een heel vriendelijke man! 2de maal s'avonds weerom heel vriendelijk geholpen, toen hebben we beslist de bakfiets toch maar op de wagen te zetten. En met en gezellige rit in de grote wagen zijn we bij de fiets maker afgezet. Een hele belevenis voor mijn zoontje! Enkel jammer van het lange wachten, zeker s'avonds. Nuja aan het drukke verkeer kunnen jullie ook niets doen, er rijden nu eenmaal nog te weinig mensen met de (bak)fiets :-)

Icon User
5

Uitstekend

04-04-2019

Geachte Heren, Betreft: interventie op vrijdag 29/03/2019 - La Roche Dossiernr. 5734157 - Lidnr. 81514241 Ik wens jullie te bedanken voor de correcte afhandeling van mijn oproep om tussenkomst bij mijn pech melding. De opgeroepen hulpverlener - nl de firma PIERARD SIABIS uit Hotton - heeft mij correct behandeld. De hulpverlener was een zeer vriendelijke man en zeer bekwaam. Nogmaals hartelijk bedankt. L. Lembregts - Bakestraat 101 - 3140 Keerbergen

Icon User
5

Uitstekend

23-03-2019

Vorig jaar heeft mijn vrouw een ski ongeval gehad in Oostenrijk, we hebben direct contact opgenomen bij jullie en alles was tot 1j na het ongeval tot in de puntjes geregeld! De eerste dagen na het ongeval hebben jullie zelfs tot 2x per dag contact opgenomen met ons of jullie nog iets extra konden doen voor ons en voor te vragen hoe het was met mijn vrouw. Bedankt voor al de goede hulp die jullie ons gegeven hebben.

Icon User
0.5

Slecht

23-03-2019

Wat een circus bij vab!! Jaren al betaal, jaren geleden eénmaal Spanje geweest, gewoon de dure versie blijven betalen.. lig nu in België de eerste keer in panne. Komen me niet helpen .. heel Europa kunnen ze me helpen, België niet.. ferm !! Saluut en de kost vab!! Komen maar is betalend ... dank u wel vab om Sl die jaren mooi mijn geld te ontvangen en mensen in België niet te helpen ..

Antwoord van VAB

16-04-2019

Jouw VAB-Reisbijstand Gezin beschermt je in het buitenland tegen panne of ongeval met jouw voertuig en bij medische problemen voor jou en al je gezinsleden. Wens je dit uit te breiden zodat je ook in België beschermd bent voor je wagen, neem dan gerust contact met ons op.

Icon User
1

Slecht

14-03-2019

Op basis van mijn laatste ervaring. Ik vroeg om mijn defecte en onherstelbare auto te takelen naar de garage waar ik een nieuwe had besteld, maar dit kon niet, tenzij mits betaling van €144. En dit terwijl mijn lidmaatschap nog maar 3 maanden verstreken was en ik dit niet on hold kon zetten voor de tijd dat ik autoloos ben.

Icon User
3

Gemiddeld

14-03-2019

Wachttijden nogal lang.

Antwoord van VAB

26-03-2019

We doen er alles aan om de wachttijd zo veel mogelijk te beperken. Soms duurt het jammer genoeg langer dan verwacht. Het spijt ons dat je zo lang moest wachten op onze pechverhelping.

Icon User
3

Gemiddeld

14-03-2019

Wel duur ! En sols lang wachten

Antwoord van VAB

26-03-2019

Tegenover de prijs die we vragen zetten we een kwalitatieve service neer waarbij we onze klanten het liefst meteen opnieuw mobiel kunnen maken. De wachttijden proberen we zo kort mogelijk te houden. Door de drukte of het slechte weer loopt onze wegenwachter wel eens vertraging op. Onze verontschuldigingen hiervoor.

Icon User
3

Gemiddeld

14-03-2019

Weinig contact gehad

Antwoord van VAB

26-03-2019

We doen ons best om onze klanten steeds op de hoogte te houden van de wachttijd en het verdere verloop van de interventie of het dossier. Sorry dat we er bij jou niet in slaagden. Neem gerust contact op met ons als je dit verder wil bespreken.

Icon User
5

Uitstekend

21-03-2019

Omdat ik direct geholpen werd toen ik erom vroeg.

Icon User
5

Uitstekend

20-03-2019

Onlangs pech verhelping was prima! Vab groepsaankoop gas en electriciteit verloopt elk jaar vlot!!!! Esso tankkaart 👍🏻 Korrektie informatie Vriendelijke klantendienst aan telefoon... ! En het 'Vlaamse'.......

Icon User
5

Uitstekend

19-03-2019

Geweldige klantenservice ! Correct en vlot ‘

Icon User
5

Uitstekend

19-03-2019

Ik heb gisterenmorgen een interventie van jullie nodig gehad omdat ik een platte band had met mijn e-bike op weg naar het werk. Ik heb dus de eerste keer gebruik gemaakt van jullie diensten en ik moet zeggen CHAPEAU!! De dame die ik aan de lijn had bij mij oproep was supervriendelijk en vooral meelevend. Ik dacht dat het een Ann was. Ik verkreeg een sms waarop ik kon volgen hoe lang het nog zou duren vooraleer er een pechverhelper zou zijn De pechverhelper was er gewoon binnen het half uur EN die man was supervriendelijk en kalm. Daarenboven werd mijn probleem opgelost en kon ik mijn tocht naar het werk verder zetten. Johny was zijn naam. Het mag , wat zeg ik moet, MOET gezegd worden dat ik me als klant heel goed en vooral op mijn gemak voel moest dit in de toekomst nog eens gebeuren, wat ik uiteraard hoop van niet. Ik zeg dit alleszins verder binnen mijn kennissenkring.

Icon User
4

Goed

17-03-2019

Voor de snelheid van het ter plaatse zijn in Belgie en de behulpzaamheid van de wegenwachter.

Icon User
5

Uitstekend

16-03-2019

Grote tevredenheid van de dienstverlening

Icon User
5

Uitstekend

16-03-2019

zeer snelle hulpverlening

Icon User
4

Goed

15-03-2019

2 maal geholpen bij autopanne

Icon User
5

Uitstekend

15-03-2019

Zeer tevreden

Icon User
5

Uitstekend

15-03-2019

Omdat ik bij een lekke band in Sint-Niklaas uiterst snel geholpen werd door een vriendelijke medewerker

Icon User
5

Uitstekend

15-03-2019

nog niet veel nodig gehad maar de keren dat we het wel nodig hadden was de hulp heel goed was niet om over te klagen dank u van harte

Icon User
4

Goed

15-03-2019

Probleem met accu. Zéér professioneel opgelost.

Icon User
5

Uitstekend

15-03-2019

Vriendelijjk, snelle reactie.

Icon User
4

Goed

14-03-2019

????

Icon User
5

Uitstekend

14-03-2019

super service

Icon User
5

Uitstekend

14-03-2019

heel goede service en vriendelijke mensen

Icon User
5

Uitstekend

14-03-2019

Problemen met auto op oudejaarsdag en heel vlug geholpen. Enkele dagen nadien weer vlot geholpen en zeer vriendelijk.

Icon User
5

Uitstekend

14-03-2019

Hulp bij autopech

Icon User
4

Goed

14-03-2019

omdat ik heel tevreden ben .

Icon User
5

Uitstekend

14-03-2019

heel tevreden

Icon User
5

Uitstekend

14-03-2019

De paar keer dat ik om assistentie en transport van mijn defecte wagen belde, werd ik binnen de kortste tijd geholpen.

Icon User
5

Uitstekend

14-03-2019

allesw vlot, vlug en vriendelijk

Icon User
5

Uitstekend

14-03-2019

Tevreden

Icon User
5

Uitstekend

14-03-2019

Was oke zonder franjes

Icon User
4

Goed

14-03-2019

Goede hulpverlening

Icon User
5

Uitstekend

14-03-2019

Snel en vriendelijk en technisch perfect

Icon User
5

Uitstekend

14-03-2019

Goed telefonisch contact, zonder lange wachttijden - Snelle service - Vriendelijk personeel.

Icon User
5

Uitstekend

14-03-2019

Snelle service!!!

Icon User
5

Uitstekend

14-03-2019

Snel geholpen

Icon User
5

Uitstekend

14-03-2019

Ik word altijd heel goed geholpen bij pech. Bijdrage is zijn geld waard. Ik voel me altijd veilig aks ik onderweg ben door mijn lidmaatschap.

Icon User
5

Uitstekend

14-03-2019

snelle en correcte hulp

Icon User
4

Goed

14-03-2019

pechverhelping wa

Icon User
4

Goed

14-03-2019

heel tevreden over de pechverhelping, minder over de klantendienst van de reis-en annulatieverzekering. Ik heb daar al 2 keer onjuiste info gekregen

Icon User
4

Goed

01-03-2019

Ik werd steeds goed geholpen in noodgeval

Icon User
2

Matig

18-02-2019

Wegenwachters kunnen zelfs geen lekke fietsband plakken. Ik heb al verschillende keren voor gehad dat ze niet erns een nieuwe band bij hebben, hoewel ik gezegd had dat ik ern platte band had. Eentje heb ik zelfs een fietsband aangeboden, en toch wou hij de band niet vervangen. Dit is geen nuttige service voir mij.

Antwoord van VAB

26-03-2019

Onze wegenwachters kunnen de meeste fietspannes ter plaatse herstellen met het gereedschap dat ze bij hebben. Soms kan het eens gebeuren dat ze het bepaalde wisselstuk niet in voorraad hebben. Het spijt ons als dit meermaals het geval was.

Icon User
4

Goed

25-02-2019

Op een namiddag gebeld: oranje lamp brandde met aangeven van 'bandenspanning': een man aan de lijn met het antwoord = geen pech, kan niet voor ons. De banden leken vol en men kon in de garage niet bijpompen. Een vriendin belde later voor mij, en legde het probleem uit aan een dame: geen dringende zaak, maar ik stuur 'deze avond' iemand. De avond begint blijkbaar vroeg, want geen uur later was de pechtverhelper aar: hij vond het wel een gevaar, heeft zeer lang gesleuteld en tenslotte 'reset' gedaan,enz... Probleem opgelost en dat alles in de kou en zeeeeeeeeeeeer vriendelijk. Dank jullie welvoor de service.

Antwoord van VAB

27-02-2019

Beste Rita, bedankt voor jouw positieve reactie. Onze wegenwachters proberen steeds om het probleem ter plaatse op te lossen en de klant veilig weer op weg te helpen. We vinden het fijn dat ze hier bij jou in geslaagd zijn.

Icon User
4

Goed

19-02-2019

Betalingen tankkaart verlopen goed, al is het spijtig dat een tankbeurt soms 'blijft hangen' en pas méér dan een maand later van de rekening gehaald wordt. Moeilijk om zo controle te blijven houden. Op vlak van pechverhelping, zeer tevreden over VAB.

Icon User
5

Uitstekend

15-02-2019

Beste, afgelopen kerstmis gingen wij skien, maar tijdens de heenreis kregen wij pech met onze wagen in de buurt van Lyon. Nadat wij onze wagen bij de VW/SEAT garage hadden gestald, bleken er geen techniekers te zijn die onze wagen voor de kerst nog konden repareren. Wij hebben toen in overleg met de VAB een wagen gehuurd om onze reis te vervolgen. Later in de week bleek dat onze wagen niet meer gerepareerd kon worden voor nieuwjaar. Na een vlot overleg werd er voor ons een huurwagen geregeld om na ons skiverlof mee naar huis te keren en onze wagen werd gerepatrieerd naar onze garage in Belgie. Wij hebben hiervoor nooit een rekening gezien. Eenmaal terug gekomen in Belgie heb ik de rekening ingediend van onze 1ste huurwagen die we hadden gehuurd om naar onze vakantiebestemming door reizen. Deze was eigenlijk niet in ons contract inbegrepen, maar we kregen deze toch terugbetaald. DANK U WEL VAB.

Icon User
5

Uitstekend

05-02-2019

Beste, In augustus 2018 heb ik bij jullie een Peugeot RCZ gekocht. Er was een groot olieverbruik met deze, de oplossing die toen is aangeboden overtrof mijn stoutste verwachtingen. Ik kreeg zomaar eventjes een nieuwe motor aangeboden, tevens werd ook nog de koppeling vervangen. Tijdens deze herstelling kreeg ikzelf nog een vervangwagen aangeboden. Nu 6000 km verder geniet ik elke rit van mijn prachtoccasie en de TOPservice die jullie mij hebben aangeboden ! Ik zal in ieder geval het niet nalaten mijn verhaal de verkondigen van de service die jullie geven aan jullie klanten. Mijn hartelijke dank gaat tevens uit naar de personen waar ik rechtstreeks met in contact ben geweest, namelijk Wim & Dirk (Zwijndrecht) en Freddy (Sint-Niklaas) mensen die een hart hebben voor hun job !!! Getekend, een meer dan tevreden klant. Met vriendelijke groeten, Van der Vieren Nico - Hoboken

Icon User
0.5

Slecht

03-02-2019

Eind 2018 heb ik mij ingeschreven voor rijlessen van de VAB. 2 maanden later werden mijn lessen x2 verplaatst en bij de derde keer hebben ze gevraagd om al mijn lessen opnieuw in te plannen. Dat zeggen ze dus na 2 maanden wanneer de lessen normaal gingzn plaatsvinden. Bovendien was de rijschool helemaal niet vriendelijk. Heb uiteindelijk mijn inschrijvingsgeld van 1350 euro teruggevraagd. Ik krijg een papier dat ik 1320 euro terugbetaald ga krijgen. 30 euro betalen voor geen enkele les te hebben kunnen volgen en voor een heel onvriendelijke service vind ik niet aanvaardbaar.

Antwoord van VAB

26-03-2019

Beste Ngoc Lihn, Het is niet gebruikelijk dat rijlessen tot tweemaal toe verplaatst worden. Daarnaast verwachten we van onze medewerkers dat ze steeds op een klantvriendelijke manier omgaan met klanten. Het spijt ons voor de onaangename ervaring. We onderzoeken dit en we contacteren je zo snel mogelijk om dit verder te bespreken.

Icon User
5

Uitstekend

02-02-2019

goede service, vriendelijke medewerkers

Icon User
4.5

Goed

30-01-2019

Gesleept. Vandaag geholpen door Joni. Prima service: sterke technische kennis, rustig, aangename babbel en super klantvriendelijk. Top. en bedankt ( ook de 'onzichtbare' medewerkers) Alexander

Antwoord van VAB

04-02-2019

Dag Alexander, leuk te horen dat je tevreden bent met de bijstand die je kreeg. Onze wegenwachters staan voor je klaar en doen steeds hun best om de interventie zo aangenaam mogelijk te laten verlopen.

Icon User
0.5

Slecht

29-01-2019

Heb vorig jaar in Juli een Audi A3 cabrio gekocht bij VAB voor de prijs van 18000 euro, de wagen was gekeurd en volgens de verkoper in TOPSTAAT, door omstandigheden wil ik nu in Jan 2019 deze wagen terug verkopen en wat blijkt , ik krijg er nog met moeite 9000 euro voor, blijkt dat dit een duitse auto is en geen Belgische en die helemaal herspoten werd, hierover heeft de verkoper Dirk met geen woord over gerept, wel over de nieuwe banden en nieuwe ruitenwissers en controle over ikweetniehoeveel punten, op die wijze heeft hij ons in het zak gezet, op tijd van 6 maanden 9000 euro verliezen is toch niet niks!

Antwoord van VAB

07-02-2019

Beste Eddy, invoer uit het buitenland komt vandaag vaker voor door de grote vraag op de Belgische markt naar benzinewagens. Deze wagens ondergaan voor verkoop dezelfde kwaliteitstesten als voertuigen met Belgische oorsprong. Het plaatselijk herspuiten van een voertuig (bijvoorbeeld een motorkap om steeninslagen weg te werken) zorgt juist voor een opwaardering van het tweedehandsvoertuig. Volgens de gangbare tarieven vermoeden wij dat je een te lage overnameprijs hebt aangeboden gekregen. Daarnaast is er ook altijd een verschil in overnamewaarde bij een handelaar in vergelijking met rechtstreekse verkoop naar een particulier. De collega’s van VAB-Tweedehands contacteren jou vandaag nog om je hier verder over te informeren.

Icon User
0.5

Slecht

28-01-2019

Wacht tijd langer dan 2 uur in stad antwerpen. Amai!!!

Antwoord van VAB

01-02-2019

We proberen binnen het uur op de pechlocatie aanwezig te zijn. Dat u langer dan twee uur moest wachten, betreuren we. Soms zijn er externe factoren waardoor de wachttijd oploopt. Hiervoor wensen we ons te verontschuldigen.

Icon User
5

Uitstekend

26-01-2019

vlotte hulp bij pech

Icon User
5

Uitstekend

25-01-2019

snelle service en wordt goed op de hoogte gehouden

Icon User
5

Uitstekend

24-01-2019

Vlotte verbinding, vlugge hulp, supervriendelijk en bekwaam personeel.

Icon User
3

Gemiddeld

16-01-2019

depannage was ze vlug maar de batterij was niet in orde en heeft het niet gevonden????????

Icon User
1

Slecht

16-01-2019

Het is niet hersteld.

Antwoord van VAB

06-02-2019

Beste Rik, zoals telefonisch besproken, hebben we de situatie verder onderzocht. We verontschuldigen ons dat onze service toen niet aan je verwachtingen heeft voldaan vanwege het materiaal dat onze wegenwachter in zijn bezit had. We bedanken je verder voor je begrip en hebben je opmerkingen doorgegeven.

Icon User
3

Gemiddeld

16-01-2019

3

Icon User
1

Slecht

16-01-2019

Ik heb onlangs 3x met VAB in contact gekomen: de vrijdag = ongeduldig en onvriendelijk; de zaterdag(Botermans) wil ik liever niet meer tegenkomen; en de zondag een heel vriendelijk, behulpzame man die reeds 45 jaar bij VAB werkte en nog steeds met dezelfde vriendelijkheid zoals het hoort; daarna heb ik nogmaals op een vrijdag beroep moeten doen en deze mens was vermoeid, verbitterd en had honger en werkte tegen zijn goesting. Dit alles had ik reeds doorgegeven

Antwoord van VAB

06-02-2019

Beste Bernard, naar aanleiding van ons telefoongesprek hebben we je opmerkingen doorgegeven aan de betrokken medewerkers. Zo hopen we je in de toekomst een betere service te garanderen. Alvast bedankt voor je waardevolle feedback.

Icon User
3

Gemiddeld

16-01-2019

Lange wachttijd

Antwoord van VAB

23-01-2019

We doen ons best om binnen het uur aanwezig te zijn op de pechlocatie. Jammer genoeg slagen we hier niet altijd in door drukte of externe omstandigheden. We verontschuldigen ons dat de wachttijd voor jou is opgelopen.

Icon User
3

Gemiddeld

16-01-2019

Waarom hebben jullie die app van VAB onderweg van de markt gehaald ... een handige App als je in panne bent is onmisbaar! Touring heeft 'wel' zo'n App voor de smartphone ...........

Antwoord van VAB

23-01-2019

Beste Daniel, autoconstructeurs bouwen steeds meer de optie in om voertuigen rechtstreeks te verbinden met VAB. Hierdoor werd onze eigen app steeds minder gebruikt waardoor onze onderhoudskosten opliepen. We investeren de vrijgekomen middelen in alternatieve communicatievormen zoals SMS om je beter op de hoogte te kunnen houden over de wachttijd.

Icon User
2

Matig

16-01-2019

De laatste keer dat ik bijstand nodig had van VAB moest ik haast vier uur wachten tot uiteindelijk een garagehouder uit een naburige gemeente werd uitgestuurd.

Antwoord van VAB

23-01-2019

Wanneer onze eigen wegenwachters niet tijdig ter plaatse kunnen zijn, schakelen we een externe takeldienst in. Dit hadden we bij jou sneller moeten doen. We bieden onze verontschuldigingen aan voor de lange wachttijd.

Icon User
1

Slecht

16-01-2019

Over medische kosten gemaakt in het buitenland stuurde ik meerdere mails. Na lange tijd werd me gevraagd mijn rekeningnummer over te maken, maar er werd voor VAB nooit iets op gestort.

Antwoord van VAB

23-01-2019

Als we alle nodige documenten hebben ontvangen, proberen we de terugbetaling zo snel mogelijk uit te voeren. Onze verontschuldigingen voor de vertraging. Neem gerust contact met ons op zodat we dit voor jou in orde kunnen maken.

Icon User
2

Matig

16-01-2019

om 5u12 gebeld om 6u terug gebeld binnen kwartier ging de beloofde hulp komen en om 6u45 is dan eindelijk externe herstel ploeg aangekomen die mij vertelde en mij op zijn GSM liet zien dat hij pas om 6u30 bericht had ontvangen mijn conclusie ge wordt zoet gehouden met leugens.

Antwoord van VAB

23-01-2019

Wanneer onze eigen wegenwachters niet tijdig ter plaatse kunnen zijn, schakelen we een externe takeldienst in. Dit hadden we duidelijk sneller moeten doen. We bieden onze verontschuldigingen aan voor de wachttijd en de foutieve informatie die je kreeg.

Icon User
3

Gemiddeld

16-01-2019

Omdat ik persoonlijk het jammer vind dat het gewone blad voortaan slechts om de 2 maand verschijnt, ik hou niet van digitaal bladen of boeken lezen

Antwoord van VAB

23-01-2019

Dag Wilfried, VAB investeert de vrijgekomen middelen in een verbreding van de communicatie via www.vabmagazine.be en andere digitale media. Dat je niet erg tevreden bent met deze aanpassing, betreuren we. We hopen je toch te plezieren met de inhoud van onze magazine.

Icon User
3

Gemiddeld

16-01-2019

Bij mijn laatste panne, tussen Kerst en Nieuwjaar stond ik in panne op de E34 op brug van het Albertkanaal te Oelegem. Dit lijkt me een unieke plaats in Vlaanderen. Van de telefonist moestuin uit de wagen op zoek gaan naar een km paal. Nadien blijkt dan dat de technieker geen km paal of nummer van de E weg heeft doorgekregen. Alleen Oelegem brug over het Albertkanaal, wat een andere plaats in Oelegem is. De technieker heeft zich perfect van zijn taak gekweten. Dit kan met enige kennis van de waterlopen en E wegen in Vlaanderen veel beter.

Antwoord van VAB

23-01-2019

Dag Raf, Zoals telefonisch vermeld, bieden wij onze verontschuldigingen aan voor de foutieve communicatie van onze medewerker. We stellen je feedback zeker op prijs. Fijn om te horen dat je wel tevreden was van onze wegenwachter ter plaatse. We geven je complimenten aan hem door.

Icon User
3

Gemiddeld

16-01-2019

Sommige techniekers zijn super. Anderen missen goede communicatie. En zijn soms snel weg zonder te overleggen. Waardoor we nadien in moeilijkere situaties gebracht werden.

Antwoord van VAB

23-01-2019

We verwachten van al onze wegenwachters dat ze elke klant een goede service bieden waarbij duidelijke communicatie centraal staat. Contacteer ons gerust als je zo’n situatie tegenkomt. Dan kunnen we hier op bijsturen.

Icon User
2

Matig

16-01-2019

geen idee, vroeger was het beter ...zonder sms

Antwoord van VAB

23-01-2019

Door het SMS-systeem kunnen we je beter op de hoogte houden over de wachttijd tijdens de interventie. Deel zeker jouw ideeën met ons als je hier een alternatieve oplossing voor hebt. Wij appreciëren jouw feedback.

Icon User
5

Uitstekend

22-01-2019

Op een zeer professionele manier geholpen door een super vriendelijke depanneur Frederick!!

Icon User
0.5

Slecht

22-01-2019

5 dagen na panne nog steeds geen correcte opvolging, en betrokken diensten zo goed als onbereikbaar. Onaanvaardbaar!!

Antwoord van VAB

23-01-2019

Bedankt voor jouw feedback. Dit is inderdaad niet hoe het zou moeten verlopen. Bezorg ons gerust jouw contactgegevens, dan nemen wij met jou contact op om je verder te helpen en na te gaan wat er misliep. Op deze manier kunnen wij onze service in de toekomst verbeteren.

Icon User
1

Slecht

16-01-2019

Ik was vroeger heel tevreden, maar met laatste schadegeval voor de annuleringsverzekering wacht ik al maanden op antwoord en vergoeding. Ik stuur VAB iedere maand herinnering dat wij nog steeds wachten, maar laatste paar maanden zelfs geen antwoord meer van VAB.

Antwoord van VAB

22-01-2019

Dag Esther, Bedankt voor het fijne telefoongesprek. Zoals gemeld mag je de terugbetaling snel verwachten. We onderzoeken verder wat er is misgelopen zodat we dit soort vervelende situaties kunnen vermijden. We hopen dat je in de toekomst weer tevreden kan zijn over onze dienstverlening.

Icon User
5

Uitstekend

22-01-2019

Op 12 januari had ik de pech om in Nederland, op de A 27, een lekke band te krijgen. Daar mijn wagen enkel uitgerust is met een reparatieset en ik de schroef in mijn band zag zitten was dit niet het beste middel. Nadat ik de alarmcentrale van VAB gecontacteerd had werd er mij verteld dat ik ongeveer een uur moest wachten op hulp. Na +/- 25 minuten verscheen er een takelwagen met een zéér vriendelijke hulpverlener die ter plaatse mijn wiel demonteerde, de band herstelde en alles terug monteerde. Na 40 minuten kon ik mijn weg verder zetten. Ik wil jullie dan ook danken voor de snelle en goede service.

Icon User
1

Slecht

21-01-2019

Aan de telefoon sturen ze u nu ook al van het kastje naar de muur. Ongelooflijk. Zal voor de zoveelste keer mijn ordernummer geven. Misschien lukt het op dit medium, niet? Order:8000107649 van 1 november 2018. Marnix Vandevijvere.

Antwoord van VAB

24-01-2019

Beste Marnix, voor sommige bestellingen werkt VAB samen met De Persgroep. Ze vertelden ons dat jouw pakket werd teruggestuurd naar hen doordat het 2 weken in het postkantoor is blijven liggen. Ondertussen zou je de bestelling wel hebben ontvangen. Contacteer ons gerust als je nog met andere vragen zit.

Icon User
5

Uitstekend

21-01-2019

Hoewel ik al jullie tevredenheidsmeting heb ingevuld hecht ik eraan om persoonlijk en zeer gemeend mijn appreciatie te uiten voor het werk van jullie wegenwachter die mij vorige vrijdag heeft geholpen met mijn lekke band. Hij heeft daarbij blijk gegeven van een zeer klantgerichte instelling. Hij was niet alleen vriendelijk, maar toonde ook zijn ,bekommernis voor mijn veiligheid, hij hield me steeds goed geïnformeerd, hij was discreet maar merkte wel op – via mijn telefoontjes – dat ik nog afspraken had - hij stelde verschillende oplossingen voor en liet me er tussen kiezen, hij heeft mij ten volle geholpen met de oplossing die ik koos. Ik heb hem natuurlijk bedankt, maar ik vind het belangrijk om jullie dit ook persoonlijk te laten weten.

Icon User
0.5

Slecht

21-01-2019

Voor 14 dagen begaf mijn radio met geïntegreerde gps het volledig. Na contactname met mijn garage en consultatie van meerdere vakmensen vermoeden zij dat dit nog altijd een gevolg is van de batterijwissel die 2uren duurde en waarbij allerlei middelen gebruikt werden om de auto toch maar aan de praat te helpen. Uiteindelijk heeft de depanneur beroep gedaan op een garagist die wel de nodige kennis had( om 22.30 u) De radio en gps werkten die avond niet meer en herstelden zich s anderendaags. Momenteel volledig defect. Kostprijs nieuw 1000 euro. En nu?

Antwoord van VAB

23-01-2019

Beste Henri, We probeerden je te contacteren in verband met deze ervaring. Jammer genoeg konden we je niet bereiken. We zullen dit laten onderzoeken en brengen je zo snel mogelijk op de hoogte. Neem gerust contact met ons op als je ondertussen nog vragen hebt.

Icon User
3

Gemiddeld

16-01-2019

Ik wil een 5 geven voor pechverhelping maar ik geef maar 3 voor de online antwoorden . Een mailtje sturen en nooit een antwoord krijgen

Antwoord van VAB

21-01-2019

Dag Gilbert, We probeerden je vandaag telefonisch te contacteren maar konden je helaas niet bereiken. Spijtig te horen dat je mails niet werden beantwoord. Je mag ons hierover altijd opnieuw contacteren. Zo kunnen we nakijken wat er fout ging en je vragen alsnog beantwoorden.

Icon User
2

Matig

16-01-2019

vab shop is onbetrouwbaar. Levertijd bestelling 5 werkdagen. 2,5 maand verder en nog niets ontvangen. Beantwoorden zelfs mijn mails niet. Denk eraan klacht in te dienen bij de politie voor internetfraude. Pas op ! Dit meen ik.

Antwoord van VAB

24-01-2019

Hallo Marnix, voor sommige bestellingen werkt VAB samen met De Persgroep. Ze vertelden ons dat jouw pakket werd teruggestuurd naar hen doordat het 2 weken in het postkantoor is blijven liggen. Ondertussen zou je de bestelling wel hebben ontvangen. Contacteer ons gerust als je nog met andere vragen zit.

Icon User
3

Gemiddeld

16-01-2019

Te lang moeten wachten van deze keer

Antwoord van VAB

21-01-2019

Jammer te horen dat je lang moest wachten tijdens deze interventie. We streven ernaar om onze klanten zo snel mogelijk hulp te bieden maar slagen hier niet altijd in door drukte of andere omstandigheden. We bieden hiervoor onze oprechte verontschuldigingen aan.

Icon User
3

Gemiddeld

16-01-2019

service was goed ,maar om 9u gebeld en maar in de laate namiddag iemand gezien

Antwoord van VAB

21-01-2019

Bedankt voor jouw feedback en alvast onze verontschuldigingen voor de wachttijd. Dit was zeker geen prettige ervaring voor je, maar het verrast ons wel omdat we ernaar streven steeds binnen het uur ter plaatse te zijn. Je mag ons altijd contacteren om dit verder te laten onderzoeken.

Icon User
3

Gemiddeld

16-01-2019

laatste keer met bandenprobleem nogal snel afgewimpeld geweest

Antwoord van VAB

21-01-2019

Wat jammer dat je dit gevoel hebt overgehouden aan onze dienstverlening. Je mag gerust contact met ons opnemen zodat we dit verder kunnen uitzoeken.

Icon User
3

Gemiddeld

16-01-2019

Tegenwoordig geen VAB wegenwachters meer in het weekend en 's avonds laat. Service is absoluut minder. Graag terug de VAB wegenwachters aub. Waarom zijn deze eigenlijk vervangen ?

Antwoord van VAB

21-01-2019

Bedankt voor je reactie. Onze VAB-wegenwachters zijn ook ’s avonds en in het weekend actief. We proberen onze eigen medewerkers zoveel mogelijk in te zetten. Om de wachttijd te beperken doen we soms beroep op een externe takeldienst. Dit jaar investeren we verder in het aanwerven van nieuwe wegenwachters zodat we onze klanten steeds een kwaliteitsvolle VAB-service kunnen garanderen.

Icon User
2

Matig

16-01-2019

Als ik vab bel stuurt men geen wegenwachter(reeds 2x) maar een depannagewagen met personeel wat 1 week in dienst is en nog niet weet hoe een batterij op te laden.

Antwoord van VAB

21-01-2019

We proberen zo veel mogelijk onze eigen wegenwachters in te zetten. In uitzonderlijke gevallen, bijvoorbeeld bij onverwachte drukte, doen we beroep op een externe takeldienst. We verwachten ook van hen dat ze kwaliteitsvol werk leveren. We betreuren het sterk dat dit bij jou niet het geval was en stellen je feedback op prijs. Je mag altijd contact met ons opnemen zodat we dit verder kunnen uitklaren.

Icon User
3

Gemiddeld

16-01-2019

Omdat we een keer heel lang hebben moeten wachten in de vrieskou

Antwoord van VAB

21-01-2019

Niet fijn dat je lang hebt moeten wachten in de kou. We streven ernaar om binnen het uur op de pechlocatie aanwezig te zijn. Bij drukte slagen we hier soms niet in en wordt er een geschatte wachttijd meegegeven. We verontschuldigen ons voor het ervaren ongemak op dat moment.

Icon User
1

Slecht

16-01-2019

Sinds 1 jaar ervaarde ik tal van tekortkomingen in uw administratieve afhandeling van twee contracten, met directe gevolgen bij voorkomende pech, hetgeen mij zeer weinig vertrouwen geeft in uw organisatie.

Antwoord van VAB

21-01-2019

Onze verontschuldigingen voor de problemen die je hebt ervaren door de administratieve afhandeling van je contracten. We begrijpen dat dit frustrerend is en dit is zeker niet de bedoeling. Als je nog problemen ervaart, neem dan gerust contact met ons op zodat we dit voor je kunnen rechtzetten.

Icon User
4

Goed

19-01-2019

zeer tevreden bij pech onderweg, zelfs in het buitenland

Icon User
5

Uitstekend

19-01-2019

zeer. tevreden

Icon User
5

Uitstekend

18-01-2019

Duidelijke info bij interventie

Icon User
5

Uitstekend

18-01-2019

altijd op tijd , altijd vriendelijk , altijd behulpzaam !

Icon User
5

Uitstekend

18-01-2019

Zeer goed

Icon User
3

Gemiddeld

16-01-2019

lange wachttijd!

Antwoord van VAB

18-01-2019

Dag Julie, Bedankt voor je feedback. We wilden je hierover contacteren maar jammer genoeg konden we je niet bereiken. We proberen steeds binnen het uur ter plaatse te zijn maar we zijn er toen niet in geslaagd. We verontschuldigen ons voor het ervaren ongemak.

Icon User
3

Gemiddeld

16-01-2019

1. De pechverhelping verloopt snel, maar de batterij van mijn wagen bleek defect te zijn, waardoor ik daarna terug niet meer kon starten. De technieker had moeten zeggen dat ik een nieuwe batterij moest halen. 2. Op de vernieuwde website van de tweedehandswagens staat nu (eindelijk) de verkeersbelasting vermeld, maar de BIV nog niet!

Antwoord van VAB

18-01-2019

Dag Hubert, Bedankt om je reactie telefonisch verder toe te lichten. Jammer dat onze wegenwachter je onvoldoende informeerde over de toestand van de batterij. Ik geef je opmerkingen over de website ook door aan de verantwoordelijke medewerkers.

Icon User
3

Gemiddeld

16-01-2019

De service van uw wegenwachters is perfect. Er kunnen wel heel lange wachttijden zijn, en het feit dat een oproep betalend is en flink kan doortellen vind ik niet klantvriendelijk.

Antwoord van VAB

18-01-2019

Dag Marina, Bedankt voor het aangename telefoongesprek van daarnet. Onze verontschuldigingen dat uw oproep niet vlot is verlopen. Wat het betalend nummer betreft, worden 078-lijnen vanaf 13 december 2018 niet meer als speciale nummers beschouwd en maken ze dus deel uit van de bundels die bij telecomoperatoren worden aangeboden. Hierdoor wordt deze kost niet meer extra aangerekend bovenop je abonnement. Heel fijn om te horen dat je verder tevreden bent over de dienstverlening van onze wegenwachters.

Icon User
2

Matig

16-01-2019

Ik heb de wagen van mijn zoon overgenomen, die al meer dan anderhalf jaar in de garage stond en administratief niet meer in orde was. Daar ik de te volgen stappen niet kende, heb ik aan VAB advies gevraagd. En VAB kon mij geen gepast antwoord geven : bij overname van een voertuig tussen ouders en kinderen (of omgekeerd) is geen voorafgaande keuring nodig, maar moet enkel de verzekering de inschrijving op andere naam aanvragen (roos formulier met vignet en vermelding dat het om een overname tussen ouders / kinderen gaat). Dus daarvoor iets mindere score. Maar toen het voertuig administratief in orde was, maar niet rijvaardig omdat de batterij natuurlijk volledig plat (en volgens uw wegenwachter ook door het lange staan defect), heb ik de hulp van VAB ingeroepen. De wegenwachter was zeer competent, heeft het voertuig aan de praat gekregen en heeft me nadien naar de BMW-garage begeleid, omdat de wagen volgens hem onstabiel was en op elk ogenblik weer kon stilvallen. Voor deze interventie en hulp geef ik de hoogst mogelijke score.

Antwoord van VAB

18-01-2019

Dag mevrouw van Lil, Ik bedank je voor het aangename telefoongesprek. We bieden onze verontschuldigingen aan dat je niet meteen de juiste informatie kreeg in verband met de overdracht. Ik geef je opmerkingen door aan onze collega's zodat we de klanten in de toekomst snel de juiste informatie kunnen verschaffen. Fijn om te horen dat je verder heel tevreden was over het handelen van onze wegenwachter.

Icon User
3

Gemiddeld

16-01-2019

Ik had een slecht gevoel. Mijn auto kon niet worden getakeld of ter plaatste terug in orde gezet worden. Ik zou geen auto krijgen omdat dit net in mijn contract zit, maar de chauffeur kon dit dan wel regelen, kosteloos nota bene. Dit leek mij vreemd.

Antwoord van VAB

18-01-2019

Dag Sean, Bedankt voor het telefoongesprek van daarnet. We verontschuldigen ons voor de foutieve communicatie van onze medewerker en zullen de situatie met hem bespreken. Zo kunnen we vermijden dat dit in de toekomst nog voorvalt.

Icon User
1

Slecht

16-01-2019

Onze vraag bij fietspech werd compleet niet goed opgevolgd!!!

Antwoord van VAB

18-01-2019

Beste Katrien, We vinden het jammer dat je geen goed gevoel hebt overgehouden aan de interventie. We probeerden je hierover te contacteren maar konden je helaas niet bereiken. Je kan ons altijd contacteren zodat we je vragen kunnen beantwoorden.

Icon User
2

Matig

16-01-2019

De laatste oproep liep helemaal fout Oproep werd helemaal genegeerd. na mijn opmerking daarover is men nog steeds op zoek naar de oorzaak en kreeg ik nog geen sluitend antwoord

Antwoord van VAB

18-01-2019

Beste Rik, We vinden het jammer dat je geen goede ervaring had. We probeerden je hierover te contacteren maar konden je helaas niet bereiken. Je kan ons altijd contacteren zodat we je vragen kunnen beantwoorden.

Icon User
5

Uitstekend

17-01-2019

goede service

Icon User
4

Goed

17-01-2019

steeds vlotte en correcte service

Icon User
4

Goed

17-01-2019

Correcte en vriendelijke service. Geen 5 omdat de wachttijd een beetje lang was.

Icon User
1

Slecht

16-01-2019

Op 6/12/1 om 18.30u panne op E40 Brussel -Leuven te Kraainem. Na meer dan 2 uur wachten op afrit autostrade om 20.40u. uiteindelijk geholpen door dépannage Karim die geen woord nederlands kon, onwaardig voor een VLAAMSE Automobilistenbond. Zéér ontevreden over service en lange wachttijd !!!

Antwoord van VAB

17-01-2019

Beste mevrouw De Brabandere - Aertgeerts, Ik bedank je voor het telefoongesprek van daarnet. We vinden het jammer dat jouw zoon lang op bijstand moest wachten en dat onze dienstverlening niet aan jullie verwachtingen heeft voldaan. Jullie opmerkingen worden doorgegeven aan de betrokken medewerkers zodat we onze service kunnen verbeteren.

Icon User
4

Goed

17-01-2019

meer dan 2 uren moeten wachten

Icon User
3

Gemiddeld

16-01-2019

Het onthaal per telefoon kon bij mijn eerste oproep veel beter. De telefonist bij VAB zou mijn paniek nog vergroot hebben indien ik die op dat ogenblik had gehad. Bij mijn tweede oproep verliep dit onthaal veel beter en werd de oproep zeer professioneel afgehandeld. Over de wegenwachters niets anders dan een dikke proficiat want ik werd beide keren zeer snel en professioneel geholpen.

Antwoord van VAB

17-01-2019

Dag Claudine, Ik bedank je voor ons telefoongesprek van daarnet. We betreuren het dat de eerste oproep niet vlot is verlopen. We geven je feedback zeker mee aan onze medewerker zodat we hieraan kunnen werken. We zijn blij dat de interventie verder goed ging.

Icon User
4

Goed

17-01-2019

de laatste keer dat wij hulp nodig hadden is alles netjes en correct verlopen.

Icon User
4

Goed

16-01-2019

vriendelijke persoon bij melding persoon aan telefoon snelle interventie supervriendelijke technieker

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Al de keren dat ik beroep heb moeten doen op deze, ben ik vlug en goed geholpen

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Ik ben reeds drie maal op een zeer professionele en vriendelijke manier door jullie pechverhelpers geholpen.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Steeds vlotte en vriendelijke service!

Icon User
4

Goed

16-01-2019

al lang lid, 1x moeten bellen naar Vab - goede en snelle service !

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

vlotte dienstverlening

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

exellent

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Betrouwbaar, snel, klantvriendelijk

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Goede service

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Goede service bij pech!

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Correcte behandeling

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Steeds tevreden geweest van de service

Icon User
4

Goed

16-01-2019

pechverhelping uitstekend!! verder goede communicatie

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Snelle en correcte pechverhelping na lekke band met fiets

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Correcte en snelle service

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Gen klachten

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

zeer tevreden over de tussnkomst van uw hulpverlener

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

altijd zeer stipt en op korte tijd aanwezig!

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Snelle correcte service

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Minpunt was de lange wachttijd (wel gecorrigeerd door waardebon) en de iets mindere service van de man zelf.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

vlugge service en herstelling . Heb zelfs ooit een 10 gegeven

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Werd goed geholpen. De persoon in kwestie heht goed geholpen en ik heb de dag terug Veder kunnen rijden. Een dikke pluim voor deze persoon'

Icon User
4

Goed

16-01-2019

eerste maal een beroep gedaan op fietsbijstand was een mislukking ( begin van het project) later perfecte service

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Vlaams en een goede dienstverlening

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Heel goede en snelle service

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

steeds snelle, degelijke service en zeer goed advies. Top!

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

tweemaal pech gehad met de auto en beroep moeten doen op de pechverhelpers.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Ik heb VAB voor mijn fiets. Twee keer lekke band gehad, telkens zeer goede service. De wachttijd gaat sneller voorbij omdat ik op de hoogte gehouden wordt hoever de wegenwacht nog is, dat maakt het wachten aangenamer. De wegenwachters waren beiden heel goed in hun werk en waren heel klantvriendelijk.

Icon User
4

Goed

16-01-2019

heb de laatste jaren maar 1 keer hulp nodig gehad en alles verliep vlot

Icon User
4

Goed

16-01-2019

tevreden

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Goede en snelle service

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

bij een recent ongeval heb ik beroep op jullie gedaan om mijn moto van thuis naar mijn dealer te vervoeren . Daar het op die moment redelijk druk was ben ik voldoende geinformeerd geweest en zijn er degelijke afspraken gemaakt om mijn beschadigde moto toch tot bij de garage teslepen voor herstelling

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Snelle pechverhelping (op afspraak) nadat ik gebeld had.

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Vlotte afhandeling probleem

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Vlotte en correcte opvolging van een gesignaleerd probleem.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

SNEL EN VAKKUNDIG BELEEFD EN VRIENDELIJK GEHOLPEN

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Ik ben tevreden over vriendellijkheid en ook over de service qua wachtijd

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Tevreden!!!!!!!!!!!

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Vlugge service

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Goede, vlotte service.

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Vrij tevreden over de dienst en opvolging

Icon User
4

Goed

16-01-2019

vlotte afhandeling administratief en praktisch

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

De enkele keren dat ik VAB om hump vroeg werd die snel en correct geboden.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Helemaal tevreden

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Omdat 5 op 5 perfect is en niemand is perfect

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

STEEDS VRIENDELIJK EN GRONDIG GEHOLOPEN

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

De batterij van mijn wagen was plat. De pechverhelper raadde mij aan deze te laten vervangen nadat mijn auto gestart was. Binnen het uur reed ik rond met een nieuwe batterij. Dankuwel.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Tijdig aanwezig. Vriendelijke wegenwachters

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

omdat het met de waarheid strookt

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

omdat de tussenkomsten van VAB altijd heel snel verlopen en je onmiddellijk wordt verder geholpen door zeer deskundige mensen

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Redelijk snelle en correcte service

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Reeds meerdere malen geholpen bij Panne en steeds zeer goede dienstverlening.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

zeer tevreden

Icon User
4

Goed

16-01-2019

de redder in nood

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

ik rijd dagelijks met een elektrische fiets of mtb als je dan pech hebt kan ik steeds op VAB rekenen!!!

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Goede en snelle hulpverlening

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Had lekkenband ondanks enorme drukte toch zeer snel geholpen door de vab wegenwachter bijzondere correcte en zeer bereidwillige technieker

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Goede dienstverlening bij mijn jongste pech

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

vlotte service, snelle bediening

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Vrij snelle pechverhelping

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Ik heb je niet veel nodig doe altijd op tijd onderhoud garage maar n platte band kan ik 'mniet herstellen dat heeft uw wegenwacht wel heel goed gedaan. Alvast bedankt mvg

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

zeer tevreden

Icon User
4

Goed

16-01-2019

omdat de hulp zeer vlug aanwezig was !

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

hele goede hulp en vriendelijk

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

we zijn tevreden over jullie diensten

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Bij panne al twee keer snel en goed geholpen.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Vriendelijke bediening, duidelijke uitleg, leuk magazine!

Icon User
4

Goed

16-01-2019

algemeen positieve ervaring met VAB.

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Steeds goed geholpen

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Nuttige mobiliteitsorganisatie die zich ook milieubewust probeert te profileren.

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Buiten de wachttijden die af en toe wat hoog kunnen oplopen, heb ik enkel goede ervaringen gehad.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

goede eerlijke en snelle service bij interventie

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

zowel in binnen- als buitenland op zeer adequate, vriendelijke en efficiënte geholpen

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Omdat wij bij de laatste interventie snel en goed geholpen werden.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Ben goed en snel geholpen wanneer ik hen nodig had

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Omdat ik tevreden ben van de hulp als ge ze eens nodig,

Icon User
4

Goed

16-01-2019

tevreden

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Ik heb VAB niet dikwijls nodig, maar als ik ze nodig heb, zijn ze er binnen de kortste tijd en verhelpen het probleem op een efficiënte en accurate manier.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Bij elke pech die we hadden heel correct en vooral heel vriendelijk geholpen

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Zeer vlotte behandeling van mijn probleem. Enkel de vervang wagen was niet volgens afspraak daarom 4 sterren.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

steeds goed geholpen

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

pechverhelping : snelle respons, goede depannage, vriendelijke mensen

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Er was altijd snel een oplossing

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

heel goed geholpen, en niet te lang moeten wachten..

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Zeer vlotte service, aangenaam, behulpzaam en zeer vriendelijke VAB-wegenwachter

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Goede en snelle service

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Tevreden

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Zeer tevreden

Icon User
4

Goed

16-01-2019

De laatste maal dat ik de VAB nodig had, kreeg ik een depanneur op bezoek en geen werknemer van de VAB.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

goede service

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Goed geholpen, op tijd geholpen. Alleen maar positieve ervaringen.

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Gewoon goed

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

omdat het zo is

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Vriendelijke en goede service op lastige momenten.

Icon User
4

Goed

16-01-2019

steeds goed geholpen: pechverlening recent zeer OK; vroegere repatriering, ..

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Gewoon tevreden

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Altijd heel correct en vlot geholpen

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

omdat ik reeds een paar keer door jullie diensten geholpen werd, en dit op een correcte manier

Icon User
4

Goed

16-01-2019

goede service

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Ben al een paar keer geholpen geweest , met de fiets dan wel, toch wel lange wachttijden

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

omdat ze ons goed geholpen hebben.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Alles verloopt vlot en correct

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Heel goede dienstverlening maar soms toch een lange wachttijd.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

snelle tussenkomst, goede informatie tijdens tussenkomst, vervangwagen onmiddellijk ter beschikking, defecte wagen onmiddellijk naar garage

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Goede afhandeling van probleem. Vriendelijk bij de oproep en depannage. Mecaniciens met zeer goede vakkennis

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Omdat ik tevreden ben over jullie diensten.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Duidelijke communicatie, snelheid, vriendelijke hulp, ...

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Top service!

Icon User
4

Goed

16-01-2019

zeer tevreden

Icon User
4

Goed

16-01-2019

ben tevreden over de service

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Goed Service.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Al wat gezegd wordt is zo. Positief.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Ben zeer tevreden over jullie diensten en jullie medewerkers!Ook is de link die je ontvangt waar je volgen waanneer ze byna aankomen om te depaneren is zeer handig!

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

goede ervaring bij autopech en geholpen door VAB

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Omdat 5 nogal perfect is

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

alles verloot zoals het hoort

Icon User
4

Goed

16-01-2019

.

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Men heeft me eens een hele dure batterij verkocht,en die moest dan nog ter plaatse contant betaald worden. Voor de rest ben ik héél tevreden.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

ok

Icon User
4

Goed

16-01-2019

heel tevreden maar kan altijd nog beter

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Omdat elke ervaring altijd tip top verloopt.

Icon User
4

Goed

16-01-2019

ik moest een dik uur wachten maar werd nadien goed geholpen

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Altijd tevreden over de service

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Tijdens de depannage van mijn wagen kreeg ik deskundige advies over het probleem van de wagen

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Goedemorgen geholpen bij pech onlangs

Icon User
4

Goed

16-01-2019

De hulpdienst was erg efficiënt.

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Moest de wachttijd korter zijn zou ik een 5 geven.

Icon User
4

Goed

16-01-2019

omdat ik tevreden ben van den dienst

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

omdat de service optimaal is

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Omdat alles correct verliep en ik geen enkel punt van kritiek kan bedenken

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Ben al een aantal jaren lid en heb uw diensten al 2 maal nodig gehad. ben altijd snel en goed geholpen geweest. Vriendelijke pechverhelpers en doen hun best.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Omdat ik al altyd goed geholpen geweest ben door vriendelijk personeel

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Ik ben altijdheel tevreden over jullie mensen en hoe ze helpen. Soms wel wat wachten, maar dat is te begrijpen.

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Vriendelijke technieker

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

alleen positiefs

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Helpen als je ze nodig hebt

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Snelle interventie bij pech, bekwame en vriendelijke techniekers

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Omdat ik zeer tevreden ben

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Prima hulp, vriendelijk

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

snelle tussenkomst en zeer behulpzaam

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

VAB heeft me al twee keer goed geholpen. Uw medewerkers waren telkens zeer vriendelijk.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

ervaring was perfect

Icon User
4

Goed

16-01-2019

gewoon ik krijg hetgeen ik verwacht

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Ik ben steeds snel en vakkundig geholpen geworden.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

hebben in november in panne gestaan en goed opgevangen geweest.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

In de hoop dat '5' uitstekend' wil zggen; omwille van de snelle, vriendelijke en adequate service.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

omdat het terecht is

Icon User
4

Goed

16-01-2019

Goede communicatie na contact met de pechdienst, goede service van de wegenwachters

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

binnen het halfuur waren jullie daar voor mijn probleem

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

zeer tevreden over de hulpverlening

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

Hulpverlener was vrij vlug ter plaatse. Ik werd heel vriendelijk en vlug geholpen.

Icon User
5

Uitstekend

16-01-2019

ik ben goed geholpen